Untitled Part 2

2.7K 145 1
                                    

-Lete?-paklausiau.

-Taip tai aš, bet kokia tu pasikeitus,-išsižiojo ji ir atsisėdo į kėdę prieš mane.

-Tu taip pat,-šyptelėjau.

-Kaip sekasi? Kada grįžai? Kur buvai!?-klausinėjo ji.

-Ne taip greit,-sukikenau.-Viskas puiku, jaučiuosi nuostabiai, grįžau vakar, buvau Airijoje.

-O dieve! Ten turbūt labai nuostabu?

-Yeah. Na iš ties daug dirbau ir pagaliau nusipirkau motociklą,-sucypiau.

-Šaunu, ką dirbai?-tai buvo netikėtas klausimas.

-Sekretore,-greit tariau ir šyptelėjau.-Esu labai pavargusi, susitiksime kitą kartą!

Greit pasišalinau iš įvykio vietos. Nenorėjau su ja bendrauti, kai man Kerė paskambinusi pasakė jog Letė viską žinojo, apie tai ką rezgė Kerė su Zayn. Negaliu pasitikėti niekuo, tik pati savimi.

Nuvažiavusi atgal į viešbutį, nusprendžiau nueiti atsipalaiduoti į SPA. Man būtina rytoj atrodyti pribloškiančiai.

:;;

Atėjus vakarui, gulėjau lovoje ir žiūrėjau televizorių. Buvo nuobodu, tad tiesiog nusprendžiau eiti miegoti.

#Rytas

Apsirengusi juodą maike, ant viršaus užsimečiau naują odinę striukę, leginsus ir juodus aukštakulnius. Kuprinę užsimetusi ant pečių, išėjau iš kambario ir liftų nusileidusi žemyn, nukaukšėjau prie motociklo. Apžergusi jį, užvedžiau ir ėmiau lėkti miesto gatvėmis. Louis gyveno tolokai nuo viešbučio, tad teko pavažiuoti gera pusvalandį. Kai jau buvau vietoje, sustojau prie jo garažo ir nulipusi nuo motociklo, ėjau link durų. Nė nepasibeldusi įėjau į vidų ir apsidairiau aplink. Namai buvo labai išpuošti, o per virtuvės langą matėsi galinis kiemas kuriame stovėjo didžiulė pavėsinė.

-Louis!-sušukau, bet nieks neatsiliepė.-Louis!!!

Staiga laiptų viršuje pasirodė jis su didžiausia šypsena veide.

-Karin!?-tarė jis ir greitai nusileidęs laiptais mane apkabino.-Kodėl vakar nepasirodėi čia? Sakė Letė jog tave matė.

-Uh. Turėjau reikalų, gi supranti reikia susirasti suknelę...-tariau ir jis supratingai linktelėjo.

-Kodėl tu taip apsirengusi?-paklausė jis?

-O ką nepatinka?-Susiraukiau.

-Ne, tik atrodai labai pasikeitusi,-sumurmėjo jis.

-Aš ir esu,-šyptelėjau.

-Ar jau susitaikei...

-Nekalbėkime apie tai. Aš džiaugiuosi savo gyvenimu dabar,-tariau. -O dabar einu ruoštis. Ir Megei perduok linkėjimus!

Nuskubėjusi laiptai aukštyn, nupėdinau į savo buvusį kambarį ir įėjau į vidų. Jis nebuvo nė kiek pasikeitęs. Atrodė lyg ji būtų vale, bet taip pat jis atrodo toks pats lyg tada, kai buvau čia paskutinį kartą. Atsidusi, nusiėmiau nuo pečių kuprinę ir ją atsegusi išėmiau suknelę. Pakabinusi ją ant pakabos, patiesiau ant lovos ir ištraukiau juodus aukštakulnius, bei rudą darželį.

Nusilupusi nuo tatuiruotės pleistrą išsimaudžiusi po dušu, apsivilkau juodą neriniuotą komplektuką ir užsimetusi chalatą ėmiau ieškoti telefono. Suradusi jį, surinkau numerį ir laukiau, kol kažkas atsilieps.

-Karin?-tarė merginos balsas.

