Untitled Part 21

2.5K 153 4
                                    

-Tavo toks dailus kūnas,-sušnabždėjo man į ausį Mr.Maikilson ir suspaudė mano užpakaliuką.

-Jūs tikras šlykštynė!-atsisukusi trenkiau Mr. MAIKILSON į skruostą ir stumtelėjau jį kuo toliau nuo savęs.-Jūsų žmona apie tai sužinos.

-Ji tavimi nepatikės maža kale,-suurzgė jis.-Visos jūs lipat ant turtingų vyrų.

-Jei ant tavęs dauguma lipa, tai nereiškia, kad aš neturiu savigarbos. Man užtenka tai ką turiu. Neieškau to ko man nereikia, tad laikykite savo rankas prie savęs,-atkirtau.-Tikiuosi degsit pragare šlykštus seni.

-Tu dar pas mane atbėgsi gražuolė,-iškrypėliškai išsišiepė jis, o aš tik nusijuokusi pasišalinau iš balkono.

Eidama pamačiau Zayn, kuris traukė į mano pusę. To man tik ir betrūko...

-Ar pagaliau baigsi žeminti Kerę? Bent galėtum to nedaryti, nes ji mano sužadėtinė,-suurzgė jis.

-Juk žinai, kad aš nesiliausiu. Kas iš to, kad ji tavo sužadėtinė? Juk tu man niekas,-atkirtau.

-Tiesiog pamiršk, ką ji darė mokykloje ir neaitrink žaizdų. Kam tau to reikia?

-Niekas manęs neprivers persigalvoti, beje tu pusės nė nežinai, ką ji man buvo padarius, tad užčiaupk žabtus. Man to reikia, nes noriu ją pamatyti sužlugdytą, kokia buvau aš!

-Tu mane nervini. Dink iš jos ir mano gyvenimo. Tu persekioji mus!

-Oh tik nereikia čia dramatizuoti,-nusikvatojau.-Vieną akimirką dulkini kitas ir bandai įsiversti mane į lovą, o kitą jau žadi vesti kažkokią kalę ir visą kaltę versti ant manęs. Tu bent žinai iš vis ko nori?

-Noriu ramybės ir, kad tu nesikištum į mano santykius. Kodėl turi viską gadint?

-Meiluti, aš visada jums vaidensiuosi,-sukikenau ir pamačiusi Letę nyskubėjau pas ją.

-Ką sužinojai?-tariau tiesiai šviesiai.

-Po 30 minučių bus grojama muzika, tad turėsime šokti. Po valandos Kerės tėvai paskelbs vestuvių naują datą ir parodys kelias nuotraukas per plazminį ekraną.

-Hmm gerai, kad turiu telefoną,-sukandau lūpą.-Reikia kelias jos nuotraukas ir vaizdo įrašą įkelti į kompiuterį ir tą aplankalą su tom nuotraukom, kurias rodys Kerės tėvai.

-Duok savo telefoną, aš tai padarysiu,-šyptelėjo ji.

Padaviau jai telefoną ir parodžiau ką įkelti į kompiuterį. Man baigus ji greitai nuskubėjo laiptais viršun. Atsidususi kaukšėjau marmurinėmis plytelėmis į vestibiulį. Čia jau poros arba draugai lėtai sukosi švelnia muzikos melodija. Atsirėmiau į durų stakta ir stebėjau aplinką. Iš viršaus nusileido Kere su trumpa juoda suknele. Jos krūtinė buvo išvirtusi pro didžiulę iškirptę. Tyliai sukikenau, kai ji pati prašė Zayn pašokti, o tas spyriojosi, kaip ožys.

Nesuprantu jo. Viena minutę kalba apie Kere, o dabar kai ji čia, jis net pašokt nenori. Zayn žvilgsnis buvo įsmeigtas į mane. O jeigu padaryčiau taip?

Greitu žingsniu priėjau prie Zayn ir Kerės. Įsitikinau, kad žurnalistai spokso į mus ir pradėjau veikti.

-Zayn, kaip manai ar norėtum pašokti su buvusia savo mergina?-sukandau lūpą ir perbraukčiau per savo krūtinę.

Jam nurijus seiles, linktelėjo. Žurnalistai viską nufilmavo.

Žinojau, kad pavyks, bet vis tiek nesuprantu ko jis nori. Zayn paėmė mano ranką į delną ir kitą savo ranką uždėjo ant liemens, o aš padėjau ranką ant jo peties. Pradėjome suktis ratu, kaip ir kitos poros. Staiga atsiminiau vaikystę ir užemerkusi akis priglaudžiau galvą prie Zayn krūtinės.

