Untitled Part 5

2.9K 138 2
                                    

Šiame bučinyje pajaučiau aistrą, bet kartu ir švelnuma. Jis buvo kitoks nei kitų vaikinų su kuriais bučiavausi. Tai blogai, labai blogai.Turiu tai nutraukti. Atstūmusi Zayn nuo savęs, tiesiog atsiguliau į lovą.

-Nešdinkis iš mano kambario ir gyvenimo,-tariau piktai.-Nenoriu tavęs matyti.

Išgirdusi durų trinktelėjimą, lengviau atsipūčiau ir užmerkiau akis. Šiandien buvo sunki diena, bet tai palyginus lengva kas laukia visų toliau. Ypač baigsis blogai tiem kas maišysis mano kelyje.

Zayn pov*

Kad ir kaip stengiausi atkreipti Karin dėmesį, ji net manęs nepastebėjo. Nesuprantu, kodėl ji mane atstumia, jei leidžia bet kam ją patvarkyti?

Noriu jos tik sau ir aš ją turėsiu. Bent vieną naktį, tikrai ją turėsiu. Negaliu atsispirti jos kūnui, jis toks seksualus. O krūtinės dydis mane nustebino, kaip ir jos elgesys. Ji nėra ta drovi mergina kurią pažinojau, dabar ji kitokia ir nesigėdijanti savo kūno. Tai paverčia ją seksualia.

O dar tos tatuiruotės. Nesitikėjau jog ji taip pasikeis.

Ši diena buvo sunki. Ypač kenčiau Karin elgesį. Aš taip norėjau ją gerai iškrušti... Aš tai vistiek padarysiu, bet pirma turiu gauti jos pasitikėjimą. O kai tai nutiks aš ją patvarkysiu ir susituoksiu su Kere. Hmm o gal ją išdūlkinsiu net ne vieną kartą.

Karin pov*

Atsikėliau po pietų, kaip supratot aš mėgstu ilgai miegoti. Išlipusi iš lovos susiėmiau už galvos. Pagirios...

Apsivilkusi rožinę liemenėlę ir neoninias kelnaites ėmiau ieškoti crop-topo. Jį apsivilkusi susišukavau plaukus ir juos palikau palaidus. Pasidažiusi išgėriau vaistu nuo skausmo, nusileidau laiptais žemyn ir pėdinau į virtuvę. Prie stalo sedėjo Louis, Megė, Zayn, Kerė, Sofi, ir dar keli nepažįstami vaikinai. Turbūt Louis draugai.

Praeidama pro juos patraukiau prie šaldytuvo. Jaučiau kaip visų žvilgsniai nukreipti į mane ir į mano užpakalį. Atidariusi šaldytuvą išsitraukiau vieną skardinę alaus ir gurkštelėjusi atsisukau į visus čia esančius.

-Išvarvės akys jei taip spoksosist,-tariau ir kai kurių akys pakilo viršun, tai privertė mane nusijuokti,-Beje labas rytas.

Atsisėdusi ant virtuvinės spintelės ir užsikėliau koją ant kojos.

-Lipk į viršų ir persirenk,-tarė kiek piktai Louis.

-Kas blogai su mano apranga?

-Tu beveik nuoga,-suburbėjo jis.

-Ar tau tai trukdo?-šyptelėjau pakėlusi antakį.-Aš pilnametė ką noriu tą rengiuosi, tad nevadovauk.

-Karin...-suurzgė jis.

-Lou baig,-ištarė Megė.-Ji nebe mergaitė. Suprask.

Nusišypsojau kai Louis atsileido.

-Tai kada vyks jūsų medaus mėnesis?- nutraukiau tyla.

-Šiandien išvykstame į Kanarų salas,-nusišypsojo Megė.-Grįšime po mėnesio.

-Manau jūs neprieštarausit, jog aš šiuose namuose pasiliksiu kiek ilgiau?

-Žinoma ne,-tarė ji.

-Tai kur tada buvai apsistojusi tas kelias dienas?-paklausė Lou.

-Viežbuty,-tariau ir jis kiek susiraukė.-Nenorėjau jums trukdyti. Ar nesupažindinsit su šiais vaikinais?

-Coran,-parodė į blondiną. -Ir Victor susipažinkite su mano pusesere Karin,-tarė Louis.

-Malonu,-nusišypsojau ir mirktelėjau juodaplaukiui, kuris priminė man Zayn.

-Nesitikėjau jog būsi tokia graži,-kaip supratau jis Victor, juodaplaukis
-Iš Louis pasakojimo apie tave galvojau jog būsi kitokia.

-Aš pats nesitikėjau, kad ji bus tokia pasikeitus,-burbtelėjo Lou.

-Turėjau pasikeisti, privertė sąlygos,-nusišypsojau.-Gana apie mane. Gal kas turi cigaretę?

Louis akys išsiplėtė kaip ir beveik visų kitų. Zayn ištraukė vieną cigaretę ir pametė man. Uždegusi ją įtraukiau ir išpūčiau dūmus.

-Kur kas geriau,- šyptelėjau.

Staiga Louis išplėšė iš mano ranko cigaretę ir numetęs ant žemės ją sutrypė.

-Tu išprotėjai!?-sušukau.

-Kas tau po velnių pasdirė Karin?!-taip pat šaukė jis.-Ką dar turiu žinoti apie tave?! Pasižiūrėk kaip tu atrodai! Rengiesi kaip kekšė, rūkai, vartoji alkoholį ir tavo kūnas pilnas tatuiruočių!! Ką dar pasakysi naujo apie save!?

Niekas nesitikėjo mano kitų veiksmų. Nušokusi nuo spintelės tėškiau jam stiprų antausį, kad net jis keliais žingsniais paėjo atgal.

-Neteisk manęs, kai nežinai kas iš tiesų nutiko! Kur tu buvai, kai man buvo sunku? Ką?! Aš net nesulaukiau tavo pagalbos!? Kur dingo tavo pažadai mane apginti!!? Tu nežinai kaip aš kentėjau tuos metus, tu nieko nežinai!! Bet man dabar viskas gerai. Aš nieko nebejaučiu. Aš nusprendžiau jog niekada nemylėsiu, niekada neverksiu ir aš keršysiu tiems kurie mane sužlugdė!-arsidusau.- Nesitikėjau jog tu toks esi ir susidedi su tokia kale kaip Kerė! Nekenčiu tavęs Lou!! Nekenčiu!!!-Šaukiau.-Žinai tu man niekas Louis! Tu nukritai mano akyse.
Man skaudėjo širdį. Paskutinį kartą pažvelgusi į jį ruošiausi eiti, bet jis sugriebė mano riešą ir atsuko į save.

-Karin,-sumurmėjo jis su liūdnom akim.

-Nutilk Lou ir nebeiškok manęs. Aš dingstu iš čia ir iš tavo nuostabaus gyvenimo,-nusipurčiau jo ranką.-Tikiuosi tau nenutiks taip kaip man...

Pasitraukusi nuo jo užbėgau laiptais viršun į kambarį. Apsivilkau kelnes, apsiavau batus ir užsimetusi odinę striukę, nubildėjau laiptais žemyn. Visi atsistojo kaip pamatė mane.

-Sekmės,-tariau ir trenkusi durimis atsisėdau ant motociklo jį užvedžiau.

-Karin!-sušuko Lou išbėgęs pro duris.-Pasilik!

-Negaliu,-atsidusau.-Tu taip pat mane skaudini.

Jaučiau kaip akių kampučiuose kaupiasi sūrus vanduo. Negaliu verkti. Aš stipri. Aš praeadau paskutinį mylimą žmogų.

Nuzpaudusi gazą jau norėjau važiuoti, bet staiga pajaučiau gumulą gerklėje. Mane apėme panika.

Nukritusi nuo motociklo jis užvirto ant manęs ir prispaudė mano kūną. Ėmiau dusti, negalėjau įkvėpti oro tai privertė mano širdy plakti vis skaudžiau ir skaudžiau.

Staiga Louis patraukė nuo manęs moticiklą ir liepė Zayn mane nunešti vidun. Pribėgęs prie manęs Zayn greitai pakėlė ir įbėgęs į vidų užbėgo laiptais aukštyn ir paguldė mane į lovą. Stipriai įsikibusi į Zayn marškinius paklaikusiomis akimis žvelgiau į jį.

Staiga Zayn priglaudė savo lūpas prie manųjų.
------------------

Sorry jog nekėliau dalių, bet mano telas sugedo ir tik vakar gavau naują :) Dar nepripratau prie klaviatkės, bet šiaip ne taip parašiau naują dalį. Tikiuosi patiks ką suvėliau :))))

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now