Untitled Part 16

2.9K 144 0
                                    

-Dabar aiškink kas vyksta tarp tavęs ir Zayn,-sucypė blondinė ir spyrė man į pilvą.

Nusijuokiau. Ji tokia buka. Nežadu jai nieko aiškinti.

-Atsakyk! Tu nežinai ką aš galiu!!
Nusišypsojau, kai kitas spyris susidūrė su mano petimi.
-Valdyk savo nervus. Ne tavo reikalas ką aš su juo veikiu meilute,-išspjoviau žodžius.
-Tu kalę!
Ji ėmė spardyti mano kūną. Nežadu jai nieko sakyti. Paskutinis spyris vėl pasiekė mano pilvą ir tada aš ėmiau spjaudytis krauju.
-Na manau užteks. Pasakok ką aš noriu išgirst,-nusišypsojo.
-Nė velnio,-suinkščiau valydamasi nuo lūpų kraują.
-Gerai, taikstykis su pasekmėmis burokėli,-išsiviepusi atsitupė ir iš kišenės išsitraukė peilį.
-Kam tau tas peilis!?-sušukau.
-Tiesiog suprasi, kad aš niekada nejuokauju,-suėmusi mano ranką peiliu ją stipriai perrežė.
Pasišalinus jai iš kambario suaimanavau nuo skausmo. Kaip man dabar atsistoti? Nė nepajaučiau, kai mano skruostai ėmė tekėti ašaros. Aš tokia nevykelė. Turiu jai nenusileisti ir tai tik dalelė pradžios. Aš tikrai pasikeisiu. Sukandusi dantis atsistojau ir ramstydamasi sienomis nusliuogiau į vonią, kurioje užsirakinau. Nenoriu, kad Letė mane tokią pamatytu, čia mano bėdos ir jos į jas neįtrauksiu. Prileidusi į vonią šilto vandens nusirengiau ir įlupusi į ją atsiguliau. Vanduo gėlė mano kūną, tikrai turėsiu daug mėlynių.
Lėtai nupraususi savo bejėgį kūną išlipau iš vonios. Apsivilkau savo naktinius ir paėmusi vaistinėlę susitvarkiau ranką.
Kambaryje Letė jau girta miegojo savo lovoje. Sutvarkiusi grindis, ant kuriu buvo likę kraujo griuvau į lovą. Bemąstydama užmigau.

Rytas
Negalėjau pasijudinti iš lovos. Kūnas tiesiog buvo sustingęs ir manęs neklausė. Šiaip ne taip pakilusi iš lovos ir kezdama skausmus nupėdinau į vonios kambarį, kuriame atlikau visus reikalus ir išėjusi ieškojau sau drabužių. Apsivilkau pėdkelnes kurios uždengė nuo mano kojų mėlynes, šortukus trumpą maikutę su ilgomis rankovėmis. Kaip keista ant pilvo nebuvo jokių žaizdų. Užsidėjusi spotinius batelius ir pasiėmusi rankinę nuskubėjau į valgyklą. Šypsojausi nors ir kaip man skaudėjo kūną.
Pasiėmusi padėklą ant jo sudėjau stiklinę sulčių, pakelį sausainių ir vieną obuolį. Kai ėjau tuščio staliuko link, išgirdau kažką šaukiantį mano vardą. Atsisukusi prie staliuko pamačiau Harry, kuris mojavo man prisėsti šalia jo ir Zayn.
Hm, kodėl gi ne, juk man reikia naujovių. Šyptelėjau ir patraukiau jų staliuko link. Padėjusi padėklą atsisėdau prie garbaniaus. Pasisveikinę ėmėme pusryčiauti.
-Žinau, kad net neverta tavęs klaust, nes aną kartą atsisakei, bet ar norėtum ketvirtadienį nueiti į vakarėlį?-nusišypsojo Harry.
Zayn paslapčia papurtė galvą, kad neturėčiau eiti.
-O kodėl gi ne? Sutinku,-šyptelėjau ir garbanius užspringo savo cola.
Sukikenau. Zayn vis nenuleido nuo manęs akių ir aš jaučiausi kiek nejaukiai. Oh kokios jo akys, norėčiau, kad jos visada matytų tik mane... Ką po velnių tu čia nusišneki!? Turbūt aš vis dar miegu...
-Na tada atvažiuosi 18h tavęs paiimti,-nutraukė mane nuo minčių Harry.
-Ne,- surimtėjusi tariau.-Aš tokią valanda grįžtu iš darbo, tad atvažiuok 19h.
-Na tada sutarta.
Akies kampučiu pastebėjau, kai Zayn po stalu sugniaužia savo rankas į kumščius. Kas jam nepatinka?
-Zayn?-šyptelėjusi paklausiau.-Ar gerai jautiesi?
-Manau blogai miegojau, tad nesirūpink,- nusišypsojo savo nuostabia šypsena.
Ką!? Nuostabia?! Ne, ne, ne protas juokus krečia! Papurčiusi galvą pakilau nuo staliuko.
- Man jau metas, dar susimatysime.
Šyptelėjau ir nuskubėjau iš valgomajį. Kai išėjau į lauką patraukiau takeliu. Staiga mano kojos susipynė ir neišlaikiusi pusiausvyros ėmiau kristi, bet nustebau, kai aš nepaliečiau takelio. Pajutusi kažkieno tvirtas rankas sau ant liemens atsisukusi pamačiau Zayn. Jo rankos vis dar buvo ant mano nuogo liemens ir tai privertė po mano kūną perbėgti šiurpuliukams, kurie maloniai glostė. Buvau taip arti jo, kad jaučiau šiltą vaikino kvėpavimą sau į lūpas. Mano kvėpavimas padažnėjo ir tai blogai, labai blogai.
-Ačiū,- sušnabždėjau.
Turiu susiimti, tariau sau ir atsitraukiau nuo Zayn. Jo rankos nuslydo žemyn ir aš jų jau nebejaučiau.
-Nedėkok. Tiesiog norėjau tau pasiūliti tave pavežti, nes eidama pavėluosi.
Linktelėjau ir patraukiau paskui juodaplaukį prie jo motociklo. Atsisėdusi apkabinau Zayn liemenį ir mėgavausi vėjeliu, kuris kedeno mano plaukus. Atsidurę netoli mano darbo nušokau nuo motociklo ir padėkojus nuskubėjau į darbą. Kambarėlyje palikau savo rankinę ir patraukiau dirbti.
Po darbo buvau visa nusikalusi ir nežinojau, kaip pavilkti savo kojas namo, tad surinkusi Niall numerį paprašiau jo pagalbos. Po 7 minučių sedėjau jo mašinoje ir važiavau į vaikų namus.
Prie kambario durų atsisukau padėkoti Niall, bet nustebau kai jo lūpos atsirado amt manųjų. Jutau alkoholio kvapą. Nejau jis gėrė?
Bandžiau jį atstumti, bet jis stipriai suspaudė liemenį ir aš sudejavau iš skausmo. Niall ne taip suprato mano dėjonę ir savo liežuviu įsmuko man į burną. Jo rankos lietė mane ir mane tai baugino. Sugniaužusi kumščius ėmiau trankyti jam į krutinę, bet po kelių minučių pasidaviau. Jis priręmė mane prie sienos ir dabar supratau, kad aš verkiu. Niall ranka slinko link mano liemenėles, tad stipriai užmerkusi akis laukiau blogiausio. Nustebau, kai Niall jau nejaučiau prie savęs. Išsigandusi lėtai pramerkiau akis ir pamačiau jog blondinas guli ant žemės su kraujuojančia nosimi. Pasukusi galvą puoliau savo išgelbėtojui į glėbį ir ėmiau kūkčioti.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now