Visi prisiminimai sukilo į viršų. Mamos juokas, šypsena, linksmybės, bet po to tuštuma. Ji mane paliko, bet Louis ištarus šiuos žodžius aš sustingstu. Nors ir kaip jos nekesčiau, bet širdis daro savo. Man vis dar skauda, jog tai ji padarė. Giliai kvėpuodama nustačiau šalto veido miną.
-Kodėl man tai turėtų rūpėti?-paklausiau ir nukreipiau akis į langą.
-Nes ji tavo mama.
-Žodis mama jai netinka,-tariau.-Ji neturi širdies.
-Neteisk jos nieko nežinodama,-pakėlė balsą Louis.-Jei nori išgirsti visą tiesą ir kas nutiko tą naktį, turi ją aplankyti.
-Aš pagalvosiu,-pakilau nuo stalo ir paskutiniai jo žodžiai smigo man į širdį.
-Manau, jog nėra apie ką galvoti. Tai tu esi beširdė ir galvoji tik apie save!
Kruptelėjusi užbėgau laiptais aukštyn ir užsirakinusi kambaryje ėmiau mėtyti daiktus kur papuola.
-Jūs nieko nežinote,-sušnabždėjau.-Už ką man tenka šitai kentėti?
Išdužes kambario langas privertė sukrusti visus apačioje.
-Karin!-sušuko Zayn.-Įleisk mus vidun!
-Palikit mane vieną!-suklykiau ir iššokau per antro aukšto kambario langą.
Nusileidusi sekmingai ant žemės ėmiau bėgti iš visų jėgų. Mano protas virškino informaciją, o širdis daužėsi kaip išprotėjusi. Turiu viską apgalvoti. Man per daug skauda, bet ašarų nebus. Mane gyvenimas išmokė neverkti ir iškentėti visus neteisingumus. Kiek dar turėsiu kentėti?
Sustojusi apsidairiau aplinkui, buvau netoli bokso treniruočių salės. Čia išliesiu savo jausmus. Įėjusi vidun prasibroviau pro kažkokę blondinę, o ji šaukė, kad man čia negalima.
-Liam!-sušukau pamatydama jį.-Rask man nuošalesnę vietą!!
-Tuojaus,-jis padavė man raktą nuo lasvos salė.
-Ačiū,-tariau užsirakinusi kambarėlyje, nusivilkau džinsus ir nusimečiau striukę.
Radusi paprastus šortukus juos užsidėjau ir patraukiau prie bokso kriaušės.
-Kodėl!?-sušukau ir mano smūgiai vienas paskui kitą teko bokso kriaušei.-Kodėl viskas turi būti taip sušikta!? Tu kaltas, Zayn. Tik tu!!!
Giliai kvėpuodama ir liedama prakautą toliau boksavau kriaušę, kol kažkas nepabeldė į duris.
-Juk sakiau man netrukdyti!-suurzgiau.
-Turiu tau pasiūlyma!-sušuko Liam.-Už valandos pasirodys tavo priešė. Jei nori gauti šlamančių tu su ja kovosi.
-Sutarta,-tariau ir atrakinau duris.-Paruošk mane kovai.
#Po valandos
-Dešiniame ringe stovi Mari, kuri visada iškovoja pergales! Viena mergina šiandien metė jai iššūkį! Susipažinkime su seksualiaja mergina Karin!!!,-šaukė teisėjas.-Vienai iš merginų atiteks 100 tūkstančių dolerių prizas! Pradėkime kovą!
Stovėjau priešais kažkokią pasipūtelę. Ar ji tikrai tokia stipri? Pažiūrėsim pamatysim. Jai nepasisekė, kad visus mano jausmus turės iškęsti ji.
-Pradėkime,-tarė teisėjas ir davė mums laisvą plotą.
Atsitraukiau kelis žingsnius atgal ir stebėjau jos judesius. Staiga ji smogė man į pilvą, bet smūgio išvengiau ir sugavusi jos ranką ją užlaužiau.
-Nejau esi tokia silpna?-nusijuokiau ją pykdydama.
Pargriovusi ją ant žemės ir praėjus penkioms sekundėms pirmą raundą laimėjau aš. Atsigėrusi vandens tesėmė kovą.
Šį kartą antras raundas buvo ilgesnis. Mergina smogė man į veidą, bet aš smūgio išvengiau. Nesitikėjusi jos kitų veiksmų, jos kitas kumštis susitiko su mano skruostu. Neišlaikiusi pusiausvyros kritau nuo jos smūgio ant grindų. Ji atsisėdo ant manęs ir jos keli smūgiau vėl teko į mano veidą. Apvertusi mus smogiau jai atgal, bet ji sugavusi mano ranką ją užlaužė ir nespėjusi išsivaduoti ji laimėjo antrajį raundą.
Atsipūtusi per 5 minučių pertrauką susikaupiau ties savo pykčiu ant Zayn. Šį kartą neperspėjusi merginos vožiau jai į pilvą ir ji suklupusi ėmė dusti. Maniau, kad jai reikia pagalbos, bet man priėjus per arti ji sugriebusi man už kojos parvertė ant grindų. Ji stipriai užmynė ant mano rankos ir su visu svoriu užgriuvo ant manęs. Su laiva ranka sugriebiau jos plaukus ir patempiau žemyn. Jai praradusi nuovoką aš greitai atsistojau ir sulaukiau smūgio į nosį.
Jaučiau kai lipnus skystis teka man iš nosies, bet nekreipiau į tai dėmesio. Palaukusi kol ji atsistos nesuvokiau kas įvyko, kai mano kūnas stipriai dunkstelėjo ant grindų. Stiprus skausmas nuvilnijo mano šoną ir šį kartą buvo per skaudu atsikelti.
-Vienas! Du! Trys! Keturi!-su penktu aš pajudėjau iš vietos.-Ji stojas! Neįtikėtina!
Susiėmusi už šono, pakilau nuo grindų ir šliupščiodama ėmiau artėti prie jos. Nebežaisiu šių kvailų žaidimų.
Ji norėjo trenkti man, bet išvengusi jos smūgio trenkiau jai į veidą ir pašokusi į viršų iš kojos spyriau jai į kaklą. Nuo tokio mano judesio ji be samonės sukniubo ant grindų ir tai skelbė mano pergalę.
-Įspūdinga. Naujoji mūsų laimėtoja Karin! Pasveikinkite ją!!-šaukė tesėjas.
Visi plojo man ir šiuo metu jau žinojau ką atsakysiu Louis.
Atsiėmusi prizą apsivilkau tik striukę ir šlubščiodama ėjau namo. Lauke nebuvo taip jau ir šilta, nes vasara ėjo į pabaigą. Laikas užsirašyti į universitetą.
Stebėdama žvagždėta dangų prisimiau motinos akis. Prieš tą siaubingą naktį jos akys buvo kupinos baimės. Ji vis glaudė mane prie savęs, todėl kartais susimąstau, kad gal ji iš ties nekalta. Įžengusi į Louis namus visi buvo susirinke sveitainėje. Pamate mane tokią "išpuoštą" išsprogdino akis.
-Kas nutiko,-prilėkė prie manęs Megė ir apkabino. Aiktelėjau, kai ji netyčia spustelėjo mano šoną.
-Nesvarbu. Tai privertė mane apsispręsti. Louis aš sutinku ir rytoj mane nuvežk pas tą moterį,-ištariau atsitraukdama nuo Megės.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo