Atsiėmusi pinigus už laimėjimą, apžergiau savo motociklą ir tiesiu taikymu nuvažiavau iki Zayn buto.
Grįžusi įsitausiau ant sofos ir užsisakiau šeimyninę picą. Esu iššalkusi, nes tikrai retai kada spėju pavalgyti.
Hermis gryžo ir man neramu, nes apie jį nieko nežinau. Mičas turės darbo surasti informacijos apie Hermį, nes nežinau ar jis yra toks pavojingas, kaip atrodo. Blogai, kad jis man trukdys, bet juk nesu ta naivi mergaitė ir moku apsiginti.
Mano mintis nutraukė durų skambutis. Pakilusi nuo sofos priėjau prie durų ir jas atvėriusi, tramdžiau šypseną.
-Sveiki. Ar užsisakėte picų berniuką?-paklausė Harry laikydamas vienoje rankoje picą.
-Hmm... Mane domina tik pica,-galvodama tariau.
-Nejaugi?-išsišiepė jis ir nusiėmė savo marškinėlius.
-Užeik,-neišlaikiusi sukikenau ir labiau pravėriau duris įleisdama jį vidun.
Harry padėjo ant staliuko picą ir numetęs savo marškinėlius į šalį, prispaudė mane prie savo nuogos krūtinės. Prikandau lūpą ir žvelgiau į jo aistros ištroškusias akis. Vaikinas staigiai įsisiurbė į mano lūpas ir aš užšokau ant jo, apsivydama kojomis Harry liemenį.
Nusigavę iki miegamojo, kritome į patalus ir ėmėme plėšti nuo vienas kito kūno drabužius. Išrietusi nugarą, Harry užsidėjo prezervatyvą ir pripildė mane. Įsikibusi į jo garbanas, jas pešiau iš patiriamo kiekvieno postumio į mane.
-Harry!-sušukau, kai vaikinas pridėjo į darbą dar ir savo pirštą.
Paskutinį kartą abu sušukę iš patirto orgazmo, sukritome vienas šalia kito ir panirome į saldų miegą.
#Rytas prasidėjo nuo puikios mano ir Harry nuotaikos. Pokštaudami pusryčiavome, žiūrėjome futbolą, glamonėjomės, o per pietus nusprendėme nueiti į kavinę. Nusprendžiau, kad turiu teisę šiandien atsiriboti nuo savo keršto ir pasimėgauti šia diena.
-Taigi,-atsikrenkštė Harry nurydamas kepsnio kasnį.-Kaip laikaisi?
-Neskaitant, kad man grasina kažkoks beprotis, turiu būti budri. Zayn vis atsiranda netinkamoje vietoje ir man trukdo. Kerė bando man kažką padaryti, bet jai baisiai nesiseka. Mama ligoninėja sveiksta nuo vėžio, o aš tuo tarpu linksminuosi. Letė skiria man pamokslus, bet aš vis tiek darau tą patį. Visi vaikinai nori tik sekso ir aš nesiskundžiu, nes to paties noriu ir aš. Visus klampinu giliame šūde,-su sarkazmo tariau.-Man viskas sekasi puikiai.
-Ne viskas taip jau ir blogai. Turi mane,-pakilnojo antakius jis ir nusijuokė. Tą akimirką jo vietoje regėjau Zayn. Atrodė, kad viskas vėl gerai ir mes esam kartu... Greit papurčiau galvą.
Ne! Viskas nebuvo gerai, nes jis taip pat kaltas dėl mano praeitis. Nekenčiu jo ir tikiu, kad jam nieko nejaučiu!!
Pakilau nuo stalo ir save keikiau, kad negaliu atsipalaiduoti, bent šią akimirką.
-Harry, grįžkim,-kiek ramiau ištariau.-Esu pavargusi.
Jis linktelėjo ir sumokėjas už pietus, paėmė mano ranką į savąją. Norėjau ją išplėšti iš jo delno ir atsitraukti nuo jo, bet susitvardžiau ir tylėdama slinkau greta jo.
Nesuprantu kas man darosi. Ankščiau man nerūpėjo kas mane liečia, naudojasi. Bet šiuo metu noriu šalintis visų vyrų. Atrodo, kad jie tik ir ketina mane sužlugdyti. Gal viskas vyksta, dėl patirto Zayn pažeminimo? Ar aš bijau santykiu? Ar visada liksiu tokia beširdė kalė ir dar vieniša? Visi manęs šalinasi, nes žino kokia tapau, bet aš vis dar giliai širdy esu ta miela ir padedanti mergaitė.
Tik... Kad ir kaip sunku pripažinti, jei neatsiras tinkamo žmogaus mano gyvenime, kuris tramdytusi su mano kaprizais aš... Aš liksiu šalta, kokia esu dabar. Tai mane ima gazdinti.
Žinau, kad dalis neįdomi ir trumpa, bet po matenatikos egzamino nieko gero nesurezgiau. Sunku rašyti, kai tokie geri orai ir be to dar rasau 3 istorijas... Votinam :)
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo