Patraukę prie mano motociklo, daviau Zayn raktelius. Atsisėdęs į priekį jis užvedė motociklą ir palaukė kol aš atsisėsiu už jo.
Patogiai įsitaisiusi, rankas padėjau už nugaros ir tvirtai įsikibau į sėdynės galą. Staiga Zayn greitai truktelėjo iš vietos ir man teko įsikibti į jo liemenį. Jis tai padarė tyčia.
Arsidusau ir žvilgtelėjau į Zayn. Jo veidei puikavosi patenkintas šypsnis. Vis dar elgiasi, kaip seniau...
-Kur važiuojame?-kimus balsas nutraukė mano mintis.
-Prie ramios vietos, kur retai būna žmonių,-atsakau ir įtraukiu gaivaus vasaros oro, bet nosį pakutena Zayn odekolonas sumisimaišęs su cigaretėmis.
Prinkandusi lūpą, užmerkiu akis ir jaučiuosi keistai. Nors ir kokia kalė bebūčiau, bet suprantu jog viską darau blogai. Dabar neturėčiau trintis su Zayn, ne dėl to, kad žlugdau Kerę, bet dėl savęs, nes manau, jog ieškau priežasčių susitikti su juo. Nors gerai pagalvojus, taip galiu manipuliuoti ir juo.
Priversiu jį mane įsimilėti, o po to mesiu jį šalin, gal pagaliau supras ką reiškia skausmas.
Motociklas sustojo pranešdamas, kad mes atvykome. Atmerkusi akis, atšliju nuo Zayn ir nulipu nuo motociklo. Apsižvalgau aplink.
Mažas ežeras, aplink vien miškas, šalia kranto stovi suoliukas ir stalas.
-Tai apie ką norėjai pakalbėti?-paklausė
Zayn.
-Hm...-nutesiau.-Manau, apie viską.-Skamba intriguojančiai,-jo lūpose žaidė šypsenėlė.
Sukikenau ir apsisukusi nužingsniavau iki ežero kranto. Nusiovusi basutes, jas numečiau ant žolės ir priėjau arčiau vandens.
Šiltas vanduo užliejo mano pėdas ir aš užmerkiau akis. Kaitri saulė kepino mano odą, o noras panirti po vandeniu vis didėjo. Staiga pajutau rankas ant liemens ir kaip esu pakeliama, bei nešama į vandenį. Suklykiau, kai panirau po vandeniu. Išnirusi suraukiau antakius ir žvilgtelėjau į Zayn.
-Kaip dabar man reikės išdžiūti?-suniurnėjau.
-Juk vasara,-nusijuokė jis ir aptaškė mane vandeniu.
-Nejuokinga,-suniurzgiau ir atsukau jam nugarą.
-Pyksti?-paklausė prisiartindamas.
Netikėtai atsisukau ir suėmusi jo galvą pakišau po vandeniu. Kuo greičiau atsitraukiau nuo jo, bet jam išnėrus buvau sučiupta už kojos.
-Paleisk!-suklykiau ir kvatodama bandžiau ištraukti koją.
Zayn neklausė ir prisitraukęs mane prie savęs stipriai apsivijo mano liemenį rankomis.
-Ką man dabar su tavimi daryti?-išsišiepė jis ir nutilo įsistebeilijes į mano akis.
Sukandusi lūpą stebėjau, kaip jo veidas linksta vis artyn, o rankos atsilaisvina ir aš išneriu iš jo glėbio.
Išplaukiu į krantą ir įkvėpiu oro. Man puikiai sekasi jį vilioti.
Nusivilkusi marškinėlius ir šortus, juos pakabinau ant medžio šakos, bei grįžau atgal į vandenį.
-Kol išdžius mano drabužiai galime paplaukioti,-atsidusau ir priplaukiau prie Zayn.
Jo akys lakstė po mano kūną, o ant mano veido puikavosi pasitenkinimo šypsnis. Ak Zayn, vis dėl to manęs nepamiršai.
Mūsų akys nukrypo į atvažiavusį automobilį. Iš jo išlipo trys vaikinai ir dvi blondinės.
-Turime svečių,-susiraukė Zayn ir priplaukė arčiau manęs.-Važiuojam gal iš čia?
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo