Untitled Part 17

2.8K 141 1
                                    

Pasukusi galvą puoliau savo išgelbėtojui į glėbį ir ėmiau kūkčioti. Jis ramindamas mane ėmė glostyti mano nugarą ir nuvedęs į mano kambarį pasodino ant lovos. Rudaakis kilstelėjo mano smakrą ir mūsų akys susitiko. Jos mane ramino ir tai labai mane stebino. Vaikinas nuvalė mano šlapius skruostus ir nusišypsojo.

Sumirksėjusi nužvelgiau jo veidą, jis tikrai gražus. Stop. Liaukis apie tai galvoti! Man vaikinų nereikia.

-Ačiū,-virpančiu balsu tariau.-Nežinau kas būtų nutike jei ne tu.

-Negalvok apie tai. Dabar viskas gerai,-tarė jis.-Kaltas alkoholis, tad manau turėtum su juo pasikalbėti, kai jis išsiblaivys. Manau tu jam patinki, todėl išgėręs jis tapo drąsesnis.

Nejau aš iš tiesų patinku Niall? Hm... Aš jam jaučiu tik broliškus jausmus ir daugiau nieko. Man nereikia vaikino ir tai žino tik Zayn. Aš nenoriu prarasti draugo, bet nenoriu jo įskaudinti.

Ką man po velnių daryti?!

-Kaip jautiesi,-paklausė Zayn nutraukdamas mano mintis.

-Sutrikusi, pavargusi ir manau man reikia pailsėti,-numykiau.

-Na jei nereikia daugiau pagalbos aš jau eisiu.

Ne! Aš nenoriu jog tu išeitum!! O jei Niall grįš!?

-Z-zayn?

-Taip?-atsisukęs nužvelgė mane.

-Ar negalėtum pasilikti iki tol kol aš užmigsiu,-nuleidusi galvą pralemenau.

-Žinoma,-šyptelėjo jis.

-Aš tik nueisiu nusiprausiu ir persirengsiu,-tariau.-Ir Zayn, prašau nepalik manęs vienos.

Jis linktelėjo. Atsistojusi nuo lovos iš spintos išsitraukiau savo naktinius ir įėjusi į vonios kambarį atsipūčiau.

Kokia aš kvailė.. Jis galėjo pagalvoti visai kitaip... Nuvijusi mintis nusiprausiau ir persirengusi išėjau iš vonios. Zayn nužvelgė mane ir susiraukė.

-Iš kur pas tave tiek daug ant kūno mėlynių?-susirūpinęs paklausė.

-Tai menkniekis,-numykiau ir tikėjausi kad jis daugiau neklausinės.

Juodaplaukis priėjęs arčiau manęs pakėlė viršun mano maikutę ir prilietė vieną žaizdą. Iš skausmo aiktelėjau ir šoktelėjau tolyn nuo Zayn.

-Nejaugi taip skauda?-paklausė jis.-Jei nori galiu jas sutvarkyti.

-Ačiū, bet nereikia. Neklausinėk daugiau nieko apie tai,-tarusi nutipenau prie lovos ir susirangiau pataluose.

Zayn atsisėdo ant lovos krašto. Vaikinas iš ties gražus. Juodi sukelti plaukai, rudos akys, ilgos blakstienos, putlios lūpos, raumeningas kūnas, todėl jis ir traukia visas merginas, kaip ir garbanius. Mano akys užkliuvo už kažkokio rašalo ant jo rankos. Tai turbūt tatuiruotė.

-Ar skauda?-paklausiau ir vaikinas nesuprantamai į mane pažvelgė.-Na kai daro tatuiruote.

-Ne. Skausmas nėra toks baisus, kaip atrodo.

Linktelėjau.

Žvilgtelėjau į jį ir sutikau jo žvilgsnį. Susigėdusi nusukau akis. Hm ar verta jo šito klausti? Manau nesužinosiu jei nerizikuosiu.

-Zayn, nenoriu tau įkirėti, bet na hm aš sunkiai užmiegu ir nenoriu, kad tu taip visą naktį prasedėtum, tai gal hmmm norėtum...

Jis supratęs nusiavė savo batus, nusivilko maikutę ir įsiropštė į lovą. Prisislinkęs šalia manęs prisitraukė mane arčiau savęs ir apkabino. Sutrikau nuo jo elgesio, bet pasimuisčiusi savo galvą padėjau ant jo krūtinės. Žinau, kad turėčiau jį atstumti, bet taip užmigsiu greičiau... -Labanakt,-sušnabždėjo Zayn.Neturėjau jėgų atsakyti, nes mane glemžėsi miegas. Prieš užmiegant apkabinau juodaplaukį ir panirau į saldų miegą.

Karės pov*

Rytas

Atsibudusi apsirengiau kuo trumpesnę suknutę su gilia iškirpte priekyje ir užsidėjusi aukštakulnius nukaukšėjau į vonią. Vokus perbraukiau tamsiais šešėliais, blakstienas perbraukiau tušu, lūpas paryškinau rožiniu lūpdažiu ir skaistalais paryškinau skruostus. Į burną įsimetusi gumos pasiėmiau rankinę ir išėjau iš kambario. Pro šalį einantys vaikinai nužiūrinėjo mano kūną, tad pakedenusi plaukus nusišypsojau.

Priėjusi Zayn kambarį bandžiau atidaryti jo duris, bet jos buvo užrakintos.

Kur po velnių tu esi?! Jei sužinosiu, kad mylėjaisi su kokia kekše nurausiu jos plaukus!!

Prasivėrė burokėlio durys ir pro jas išsliūkino mano Zayn.. Greit atidariusi kažkieno kambario duris įsmukau vidun, kad manęs nepastebėtų Zayn. Atsipūtusi atsisukau ir išvydau vaikiną vien su trumpikėmis. Jo raumeningas kūnas buvo su daugybe tatuiruočių ir kiek šlapias, tai bylojo jog jis išėjo ką tik iš dušo. Nusišypsojusi priėjau arčiau vaikino.

-Labas ir atsiprašau, jog nekviesta čia įsilaužiau. Tiesiog tas vaikinų dėmesys ima varginti,-flirtuojančiai tariau.

-Nieko tokio, tu čia laukiama,-tarė.-Aš Džordžas, o tu gražuole?

-Kerė,-sukandau lūpą.-Turi merginą?

-Taip,-tarė jis.

-Taip bus tik dar smagiau,-apkabinau vaikino kaklą ir įsisiurbiau į jo lūpas.

Vaikinas nelaukęs nutraukė mano suknelę suspaudė mano sėdmenis. Krite nuogi į lovą ėmėme smagintis.Baigę mylėtis susitvarkiau ir išskubėjau į mokyklą.

Susiradusi Zayn įsisiurbiau jam į lūpas, bet jis mane atitraukė, lyg to nenorėdamas.

-Ne dabar Kere. Esu per daug pavargęs,-suniurnėjo jis ir patraukė su Harry link kabineto.

Ne jau ir vėl jis mane atstūmė?! Tai kalta Karin!!

Ne tokia ji ir nekalta, kaip atrodo tad surinkau Jake numerį

.-Sveikas mažuti, turiu tau darbo su ta pačia mergužėle,-nusišypsojau.

-Nekantrauju. Ką dabar sugalvojai?

-Noriu, kad su ja pasismagintum, bet smagiausia palik kitam kartui, noriu , kad ji nelystu prie mano Zayn.

-Tu tokia bloga mergaitė,-nusikvatojo jis.-Bus padaryta.

Išgirdusi telefono pypsėjimą į rankinę įmečiau telefoną.Lauk blogiausio burokėli. Nusikvatojusi patraukiau į pamoką ir pamačiusi Karin jai mirktelėjau. Dar kartą nusijuokusi atsisėdau į vietą ir nuskambėjus skambučio laukiau vakaro.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now