#PRAEITIS

-Louis?-sušukau, kai per radiją ėmė groti lėta valsio muzika.-Prašau pašokim.

-Bet tu nemoki šokti,-atsiduso jis.

-Tu išmokysi mane?-parodžiau pūkio akytes.

-Na gerai.

Po ilgo laiko mes lėtai siūbavome niūniuodami lėtą muziką.

-Aš visada tave mokysiu, žvaigždute,-sušnabždėjo Louis ir stipriai priglaudė mane prie savęs.

#DABARTIS

Atsidusau. Kodėl viskas pasisuko taip. Kodėl turėjau būti pagrobta? Dabar nebūčiau tokia. Nepažinočiau šių žmonių ir būčiau laiminga, bet viskas sugadinta. Man neberūpi kitų jausmai ir visa kita. Noriu tik atkeršyti Kerei.

-Karin?-sušnabždėjo Zayn.

-Taip?

-Tu ir vėl tai padarei, taip?

-Taip.

-Bet kodėl kai keršiji Kerei visada panaudoji mane?

-Nes tu silpniausia jos vieta,-tariau ir supratau tai tik dabar.-Manau, kad ji tikrai tave myli.

-Žinau, bet nemanau, kad aš būsiu su ja laimingas.

-Kol turi laiko galvok, nes kai jis baigsis neturėsi kur dėtis,-Atsidusau.-Vis tiek tavęs niekada nesuprasiu.

-Kodėl?

-Nes tu kvailys,-nusijuokiau.-Tavo nuotaikų kaita keičiasi dažniau nei pas merginą. Vieną akimirką sakai atšok, o dabar šoki su manimi.

-Nežinau ko noriu,-tarė jis ir apkabinęs mane per liemenį prisitraukė prie savęs.-Kai tu šalia vieną akimrką noriu ant tavęs rėkti, o kitą kalbu lyg pats savęs nepažinočiau

-O kita kartą tu priekabiauji ir rodai savo pavydą,- sukikenau.

-Aš nepavydžiu tavęs,-suurzgiė jis ir atsitraukęs nuo manęs nuėjo.

Jis ir vėl tai daro, bet aš čia ne to atėjau. Žvilgtelėjau į laikrodį. Po 5 minučių spektaklis prasideda.

Nužingsniavau iki vaišių stalo ir paėmiau dvi taures šampano. Prie manęs priėjo Letė ir paėmė šampano taurę.

-Viskas padaryta,-nusišypsojo ji.

-Už tai ir išgerkim,-nusišypsojau ir susidaužusios taurėmis gurkštelėjome šampano.

-Sveiki visi!-garsiai tarė Mr.Maikilson ir visi svečiai nutilo.-Ačiū, kad susirinkote į šią šventę. Ji buvo surengta mano dukters Kerės vestuvių progą. Sveikiname tave dukrele, kad susiradai puikų vyrą sau, o mums nuostabų žentą.

-Mes parodysime kelias tavo nuotraukas, bet būk stipri mieloji, nes mes visada būsim šalia,-tarė Mrs.Maikilson

-Taip mieloji, kartu padvigubės tavo sąskaita,-sarkastiškai tariau.

Nusileido didžiulis ekranas ir joje pasirodė mažoji Kerė, kuri kapstosi smėlyje, po to ėjo panašios nuotraukos. Staiga viskas pasikeitė ir parodė Kerę be makiažo, po to apsirengusią kaip kekšę ir dar keturias nuotraukas kur bučiuojasi su skirtingais vaikinas. Svečiai ėmė šnabždėtis sukeldami širmulį. Kere isterikavo ir bandė kažką padaryti, bet dabar pasirodė video, kuriame ji su vaikinu dūlkinas vaikų namuose.

-Aš turiu merginą,-pasigirdo vaikino balsas.

-O aš turiu vaikiną, bet taip bus tik linksmiau,-sukikeno Kerė ir stumtelėjo ji ant lovos.

Neištvėrusi Kere metė kėdę į ekraną ir vaizdas dingo. Ji giliai šnopavo ir atsisuko į mane. Metas sprukti. Juokdamasi su Lete išbėgom į vakaro tamsą.

-Karin!!!!! Aš tave nudėsiu!!!!!!!


All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now