Untitled Part 36

2K 123 8
                                    

Teko įsikibus į parankę žingsniuoti paskui Hermį prie vis kitų žmonių

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Teko įsikibus į parankę žingsniuoti paskui Hermį prie vis kitų žmonių. Nesuprantu kaip šitas pašlemėkas gali būti tokioje vietoje. Šaltai šypsodamasi stengiausi išlikti rami, nors tik ir norėjau jam karčiai įgelti.

-Mieloji, ar tau smagu?-sugiedojo jis, o aš norėjau išmušti jo tobulus dantis.

-Taip!-sukrykščiau plonai vaidindama kvailą mergiščią.-Šis vakaras nuostabus.

-Eime pašokti,-kiek susiraukė jis vesdamas mane prie kitų šokančių porų.

Viena jo ranka apsivijo mano liemenį, o kita suėmė manąjį delną. Šlykštėdamasi jo prisilietimais savo laisvą ranką padėjau ant jo peties. Lėtai ėmėme suktis valso ritmu. Hermis buvo geras šokėjas, bet mano prisiminai apie jį nebuvo geri. Norėjau jį nudėti, troškau kiekvieno išprievartauto mane vyro mirties.

Nuo jo stengiausi laikytis kuo toliau, bet išlaikydama atstumą, norėjau, kad nekiltų įtarimų. Nenoriu būti paparacių auka.

-Atsiprašau,-baigus šokiui prie mūsų išdygo Zayn. Ką jis sugalvojo?-Ar kitas šokis gali būti skirtas man?

-Žinoma,-šyptelėjau iš palengvėjimo ištrūkdama iš Hermio glėbio ir priglusdama prie Zayn. Jo nuostabūs kvepalai pakuteno man nosį.-Ačiū už pagalbą, bet jis gali į tave taikytis.

-Nesvarbu,-papurtė galvą vesdamas šokio žingsniu.-Kur Harry?

-Susipykome. Jis ėmė mane kaltinti, jog esu kalta ir jam atsibodau,-atsidusau.-Na aš išdėjau jį į šuns dienas. Be to Hermis liepė būti su juo, nes ir čia apstu jo ginkluotų vyrų.

-Velnias!-nusikeikė Zayn arčiau prisitraukdamas mane ir savo lūpas pridėjo man prie ausies.-Kažkas šį vakarą nutiks. Mano nuojauta niekada nemeluoja.

-Turime būti pasiruošę,-tyliai sušnabždėjau suvirpėdama jo glėbyje. Jis pavojingai per arti, o mano galva apsunko nuo visko. Dabar norėjau dingti iš čia ir įsitaisiusi ant sofos valgyti ledus žiūrėdama televizorių. Man problemų gyvenime per akis, bet, kad ir kaip to norėčiau turiu išlikti blaivaus proto.-Ačiū už šokį.

Jis linktelėjo ir paleido mane iš glėbio. Nukulniavau punšo link ir paėmusi taurę jo gurkštelėjau.

-Ką veikei su Zayn, nelemta karve!?-Kerė tyliai sušuko atsirasdama priešais mane.

-Šokau,-suprunkščiau. Jos man betrūko.-Esi ne tik kvaila, bet dar ir akla.

-Nedrįsk prie jo artintis,-sušnypštė ji ir žengė artyn vieną žingsnį.

-Tai jis prie manęs kimba,-persibraukiau per plaukus ir įsispitrijau į jos akis.-Paklausk kur jis buvo visas tas dienas, mieloji. Nemanau, kad tu nori tuoktis su tokiu palaidu vyru. Ar aš klystu?

Jos šnopavimas kėlė man juoką. Kerė apsisukusi pradingo žmonių minioje, kurie buvo netoli išėjimo, nors Zayn buvo visai kitoje pusėje. Tai kiek keista, žinant jos charakterį.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now