Untitled Part 6

2.7K 142 4
                                    

Staiga Zayn priglaudė savo lūpas prie manųjų ir jis ėmė pūsti man orą. Aš giliai įkvėpiau taip jį gaudama iš jo. Kiek dar buvo likę jėgų atstūmiau Zayn ir kritau atgal į lovą.

Kosėdama, bei atgaudama prarastą orą žvelgiau į lubas. Kai mano kūnas nurimo nuo drebulio jį užsiklojau antklode ir atsidusau.

-Palik mane vieną,-sušnabždėjau.-Nenoriu nieko matyti.

Jaučiau kai jis atsistoja nuo lovos ir lėtais žingsniais pasišalina iš mano kambario.

Įdomu kas būtų nutikę jei būčiau mirus? Ar kas nors manęs pasigęstų? Ar kažkas ateitų prie mano kapo? Ahh...

Gaila jog Louis nieko nežino... Kaip jis gali mane teisti?! Gal aš ir esu kekšė, bet aš nekalta, kad mane pagrobė ir išvežė į viešnamį.

Aš kentėjau visus tuos metus vyrų grabaliones, jų smurtą. Niekam nerupėjo, kad aš verkiau, kai likdavau šaltame kambaryje nuoga ir išprievartauta. Niekam nerupėjo mano maldavymai ir prašymai to nedaryti. Ten niekam nerūpi tu, svarbu tu esi nekalta mergina, kurią laikui bėgant paverčia bejausme lėle.

Aš pripratau būti prievartaujama ir laikui bėgant man net pačiai ėmė tai patikti. Taip sunku tuo patikėti, bet aš esu viso to įrodymas. Man meilė mirė, kaip ir pasitikėjimas visais žmonėmis. Tiesiog žinau, kad jei kažkuo pasitikėsi jis vistiek tave nuvils, kad ir koks jis tau artimas bebūtų.

Apie Zayn galvoti net nenoriu, nes jis yra mano praeitis. Aš jam nieko nejaučiu. 0 emocijų.

O Kerei aš atkeršysiu per Zayn. Nežinau kaip, bet ji su juo nesusituoks ir tada ji galės kentėti. Bet jos vestuvių sugadinimas bus tik pradžia visko.

Nysišypsojusi užmerkiau akis.

#Pabudau nuo kažkokio krebždesio. Pramerkusi akis ranką pakišau po pagalvę ir greitai ištraukusi ginklą jį užtaisiau ir nukreipiau į žmogaus siluetą.

-Arba dink iš čia arba kulka atsiras tavo galvoje!-sušuka.

-Aaaaa,-pradėjo cypti ir rėkti.

Staiga keli žmonės įbėgo į mano kambarį įjungdami šviesą.

-Ką po velnių veiki mani kambaryje?!-sušukau Kerei vis dar nenuleidusi ginklo.

-Zayn!-ji sucypė ir įpuolė į jo glėbį.-Aš tik norėjau jos paklausti ar nieko netrūksta, bet ji nori mane nušauti!

Louis ir Zayn piktai žvelgė į mane.

-Uhh. Tik nereikia kelti scenų. Paskutinį kartą klausiu ką čia veikei!?

-Nieko,-tarė ji.

-Pati kalta,-šyptelėjau ir nuspaudžiau gaiduką nukreipdama pistoletą į Kerės koją.

Jos skausmo aimana pasklido po mano kambarį.

-Kas tau darosi!?- sušuko Zayn pakeladamas ją nuo žemės.

-Mažiau neršia po mano kambarį. Saugok savo sužadėtinę, nes man nesudrebės ranka to pakartoti,-nusišypsojau.-O dabar....

-Zayn!!-nutraukė mane Kerės klyksmas, jos skruostais bėgo ašaros, o iš kojos bėgo kraujas.-Vežk mane į ligoninę!!!

-Nešdinkitės iš kambario,-atsidusau padėdama ginklą atgal po pagalve.-Ačiū, kad sutrukdėte mano brangų miega.

Užsiklojusi antklode įsitaisiau patogiai ir užmerkiau akis.

Girdėjau kaip mano kambario durys stipriai trenkiamos ir greitu žingsniu visi patraukė laiptais žemyn. Tikiuosi jog jai teks ilgai kentėti tą skausmą.

