Untitled Part 25

2.8K 142 0
                                    

Pramerkusi akis supratau jog guliu ne savo lovoje. Pakilusi iš lovos, nutipenau prie durų ir lėtai jas pravėriau. Suradusi laiptus jais nelipau žemyn ir atsidusau iš palengvėjimo. Atpažinus Louis svetainę, patraukiau atsigerti vandens į virtuvę.

-Jau pabudai?

-Išgąsdinai mane?-šoktelėjau ir iš mano rankų išslydo stiklinė.-Atsiprašau aš sutvarkysiu.

Pasilenkusi surinkau šukes ir išmečiau jas į šiukšliadėžę.

-Nenorėjau, kad tu tokios savijautos būtum vaikų namuose, todėl atsivežiau tave pas save ir paskambinau direktorei. Ji leido šiandien pabūti su manimi. O rytoi anksti pravešiu tave atgal.

Linktelėjau. Jaučiausi sutrikusi dėl vakar nakties. Nenorėjau taip prarasti nekaltybę. Kodėl tai būtent turėjo būti jis? Aš net nenoriu jo matyti. Jis man šlykštus. Kaip jis galėjo manimi pasinaudoti? Juk aš buvau girta! Mano skruostais ėmė ristis ašaros.

-Neverk,-apkabindamas mane sušnabždėjo.-Papasakok kas vakar nutiko.

-Aš nežinau a-ar sugebėsiu,-sukūkčiojau.

-Viskas gerai, nusiramink.

Nurimusi, nusivaliau ašaras ir viską papasakojau. Iš ties nesakiau jam dalies tiesos. Nenorėjau jog Louis sužinotų jog, tai Zayn darbas. Nežinau, kodėl jam melavau, bet tiesiog nenoriu, kad apie tai sužinotų visi.

-Aš noriu pailsėti,-tariau ir patraukiau laiptais aukštyn.

Atsidūrusi tame pačiame kambaryje, patraukiau į vonios kambarį. Prileidusi pilną vonią vandens, joje atsiguliau.

Kaip man reikės elgtis prie Zayn? Jaučiuosi tokia nešvari ir bejėgė. Atrodo visi tik ir nori, kad aš palūščiau. Kodėl visi taip elgiasi su manimi? Ką aš jiems blogo padariau, kad jie manęs šitaip nekenčia?

Kalbant apie Zayn, aš niekada jam neatleisiu, jog su manimi taip pasielgė. To ir tikėjausi, kad vaikinams rūpi tik sexas. Jie niekšai. Nekenčiu jų! Nenoriu turėti su jais nieko bendro! Aš pasikeisiu! Prisiukiu, pasikeisiu!

Nusipraususi apsiviniojau kūną rankšluosčiu ir nutipenusi prie didžiulės spyntos pravėriau duris. Nustebau, jog čia kabojo moteriški drabužiai. Manau nesupyks, jei iš jų keletą pasiskolinsiu. Susiradusi tinkamą trikotažą juos apsivilkau, o ant viršaus užsimečiau maikutę. Atsigulusi į minkštus patalus užmerkiau akis ir pasinėriau į saldų miegą.

______________

-Neeeee!-suklykiau atsisėsdama lovoje.

Buvau visa suprakaitavus ir išsigandusi. Sapnavau košmarą. Nė nepajaučiau, kai ėmiau kukčioti ir po kelių sekundžių į miegamąjį įpuolė Louis.

-Kas atsitiko?-susirūpinęs atsisėdo šalia manęs ir ėmė glostyti mano ranką.

-Tai tik košmaras. Tai tik košmaras...-kartojau ir nė nesupratau, kodėl taip verkiu.

-Ššššš, viskas gerai. Tai tik blogas sapnas,- šnabždėjo Lou.

-Miegok su manimi. Nenoriu to daugiau sapnuoti.

-Gerai žvaigždute,-nusišypsojo ir atsigulė šalia manęs prisitraukdamas į savo glėbį.

Po kelių minučių nurimau ir prigludusi arčiau Louis užmigau.

*Rytas*

Zayn pov*

Vakar nemačiau Karin ir iš ties esu truputi susijaudinęs. Gal jai kažkas nutiko, kai palikau ją vieną kambarį? Net nežinau ką ir begalvoti.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now