Untitled Part 34

2.5K 132 0
                                    


-Tu prakeiktas šunsnuki!-sušukau ir vožiau jam į veidą.

-Nustok Zy,-tyliai prabilo Karin.

-Nešdinkis iš čia! Daugiau jos nepamatysi savo darbe!!-paleidau jo marškinius ir jis išskubėjo iš palatos, atsisukau į Karin. -Jau seniai maniau, kad tai nutiks, daugiau neteks tau ten dirbti.

-Nusiramink,-sušnabždėjo ji.-Pasiilgau tavęs.

-Aš taip pat,-šyptelėjau ir prisėdau šalia jos.-Kaip jautiesi?

-Gerai, nes tu esi šalia,-nusišypsojo jis ir sunėrė mūsų rankų pirštus.

-Žinau jog dabar nenori apie tai kalbėti, bet pasakyk man vieną dalyką,-įkvėpiau.-Ar Niall tave, na žinai...

-Ne, jis nespėjo vien dėl to jog man prasidėjo panikos priepuolis,-tarė ji.-Kas jam nutiko? Ar tu jam kažką padarei?

-Norėjau jį užmušti, bet to nepadariau dėl tavęs. Supratau jog tu to nenorėtum, kad ir.ką tas šunsnukis padarė,-tariau ir mačiau jog ji nurimo.-Bet aš jį pamokiau, todėl nesijaudink.

-Aš nesijaudinau dėl Niall, aš bijojau dėl Jan,-sušnabždėjo ji pakeldama akis į mane.

-Kas dėl jo?-suniurzgėjau.

-Zy nėmė jau tu pavydi?-sukikeno ji.

-Ką? Net ne,-sumurmėjau.

-Gerai jau gerai,-šyptelėjo,-Tiesiog Jan man padėjo, o tu to nežinodamas galėjai jį nuskriausti.

-Taip ir būčiau padaręs jei jis nebūtų taip greitai pasiaiškinęs,-tariau ir Karin aiktelėjo.-Nesijaudink, jis geras vaikinas, tad nežadu jam kažką padaryti.

Karin atsipūtė ir užmerkė akis.

-Noriu pailsėti,-sumurmėjo vis dar užsimerkus.-Nemanau ar man pavyks.

-Slinkis,-tariau ir jai truputį pasislinkus, atsiguliau šalia.

Mergina apsiriko rankomis mano liemenį ir padėjus galvą ant mano krūtinės nusišypsojo.

-Kur kas geriau, tiesa?-šyptelėjau

Ji tik linktelėjo. Savo rankomis apvyniojau jos liemenį ir užmerkiau akis.

-Labanakt princese,-tariau ir kartu su Karin nuklydome į sapnų karalystę.

Karin pov*

Jau trys dienos, kai guliu ligoninėje. Daktarai sako jog šiandien išleis iš čia, bet tuo abejoju nes diena jau įpusėjo. Zayn išvažiavo su Lete paimti man drabužių, nes kiek žinau mano buve rūbai yra suplėšyti. Pasiilgau tikro maisto, nes čia tikrai neduoda nieko skanaus, nebent kokį obuolį. Jaučiuosi baisi. Man tikrai reikia susišukuoti...

-Jau tave išleido,-tarė įžengusi į palatą Letė.-Zayn laukiamajame laukia kol persirengsi.

Linktelėjau ir ištraukusi iš maišo drabužius, nusirengiau. Apsivilkau juodą sportinį kostiumėlį ir sportinius batelius. Susišukavusi plaukus išėjau iš palatos ir patraukiau ilgų koridoriumi. Išvydusi visus čia, nusišypsojau ir pasileidau bėgti į Zayn glėbį.

-Pasiilgau tavęs,-sušnabždėjau jam į ausį.

-Didelis apsikabinimas!-sušuko Louis ir pajutau kai visų rankos atsiranda ant manęs su Zy.

-Dūstu!-sukikenau ir visi greitai atsitraukė. -O dabar nuvežkite mane pavalgyti!

-Klausau pone,-šyptelėjo Zy ir visi.patraukėme į lauką.

-Leisim jums pabūti vieniems,-tarė Megė ir visi pamojave isėdo į automobilį.

Iš ties džiaugiausi jog mes būsime vieni. Aš taip pasiilgau jo glamonių...

-Apie ką galvoji?-paklausė Zayn ir aš nuradau. -Tu miela kai rausti.

-Baik,-sukikenau ir rankomis prisidengiau skruostus.

-Mes jau čia,-tarė Zayn ir išlipęs iš automobilio atidarė man duris.

-Nuo kada tu pasidarei toks džentelmenas?

-Nepradėk,-sukikeno ir abu atsisėdome prie staliuko.

-Ko pageidausite?-paklausė priėjęs mielas padavėjas.

-Noriu didelio kepsnio su bulvėmis ir morkų salotomis. Beje atsigerti colos stiklinę,-šyptelėjau.

-Man to paties,-tarė piktai Zayn ir padavėjas viską užsirašęs išėjo.

-Būk mandagesnis,-subariau jį.

-Jis su tavimi flirtavo, džiaukis jog neatsitiko jam kažkas blogo,-suurzgė jis.

-Uhh tiesiog akivaizdžiai neparodyk jog pavydi,-tariau ir gurkštelėjau iš stiklinės vandens.

Papietave grįžome į vaikų namus ir patraukėme į savo kambarius. Zy prižadėjo ateiti vakare, todėl nusprendžiau eiti nusiprausti. Praleidusi vonią su daug putų pasileidau muziką ir atsigulusi, atsipalaidavau. Buvo gera gulėti karštoje vonioje su trankia muzika. Įtrinusi kūną karamelės kvapo dušo žele ėmiausi savo plaukų. Nusipraususi apsivilkau seksualią elektrinės spalvos komplektuką ir ant viršaus užsimetusi chalatą, nupėdinau į kambarį.

Kerės pov*

Mačiau kaip grįžo Zayn ir pradedu manyti, kad jis ją ima įsimylėti. Aš jai nesutiksiu tokio malonumo. Liko tiek nedaug iki tavo sužlugdymo. Nekantrauju. Kodėl ji negalėjo mirti nuo to suknisto priepuolio? Kaip norėčiau ją pasmaugti savo rankomis... Argh.

Apsivilkusi trumpą suknelę patraukiau pas Zayn. Tikiu jog jis susigundys, juk jis net kelias dienas negavo geri sekso.

-Sveikutis Zy,-sumurkiau įėjusi į jo kambarį ir postūmusi jį ant lovos apžergiau jo liemenį.

-Kere, ne dabar,-sumurmėjo jis, bet aš sujungiau mūsų lūpas ir pajudinau savo klubus.

Jam suurzgus supratau jog laimėjau, tad nuvilkau.jo marškinius ir nusviedžiau į kampą. Zayn suplėšė mano suknelę ir greitai jau gulėjau po juo nuogut nuogutėlė. Kai jis į mane įėjo sumurkiau jam į ausį ir ėmiau dejuoti iš malonumo.

-Zayn! Ahhh!! Tu geriausias!!!-dejavau ir kartu šaukiau kas malonino jo ausis.

Žinau jog vaikinam patinka, kai juos giri. Tai juos paskatina viską daryti dar geriau.

Kai pasiekėme orgazmą sukritome vienas šalia kito ir užsikloje antklode užmerkėme akis. 1/0 mano naudai kale. Jis šiąnakt neateis.

Karin pov*

Buvau pasiruošusi šiandien nakčiai. Mano plaukai buvo seksualiai susivėle, devėjau puikų komplektuką, lūpas pasidažiau raudonu lūpdažiu. Atrodžiau tikrai gundančiai.

Valandos greitai lėkė, bet Zayn taip ir nepasirodė. Kai laikrodis rodė 23 valandas nusprendžiau eiti miegoti. Nusivaliusi makiažą apsivilkau nutriušusią pižamą ir atsiguliau į lovą. Iš ties pykau ant jo, juk mačiau iš jo akių jog jis laukė mūsų nakties. Nuvijusi mintis šalin užmerkiau akis ir patraukiau į sapnų karalystę.

*Rytas*

Atsikėlusi apsirengiau šiltą megztuką, labai aptemptus džinsus (jog paerzinčiau Zayn) ir juodus kedus. Ištiesinusi plaukus pasidažiau ir užsimetusi kuprinę ant pečių pravėriau kambario duris, bet staigai jas uždariau atgal. Pravėrusi duris palikau tarpelį ir pamačiusi kas ten, aiktelėjau. Iš Zayn kambario ir su jo marškiniais išsmuko pusnuogė Kerė. Ką ji po velnių ten veikė?!

-------
Ar galiu gauti nuomonių?

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now