Praslinko dar viena diena praleista su Harry. Bet kaip visada rytą kažkas turi sugadinti. Pakilusi iš lovos, apsivilkau Harry marškinius ir patraukiau prie durų. Čirškimas vis netilo ir tai tikrai mane ėmė nervinti. Atrakinusi duris, jas pravėriau ir mano žvilgsnis susitiko su rudomis vakino akimis.
-Ko tau čia?-nusižiovaujau.-Tu sutrukdei mano saldų miegą.
-Ir tau labas,-atsiduso jis ir šiandien atrodė kaip niekad rimtas.-Tikiuosi nesivedi čia savo vienkartinių vaikinų?
-Tu turbūt juokauji?-nusijuokiau.-Aš esu tik su Harry.
Zayn prasibrovė pro mane į vidų ir tvirtai žengė link savo kambario. Jis pyko.
-Ką žadi daryti?-pribėgusi stvėriau jo ranką taip sulaikydama jį.-Juk tu nepavydi ar ne?
-Neturiu ko pavydėti. Man nepatinka, kai tu mano namuose dūlkiniesi su tuo kvailiu,-suurzgė.
-Tu pats pasiūlei čia man apsistoti, tad nepurkštauk,-sukandau dantis, nes dabar nenorėjau lieti pykčio.
Zayn atsiduso ir apsisukęs ant kulno patraukė į virtuvę, o aš į vonios kambarį.
Nusipraususi įsisukau kūnu į rankšluostį, o šlapius plaukus palikau palaidus. Išėjusi iš vonios kambario, įsispyriau į Zayn šlepetes ir nušlepsėjau į virtuvę, kur juodaplaukis sukiojosi prie viryklės. Gardus kvapas sklendė ore pažadindamas manyje išbadėjusį žvėrį. Atkreipdama Zayn dėmesį klestelėjau ant kedės, susikeldama koją ant kojos.
-Nutarei man paruošti pažadėtus pietus?-sarkastiškai išsiviepiau.-Tikiuosi neteks man bėgti iki klozeto ir žiaugčioti iki samonės netekimo?
-Galėsi likti nevalgius, jei nepatiks - gaminsi pati,-kandžiai atkirto jis ir kiek susiraukiau, nes jis nesutriko, kad prieš jį esu tik su rankšluoščiu.
Nusivaipiau ir nutilau. Jis mane veda iš kantrybės. Dabar norėčiau jo gražų veidelį švelniai tariant pagražinti. Zayn jau į dvi lėkštes tiekė savo spagečius. Ant viršaus uždėjo kelis kukuliukus, apliejo viską padažu ir pagardino žiupsneliu žolelių. Kvepėjo tikrai gardžiai. Prie manęs Zayn padėjo garuojančią lėkštę, bei šakutę. Tą patį pakartojo ir savo vietoje. Atmestinai paėmiau šakutę ir be jokių emocijų mano burna pasitiko pirmąjį kasnį. Mėgaudamasi maisto skoniu, vos nesusileidau vietoje, bet stengiausi tuo pačiu metu neparodyti jokių emocijų.
-Nieko įpatingo,-pakėliau akis į jį.
-Nejaugi? Tavo kūnas ir akys sako visai ką kitą,-šyptelėjo pusę lūpų.
Nusivaipiau ir baigiau maistą, kuris buvo labai gardus, bet jam to nepripažinsiu. Plaudama indus mano liemenį apsivijo vaikino rankos ir žinojau, kad tai nėra Zayn. Sunku pripažinti, bet jį jausčiau iš toli, be to jo rankos švelnesnės ir kvepia mėtinėmis cigaretėmis.
Nekreipdama į tai dėmesio ir baigusi darbą, atsisukau į apsimiegojūsį Harry. Jis vilkėjo tik savo džinsus, bet šį kartą jo nuoga krūtinė manęs netraukė. Apsimestinai šyptelėjau ir išsinėriau iš jo glėbio. Nežinau, kodėl, bet dabar nenorėjau būti šalia jo.
-Man reikia susitverkyti,-greit sumaliau ir suskubau į Zayn miegamąjį.
Giliai atsikvėpiau uždarydama po savęs duris. Nusimečiau nuo kūno rankšluostį ir apsivilkau melsvus apatinius. Užsitempiau kojomis suknelę ir bandžiau užsegti suknelės užtrauktuką.
Kruptelėjau, kai pajaučiau ranką ant savosios. Ji lėtai užsegė užtrauktuką sukeldama mano kūnui švelnius virpulius. Žinojau, kad tai jis, bet nedrįsau atsisukti, man trūko oro ir nesuprantu, kodėl mane užvaldė jaudulys.Zayn lėtai atsuko mane į save, savo ranka nubraukė nuo manojo veido nepaklūsnią plaukų sruogą, kita ilsėjosi ant mano liemens. Nejučiomis ėmiau giliai kvėpuoti išduodama, kad dalis manęs laukia jo kitų veiksmų. Viskas vyksta lėtai ir svaiginančiai, girdisi tik mūsų netolygus kvėpavimas.
Zayn lėtai linksta prie manęs ir nė akimirkai neatitraukdamas savo žvilgsnio, prisitraukia mane prie savos krūtinės, kuri nervingai kilnojasi, kaip ir manoji.
Staiga per duris įvirto sunerimes Harry.
-Karin! Kas po velnių yra tarp tavęs ir Hermio?! Tu nori mirti?-sušuko jis.
-Harry nurimk!-atkirtau ir atsitraukiau nuo Zayn.-Ką tu apie jį žinai?Jūs pažįstami?
-Aš jam dirbu ir esu priverstas tave surasti, bei sekti tavo kiekvieną judesį!-susiėmė už galvos, o aš netekusi amo žengiau žingsnį atgal, atsitrenkdama į Zayn krutinę.-Turiu tave pagrobti Karin. Šūdas!!!
//// Nauja :) Stengiuosi vis kažką sugalvoti, bet nieko į galvą nešauna. Kartais mastau, kad teks greit istoriją užbaigti.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo