*Po 2 metų*
Iš trečio asmens pozicijos*
Zayn neramiai žingsniavo pirmyn atgal stipriai sugniaužęs kumščius. Jis labai jaudinosi, kai Karin liepė jam neiti toliau kartu. Bet ir nemanė, kad galėtų žiūrėti, kaip ji kenčia gimdydama judviejų vaiką.
-Klausyk, Zayn,-pašaukė jį Louis.-Prisėsk kol pats nenualpai.
-Ar tau priminti, kaip kvailai elgeisi tu, gimdant Megei,-suurzgė jis.
Ak, Louis tikrai tuo metu pergyveno ir elgėsi taip, lyg pats lauktūsį. Buvo iš ko pasijuokti, kai jis giliai kvėpavo ir šaukė kartu su Mege. Net dabar norisi nusijuokti.
Jis kaip mat užsičiaupė ir piktai sužaibavo akimis į Meg. Tai ji išpliurpė visiems viską.
Ligoninėje tikrai susirinko būrys žmonių. Visa jo šeima buvo čia, net Mr.Scoott atvažiavo su keliais vyrais iš sandėlių. Visi vis kažką turėjo rankoje. Balionai, gėlės, žaislai iš karto priminė visiems apie laukiančią didelę šventę.
-Kada pagaliau sulauksime žinių? Mano žmona jau ten apie 2 valandas!-Zayn bambėjo sau po nosimi, o visos įsmeigtos atsargios akys stebėjo jį.
Po dar valandos laiko į jaukų laukiamąjį įžengė daktaras. Jis šypsojosi - naujienos buvo geros.
-Galite aplankyti savo žmoną ir du sveikus vaikus,-tarė jis ir Zayn akys išsiplėtė.-Gimdymas buvo gana sunkus, nes vienas berniukas ėjo kojomis, o kitas galva.
-Du?-aikštelėjo Karin mama pašokdama nuo kėdės.-Ar jūs tuo tikras?
-Kaip niekad, patys galite ją pamatyti.
Zayn neramiai žengė savo žmonos palatos link. Du vaikai, jį dar labiau sutrikdė ir išmušė iš vėžių, bet tai reiškė ir dar tvirtesnį ryšį ir meilę jų šeimoje.
Karin abiejose rankose laikė du mažylius. Jie saldžiai miegojo. Mergina buvo išvargusi, bet plačiai šypsojosi. Ji tiesiog spinduliavo ir neabejotinai buvo pati gražiausia kada nors jo matyta būtybė.
Nedrąsiai Zayn prisėdo ant lovos krašto ir ranką uždėjo Karin ant šlaunies.
-Mano meile...-iškvėpė Zayn. Jam gėlė akis. Pristigo žodžių.
-Argi jie ne gražuoliai?
Jis pakilo ir apėjo lovą.
-Taip, jie nuostabūs.
-Argi mums nepavydės, jog būsime iš karto ketvertukas?-tarė ji pabučiavo Zayn ranką.
-Taip. Tobulas ketvertukas.
-Gal reikėtų dar keturių?
Zayn sustingo, o tada rudose jos akyse pamatė šilmišką kibirkštėlę.
-Sakai, dar keturių,-jis įspaudė jai į kaktą bučinį ir atsiduso.-Tu išvarysi mane iš proto.
-Kaip ir tu mane,-nusijuokė ji paragindama paimti į rankas berniuką.
-Jie labai panašūs į tave.
-Bet užsispyrę, kaip mamytė,-kūdikis lyg pritaręs ėmė garsiai verkšlenti.
Daugiau šiai šeimai ir nereikėjo. Jie buvo laimingi, nors praeity teko patirti, tai apie ką niekas nebūtų pagalvojęs.
☆Taigi istorija baigta. Ji buvo mano pirmoji rašyta, todėl jos pradžia tūrėjo būti gana bloga.
Žinot. Keista ją baigti, nes kažkada didžiavausi ja, o dabar tiesiog turiu ją paleisti. :/ Truputį liūdna, bet galiu pradžiuginti, jog turiu daug istorijų naujų promo :)))))Tikiuosi toliau skaitysit mano istorijas ir nedingsit. Noriu jus prisiminti, nes šie dideli skaičiai Vote ir Peržiūrų mane stebina. Komentarai visada man patiko, bet retai jų reikalavau iš jūsų, tad prašau bent dabar Pakomentuoti ir pareikšti savo NUOMUONES. Man jos labai svarbios ♡
Nenoriu su jumis atsisveikinti, tad tiesiog pasakysiu, kad myliu jus visus. Džiaugiuosi, kad galiu pasigirti tokiomis tobulybėmis, kaip jūs :* Myliu jus!!!!
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo