Stovėjau atsirėmusi prie sienos ir šypsojausi kvaila šypsena. Nieko neprarasiu, jei truputį pavaidinsiu, tiesa?
Zayn marškinėliai buvo pasikėlę ir matėsi mano apatiniai. Specialiai maikutės nenuleidau žemyn ir mačiau, kaip dar labiau iš pykčio raudonuoja Kerės veidas. Mane suėmė juokas, bet iš burnos išleidau tik atodūsi. Mačiau, kad Zayn nerimavo ir trypčiojo koja į grindis. Laukia puikus spektaklis.
-Netikiu savo akimis, kad melavai man išsijuosęs. Vietoj būdamas darbe tu tryneisi su šia kekše! Tu mane nuvyliai,-šaukė ji.-Kaip man pasitikėti tavimi, Zayn?!
-Tai ne tai ką tu galvoji,-gynėsi Zayn.-Aš...
-Nemeluok man!! Kaip tu drįsti jai duoti vilkėti savo marškinėlius!? O kaip tau negėda, kad duodiesi su mano vyru, nusmurgele!? Pažūrėk kaip atrodai! Gryna prostitutė!
-Dar bent žodis ir mano kumštis atsidurs tavo snuky!-sušukau ir stumtelėjau ją.-Pirma jis nėra tavo vyras, o tik sužadėtinis! Antra aš nesu tokia, kokia mane vadini, nes tai tu dirbai striptizo klube!! Ir trečia ers dūlkinomės viešbuty, o ne ant galinių tavo mašinos sėdynių!!!
Melavau apie trečią punktą, bet tiesiog norėjau ją supykditi ir tai tikrai padariau. Zayn ir Kerės akys išsiplėte ir ji man ruošėsi trenkti, bet sugavau jos ranką ir stumtelėjau ją į sieną.
-Nedrysk kelti savo rankų prieš mane,-išspjoviau.-Nes nežinai, kas gali nutikti. O dabar toliau kelkit savo dramas ir manęs tarp jų nepainiokit!
Atsitraukusi nuo jos, užlipau laiptais viršun ir užsidariau savo kambaryje. Ėmiau garsiai juoktis, nes ji sumautai patikėjo jog aš dūlkinausi su Zayn. Kad ji tik žinotų tiesą... Ilgai girdėjau jų šūkavimus apačioje, bet praėjus gerai valandai viskas nurimo ir dabar laisvai galėjau užmerkti akis.
#Zayn pov*
Pagaliau Kerė manimi patikėjo ir dabar jau atsipūčiau nuo jos riksmų. Kerė miegojo šalia, o mano pabudęs draugužis neleido man užmigti. Karin tikrai atsiims už jos pridarytas bėdas man. Manau, kad jau dabar tam laikas.
Išlipęs iš lovos lėtai išėjau iš kambario ir įsėlines į Karin kambarį nužiūrėjau ją. Ji buvo atsiklojusi, nes kambaryje tikrai tvanku. Pilnatis apšvietė jos gražų veidą ir tobulą kūną. Nuostabu yra tai, kad ji miega tik su apatinias, todėl lengviau bus jos neprižadinti. Priėjęs arčiau jos, paguldžiau ją tiesiai ant nugaros ir praskėčiau jos kojas. Manau jai šiandien pasitenkinti to užteks.
Įsitaisęs jai tarp kojų, nusmaukiau jos apatinius ir savo liežuviu perbraukiau per jos klitorių. Karin kojos automatiškai suspaudė mano galvą, o rankos įsivėlė į mano plaukus. Liežuviu toliau darbavausi prie jos klitorio ir į darbą pasitelkiau pirštus. Lėtai įkišęs vieną jai į vidų iš jos burnos išsklido atodūsis. Tada įkišau antrą pirštą ir giliai ėmiau juos judinti. Kelios aimanos išsklido iš jos burnos, o savo pirštais ji pešiojo mano galvos plaukus. Kai ji baigė, atgal užmoviau jos apatinius ir grįžęs į kambarį apsikabinau Kere.
Kerei nuėmiau maikutę, atsegiau liemenėlę ir nuvilkau jos apatinius kartu su šortukais. Nusiėmęs savo apatinius įėjau į ją ir ji pabodo su šypsena. Giliai ėmiau judėti joje, o ji garsiai šaukė mano vardą, per garsiai. Po kelių postūmių mes pasiekėmė viršūnę ir sukritome šalia vienas kito.
#Karin pov*
#RytasAtsikėlusi ryte būtinai apsilankiau duše, nes šį ryta buvau labai drėgna ir kažkoks malonus jausmas dilgčiojo apačioje. Mano nuotaika buvo per daug puiki ir nesupratau, kodėl. Apsivilkau naujus elektros spalvos apatinius ir užsivilkau maikutę iki bambos. Susirišusi plaukus į kasą nusileidau laiptais žemyn į virtuvę.
Čia įjūngiau magnetofoną, per kurį ėmė skambėti tranki muzika. Judindama klubus, ėmiau kepti kiaušinienę, o kitoje keptuvėje kumpį. Virtuvę užliejo nuostabus maisto kvapas, kuris pažadino žvėrį pilve. Siukiodamasi virtuvėje netyčia užkliudžiau stiklinę, o ji nukritusi sudužo ant grindų. Rinkdama stiklo šukes pajaučiau kažkieno ranką ant mano sėdynės ir atšokdama šalin įsipjoviau šuke į ranką.
-Dar kartą tu mane paliesk ir liksi be rankų,-suurzgiau ant juodaplaukio.
-Nejau vakar nebuvo gera?-nusišypsojo jis.
-Ką tu čia nusišneki? Jei vakar Kerei matei mane, tai atsipeikėk.
-Kaip sakoma ateis laikas bus ir vaikas,-šyptelėjo jis ir klestelėjo ant kedės.
Tylėjau. Turbūt vis dar neatsipeikėja po vakar barnio. Išmetusi šukes, nusiploviau rankas ir ėmiau dėti sau į lėkštę maistą. Į stiklinę įsipyliau sulčių ir sudribau kedėje.
-Tai kur lauktas man tavo pagamintas patiekalas?-paklausiau įsidėdama kasnį į burną.
-Manau jau tu jį gavai,-keistai šyptelėjo.
-Jei esi toks dauštas, tai nereikia to taip parodyti,-burbtelėjau.-Vakar buvai paprastesnis, o šiandien vėl pasipūtęs kvailys.
Pastūmusi lėkštę tolyn atsistojau ir ruošiausi eiti iš virtuvės, bet pamačiau Kerę. Metas veikti.
Grįžau atgal į virtuvę ir įsisiurbiau Zayn į lūpas. Jo rankos automatiškai atsirado ant mano užpakaliuko ir jį suspaudė. Jis stipriai glaudėsi prie manęs, o spintelės rankinėlės spaudėsi man į nugarą.
-Zayn?-pasigirdo Kerės aiktelėjimas ir aš pasitraukiau nuo Zayn su didele šypsena.
---------
Nauja dalis. Gali būti kad nusivažiavau, bet labai stengiausi parašyti dalį, nors pas mane bėdos šeimoje. Nekenčiu savo patėvio, kuris kiekvieną dieną prie manęs prisikabina. Mama manęs neužstoja ir nuvilia dar labiau.... Na sekmės skaityme.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo