Lėtai pramerkusi akis mane pasitiko ryški šviesa, bei rudos merginos akys. Tai buvo Letė. Kelis kart sumirksėjau ir apsipratus akims šviesoje apsižvalgiau kur esu. Buvau savo lovoje ir vis dar su liemenėle ir šortukais. Letė susijaudinusi žvelgė į mane.
Staiga viską prisiminiau apie tai kas įvyko su tuo vaikinu. Mano akyse ėmė kauptis ašaros. Jaučiausi šlykščiai, nes prisiminiau, kai jis mane lietė. Nuriedėjusi ašara bylojo jog turiu nurimti.
-Karin? Kaip jautiesi ir po velnių kodėl tave atnešė vaikinai be marškinėlių?-išsigandusi ėmė klausinėti Letė.
-Jaučiuosi sušiktai, nes tas iškrypėlis vos manęs neišprievartavo,-sukūkčiojau.-Ir kas mane čia atnešė?
-Harry ir Zayn išgirdo tavo šaukimą ir jie buvo netoli Tad Harry tave atnešė į kambarį, nes kai tu tėškeisi ant laiptų tiesiog atsijūngei.
Linktelėjau.
-Turi pailsėti, nes ant tavo kūno vaikinai matė žaizdas. Iš kur jos pas tave?
-Manau jos iš tada, kai buvau nukritus,-sumelavau, juk negaliu sakyti, jog tai Kerės darbas.
-Mhm. Ar prisimeni, kaip atrodė vaikinas?
-Deja ne, nes jis buvo su kaukę,-sumaliau.
Ji linktelėjo ir atsigulė į savo lovą. Patogiau įsitaisiusi savo lovoje bandžiau užmigti, bet ilgo laiko nusprendžiau atsikelti. Laikrodis rodė 5h, tad galiu ramiai pabėgioti.
Išlipusi iš lovos persirengiau į tympas, bei sportinį megstinį. Vonioje nusivaliau nuverktą makiažą ir plaukus susirišusi į uodegą prigriebiau telefoną su ausinėmis. Nulipusi laiptais žemyn įsijūngiau muziką ir įsidėjusi ausinukus ėmiau lėtai bėgti. Suskaudą pilvą. Visai buvau pamiršus apie žaizdas, bet nenustojau bėgti. Nubėgusi prie parko sustojau atsikvėpti ir pailsėjusi kiek greičiau ėmiau bėgti.
Sustojusi netoli vaikų namų apžiūrėjau savo žaizdas. Iš vienos bėgo kraujas. Turiu jas susitvarkyti.
-Šūdas,-sumurmėjau, kai atsitrenkus į kažką vos nenukritau ant užpakalio, bet stiprios rankos ant mano liemens sustabdė mano kritimą.
Sukandusi dantis kentėjau, kai vaikino ranka suspaudė mano žaizdą.
-Atsiprašau,-išgirdau pažįstamą balsą tariant.
Pakėlusi akis sutikau Zayn rudas akis. Ir kodėl jos turi būti tokios nuostabios, kai man reikia į jas žiūrėti?
Ką-ą-ą?! Kodėl man protas krečia tokias kvailystęs?
-Nieko tokio, tik patrauk rankas, nes mano žaizdos per daug jautrios,-šyptelėjau.
Zayn lėtai atitraukė savo rankas nuo mano liemens. Hm ir kodėl aš jam turėjau tai pasakyti, juk man patinka kai jo rankos liečia mane.
Ne, ne, ne, ne, ne! Liaukis apie tai galvoti ir kalbėk su juo. Juk aš negaliu įsymilėti!
-Beje ačiū, kad vakar man padėjai su Hary, nes nežinau kas man būtų atsitikę-padėkojau.
Jis linktelėjo ir patraukė link kažkokio pastato.
-Zayn!-sušukau, kai vis dar jį mačiau.-Ar tu būsi vakarėlyje ketvirtadienį!?
-Taip. Ateisiu su Kere!
Nusivyliau jog blondė taip pat bus vakarėlyje. Kodėl jis ją pasirinko? Juk ji pasipūtusi kalė, kuri žemina silpnesnius! Pala...Juk aš jai nepavydžiu Zayn, tiesa?
Po velnių turiu nustotiapie tai galvoti, nes man juk vaikinų nereikia. Jie tik įskaudina.