-Taip čia aš, man reika jog būtum pas Louis namuose po 10 minučių,-tariau ir baigiau pokalbį.

Per tą laiką atsidariau savo drabužinę ir ėmiausi ją rausti, išmetusi beveik visus rūbus, ant pakabos kabėjo tik labai aptempti džinsai, kelios maikutės ir ilga suknelė. Batus beveik visus palikau, tik išmečiau visas basutes, tapkes ir batelius be kulno.

Man baigus į kambarį įėjo Ina su vienu dideliu lagaminu.

-Atsitempiau visko ko reikia,-šyptelėjo ji.-Sėskis.

Atsisėdusi ant kėdės ji ėmė dažyti mano veidą, po to garbanoti plaukus ir nulakuoti nagus. Baigusi ji nusišypsojo ir susirinkusi daiktus išėjo.

Nusimetusi chalatą, apsivilkau baltą suknelę su labai gilia iškirpte, apjuosiau darželių taliją ir apsiavau aukštakulnius. Užsisegusi vos matomą grandinėlę, įsisegiau baltus auskarus ir žvilgtelėjau į veidrodį. Hmm liemenėlė viską tik gadina, tad ją teko nusiimti.

Atrodžiau stulbinančiai. Nesitikėjau jog atrodysiu taip karštai. Raudonas lūpdažiis tiesiog vertė manęs geisti. Sukikenusi apsisukau aplink ir išėjau iš kambario.

Nusileidusi laiptais žemyn sutikau vieną Megę.

-Ar nuvesi mane prie altoriaus?-paklausė ji.

-Žinoma,-šyptelėjau ir jį įsikabino man į parankę. -Atrodai nuostabiai.

-Tu taip pat. Bet tos tatuiruotės tau prideda seksualumo,-sukikeno.

-Aš ir taip manau.

Staiga pasigirdo švelni muziką ir mes abi įkvėpusios oro pradėjome lėtai judėti link pavėsinės. Įžengusios į vidų, ji stipriau suspaudė mano ranką ir ėmė judėti truputį greičiau. Nuvedusi ją prie Louis, perdaviau jos ranką į jo delną ir nusišypsojusi atsisėdau pirmoje eilėje, prie Letės.

Pamergė buvo tik viena, tai Sofi, o pusbrolys Eliotas. Pastebėjau jog kažkas tarp jų tvyro, tad jaučiausi už juos laiminga.

Kai pagaliau Louis ir Megė pasibučiavo visi ėmė plotį, ir išskubėjo į lauką švęsti. Čia buvo daug stalų, didelis tortas stovėjo viduryje, toliau gėrimai, maistas, bei muzikantas. Staiga suskambėjo taurė ir tai reiškė jog kažkas sakys tostą. Apsižvalgiusi sutikau Kerę, kuri jį ir sakys.

-Linkiu jums didelės meilės ir daug daug vaikučių, kurie praskaidrins jums gyvenimą kartu,-garsiai tarė ji.

Manyje virė pyktis, taip norėčiau jai užvožti.

-Už jaunuosius!!!-sušuko duslus balsas.

Atsisukusi pamačiau jog tai buvo Zayn. Jis priėjo prie Kerės ir apsikabino ją per liemenį. Hmm dabar puiki proga atkreipti į save dėmesį, nes manau jog jie manęs dar nematė.

-Taip pat noriu pasisakyti ir aš, -nusišypsojau ir visų akys nukrypo į mane. Lėtai nuėjusi prie jaunųjų, atsisukau į visus, nusišypsodama.-Kad ir kaip sunku patikėti Louis užaugo iš to mielo mažo berniuko, kuris mane gindavo. Žinau geresnės žmonos už Megę nerasi, todėl saugok ją, kaip saugojai mane. Tikiuosi sulaukti jūsų mažylių ir aplankyti mane, kuri duos jiems tai ką drausit jūs. Už jūsų laimę!

Visi gurkštelėjo iš taurių ir pasigirdo švelni muzika. Į rato vidurį įėjo Louis ir Megė ir ėmė šokti. Tada visi ėmė kviesti savo damas ir šokti kartu.

-Sveika, ar nori pašokti?-paklausė duslus balsas už manęs.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now