#Rytas

Šiandien jaučiausi kaip niekad laiminga. Nėra nieko geriau kai nuo pat ryto mane lydi puiki nuotaika. Apsivilkusi juodą ant petnešų maikutę ir juodus šortukus, apsiaviau sportinius batelius.

Nubildėjusi laiptais žemyn nustebau pamačiusi Louis ir visus kitus.

-Juk žadėjai vakar su Megę važiuoti į Kanarų salas. Tai ką čia veiki?-paklausiau.

-Jei vakar vakare nebūtų "kažkas" įvyke, būtume pakeliui į ten,-tarė kiek piktai Lou.

Nekreipusi į jo žodžius dėmesio ėjau prie šaldytuvo.

-Pasiskolinsiu,-tariau ir nuo Megės galvos nuėmiau jos akinius.

Ji tik šyptelėjo. Turbūt ji vienintelė mano jog aš vakar gerai pasielgiau. Užsidėjusi akinius išsitraukiau iš šaldytuvo gertuvę su sultimis.

-Lou dar turi garaže riedlentę?-paklausiau atsisukusi į jį.

Jis liktelėjo.

-Oh. Nebūk toks surūgęs Lou!-sukikenau ir praeidama pavėliau jo plaukus.-Negadink man nuotaikos.

-Kaip gali būti tokia rami, kai vakar pašovei žmogų?

-Tu daug apie mane dar nežinai,-šyptelėjau.-Kas mane pažemino, tam aš dar turiu laiko atkeršyti. Zayn?

Jis suprato ko noriu ir atkišo pakelį cigarečių. Paėmusi visą pakelį, šyptelėjau.

-Nusipirksi, manau jog už tuos pinigus kuriuos gavai gali leisti sau ne tik tam,-pašaipiai tariau ir išėjau į lauką.

#Vakaras

Buvau nusitašiusi kaip reikalas. neįsivaizduoju kur yra riedlentė, bet tai man jau neberūpi.

Gurkšnodama kaži kelintą taurę margaritos žvelgiau į šokių aikštelę. Nužiūrinėdama visus vaikinus mano akį užkliudė ilgoki garbanoti vaikino plaukai. Nesitikėjau jog vaikinas atrodo toks karštas ypač kai jo marškiniai yra per daug prasisagste.

Prėjusi prie jo atsukau jį į save ir priglaudžiau savo lūpas prie jo. Garbaniaus rankos apsivijo mano liemenį ir priglaudė save prie apnuogintos krutinės. Mano pirštai įsipynė jo garbanose ir tipmtelėjau juos, kai jis sukando mano lūpą.

-Eime,-tariau ir suėmusi jo ranką ir sustabdžiusi taksi pasakiau kur važiuoti.

Su vaikinu bučiavausi ant galinių sėdynių. Jis buvo mane užgulęs, o jo rankos glostė mano kojas taip priversdamas mano odos plaukelius pašiurpti. Mūsų liežuviai pynėsi burnoje.

-Leisk tave iškrušti čia ir dabar,-dusliai tarė jis.

-Jau atkeliaviome,-tarė vairuotojas.

Abu išsikabarojome iš taksi ir besibučiuodami pasiekėme duris. Jas atvėrusi pradėjome lipti laiptais aukštyn. Sukikenau, kai kluptelėjau lygioje vietoje. Įvirtę į mano kambarį nieko nelaukdami kritome į lovą.

Garbanius nuplėšė nuo kūno mano maikutę ir nutraukė nuo kojų šortus. Aš tą patį padariau su jo marškinias ir kojomis numoviau jo kelnes su trumpikėmis. Po kelių sekundžių jau jaučiau, kai jo daikčiukas judėjo manyje.

Mūsų dėjonės pasklido po patalpą.

-Garbaniau!-sušukau kai jo judesiai tapo vis gilesni.

Mūsų burnoms palikus paskutinius riksmus, abu sukritom vienas šalia kito ir užmerkę akis nulūžom.

#Pramerkusi akis ir ištiesusi rankas pajaučiau kažką kieto bei šilto. Atsukusi galvą pamačiau vaikino apnuogintą nugarą ir garbanotus jo plaukus.

Staiga jo burna paliko atodūsis ir jis atsisuko į mane.

-Harry!?

-Karin!?

--------
Noriu nuomonių :p

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now