Grįžusi į kambarį pažadinau Letę ir nupėdinau į vonios kambarį. Išsimaudžiusi, susitvarščiau žaizdas ir apsivilkau zebro palaidinę, džincus, bei platformas. Vokus padažiau juodais akių šešėliais, blakstienas perbraukiau tušu. Plaikus ištiesinau plaukų tiesintuvu ir pasiėmusi kuprinę su Lete nuskubėjome į mokyklą. Išsiskirčiusios savais keleis patraukiau į matematikos kabinetą, o Letė į rusų. Atsisėdusi paskutiniame suole ir sulaukusi skambučio padėjau galvą ant stalo ir užmerkiau akis. Man ši pamoka, kaip kalėjimas, todėl man dabar yra vienodai ką pasakys mokytoja.
Po kokių 10 minučių pajaučiau, kaip kažkas judina mano petį, bet į tai nekreipiau dėmesio. Kai veiksmas vis ėmė dažniau kartotis neišlaikiau ir atsisukusi sušukau:
-Ar sušiktai baigsit judint mano petį?!
-Pas direktorių panelyte.
-Atsiprašau,-sumurmėjau.
-Tučtuojau!-sušuko ir įbruko man į ranką lapelį.-Šitą parodysi direktoriui.
-Nu ir gerai! Manau direktorius apsidžiaugs mane pamatęs,-tariau su sarkazmu ir trenkusi klasės durimis nusišypsojau.
Jaučiausi puikiai, nes manau man reikia pasiekti savo tikslo ir nenusileisti Kerei.
Direktoriui viską paaiškinusi ir padavusi lapelį, jis liepė tiesiog būti geresnei tad šį kartą nepraneš vaikų namų direktoriai apie mano "nusikaltimą".
Nenorėjau grįžti atgal į klasę, tad nusipirkau buteliuką kolos ir kelis šokoladiniu batonėlius. Atsisedau ant grindų prie savo spintelės ir lėtai kramsnojau šokoladukus. Suskambus skambučiui prie manęs prisėdo Letė ir atėmė mano vieną batonėlį.
-Po velnių, nusipirk savo!-sušukau ir bandžiau atimti savo šokoladuką, bet ji vienu mostu susikišo jį sau į burną.
-M-m-mano šokolodukas,-ėmiau verkšlenti.-Jis buvo mano įpatyngasis ir paskutinis toje sumautoje dežėje.
-Pažadu tau nupirksiu šiandien jų daug,-sukikeno Letė ir paglostė mano nugarą.
Sukrizenau ir su Lete ėmėme kvatoti kaip nesveikos. Nekreipiau dėmesio į kitų žilgsnius, kol kažkas nesustoju prie mūsų. Pakėlusi akis pamačiau Niall. Visai buvau jį pamiršus ir vis neradau laiko pasikalbėti. Kokia aš kvailė.
-Ar galime pasikalbėti?-paklausė jis ir paėmęs mano ranką pastatė mane ant kojų.
Linktelėjau ir patraukiau su juo į tuščią kabinetą. Uždaręs duris atsisuko į mane ir žiūrėjo atsiprašomu žvilgsniu.
-Apie ką nori pakalbėti?-sumurmėjau.
-Noriu atsiprašyti. Esu šiknius ir blogai padariau jog savo jausmus tau parodžiau tau girtas. Nenorėjau taip tau juos parodyti, bet alkoholis daro savo. Atsiprašau, kad išgąsdinau tave ir suprantu, kodėl šalinies manęs. Suprasiu jog nenorėsi su manimi bendrauti po to ką ketinau padaryti,-tarė Niall ir prisitraukęs manę priglaudė savo lūpas prie manųjų.
Jo lūpos švelniai bučiavo manasias, bet aš jam nieko nejaučiau.
-Aš myliu tave, Karin,-atsitraukęs sušnabždėjo.
Autorė
Ar Karin atsakys Niall tuo pačiu? Vienas atsakymas gali pakeisti viską. O gal Karin ims jausti meilę Zayn, o gal net pačiam bosui Eliotui? Karin vis dar nesupranta, kad kažkuriam iš jų jaučia daugiau nei draugystę. Ar ji pasirinks teisingą vaikiną? O gal pasirinks likti vieniša? Juk ji mano, kad ji nenori turėti vaikino, nes meilė tik skaudina. Manau ji pasirinks teisingai ir pati savęs neįskaudins. Visus atsakymus sužinosite toliau skaitydami :]
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo