Untitled Part 30

2.4K 136 1
                                    

Zayn pov*

-Kaip mums žinoti jog tikrai ją patvarkei? Mums reikia įrodymų,-suurzgė Mike.

-Kokių jums būtent reikia?-paverčiau akis.-Gal dar nufilmuoti tai?

-Gera idėja Malik. Tikėjausi to iš tavęs,-nusikvatojo ir pritariamai paplojo man per petį.

-O gal tiesiog jų nereikia? Kodėl turėtum manimi nepasitikėti?

-Tiesiog atnešk įrodymus,-suurzgė.

-Zayn? Apie kokius įrodymus jis kalba,-pasigirdo baikštus merginos balsas ir iš už namo kampo išlindo Karin.

Ji priėjusi stipriai įsikabino į mano ranką tarsi kažko bijodama. Ką man po velnių jai sakyti?! Man reikia tų pinigų!!

Nusiraminęs prisiglaudžiau ją arčiau savęs ir daviau įspėjamąjį žvilgsnį Mike.

-Tiesiog jie nori, kad įrodyčiau, kaip tave myliu, mažyt. Jie netiki jog tu man svarbiausia,-nusišypsojau, kai į galvą šovė mintis.-Aš jiems tai įrodysiu.

Staigiai apsukau merginą į save ir nieko nelaukdamas įsisiurbiau jai į lūpas. Jaučiau, kai ji sutrinka ir kaip jai yra nepatogu prie kitų, bet greitai ji tai užmiršo ir įvėlė savo pirštus man į plaukus. Suurzgiau, kai ji sukando mano lūpą ir tai privertė pabusti mano draugužį.

-Aham.,-pasigirdo krenkštelėjimas ir Karin nuo manęs atšoko.

-Atsiprašau,-tyliai sumalė ji ir nuleido galvą taip neslėpdama savo paraudusius skruostus.

Tai privertė mane sukikenti. Malik tu nusijuokei!? Tai ne tau, tad surimtėk!

-Ar to pakanka?-tariau.

-Yeah, dar susimatysime Malik.

Linktelėjau ir atsisukau į Karin. Ji vis dar buvo susigėdusi ir nunarinus galvą žemyn. Sukikenau.

-Negėdik manęs dar labiau,-suniurnėjo ir jos skruostai dar labiau paraudo.

-Bet tu tokia miela, kai rausti,- sukikenau ir suėmiau jos smakrą taip žvelgdamas jai į akis. -Juk žinai, jog tu prie to priprasi.

Ji tik linktelėjo, o aš trumpam sujungiau mūsų lūpas.

-Eime į vakarėlį. Turi atsipalaiduoti,-tariau ir sunėrę savo pirštus žengėme į vidų.

Iš ties reikia atsipalaiduoti man. Tikiuosi čia surasti Kere. Taip noriu grubaus sexo... Karin to negali suteikti, ji per dag drovi ir dažnai mane tai erzina. Negaliu ištverti su ja būdamas. Aš nesu toks, kuris užsilaiko su viena mergina. Kam man reikalinga viena mergina, kai užsinorėjęs galiu patvarkyti betkurią.

-Aš einu pasikalbėti su draugais, o tu gali susirasti ko nors išgerti ir kokią pažįstamą, jog neliktum viena.,- šyptelėjau ir pakštelėjau jai į lūpas.-Pasistengsiu gretai grįšti.

Ji tik linktelėjo ir patraukė prie gėrimų. Nusisukęs ėmiau ieškoti gardaus kąsnelio. Neradęs Kerės pasiėmiau patrauklią merginą ir nusvedęs ją į kambarį prirėmiau ją prie sienos. Grubiai bučiuodamas jos kaklą, nurengiau ją iki apatinių ir nusirengęs pats kritome į lovą.

-Ahhh,- sudejavo jį, kai greitu judesiu įėjau į ją.

Giliais bei greitais judesiais ėmiau judėti, taip išgaudamas jos malonumo riksmus.

-Gera mergaitė,- nusišypsojau.

Visą kambarį užliejo mūsų dejonės. Paskutinį kartą įėjęs į ją stipriau suspaudžiau jos užpakaliuką ir nuleidau ant paklodės.

-Nepasiliksi?-sumurkė ji.

-Aš niekada nepasilieku,-tariau ir apsivilkęs drabužius išėjau iš kambario.

Karin pov*

Nežinau kodėl, bet jaučiausi vieniša. Zayn kažkur išėjo ir paliko mane su nepažįstamais žmonėmis. Savo liūdesį skandinau alkoholyje. Po kokio pusvalandžio pajaučiau, jog esu pakankamai geros nuotaikos ir apsvaigusi. Patraukusi į šokių aikštelę ėmiau šokti su kažkokiu vaikinu.

-Perspėju jog esu čia su vaikinu,-sumurmėjau pasitraukdama jo rankas nuo savo liemens.

Jis tik linktelėjo ir toliau šoko šalia. Staiga pajaučiau, kai iš galo kažkas mane apsikabino ir pamaniusi jog tai Malik nekreipiau į tai dėmesio. Po kelių minučių jis atsuko mane į save ir įsisiurbė į lūpas. Užmerkusi akis leidau jam mane glamonėti, kol nesuvokiau jig tai ne Zayn. Bandžiau jį atstumti, bet man nepavyko, kai jis stipriau suspaudė mane savo glėbį.

-Nurimk, nes nenori jog tau skaudėtų, tiesa?-sumurmėjo man į lūpas pažįstamas balsas.

Aš tik linktelėjau ir nebesipriešinau. Nesuvokiau, kad verkiu iki tol kol mano skruostai tapo ganėtinai drėgni. Sumirksėjusi pažvelgiau į viršų ir aiktelėjau.

-Niall?

-Taip tai aš ir aš vis dar tavęs nepamiršau,-atsitraukęs tarė ir suėmęs stipriai mano riešą ėmė mane temptis priekinių lauko durų link.

-Kur tu mane vedi!? Paleisk mane, nes suradęs tave Zayn pakas po žemėm!

-Jis tavęs neras, mieloji. Tu būsi tik mano,-sušnabždėjo jis ir įsodino mane į automobilį.

-Kodėl tai darai? Juk žinai jog tau nieko nejaučiu!

-Pajusi. Laikui bėgant pamilsi mane! O dabar nutilk!! -Sušuko, taip mane nutildydamas.

Visą kelią stengiausi išlikti budri, bet po kelių valandų mane pasiglemžė tamsa.

Zayn pov*

-Kur po velnių tu prapuolei!!!

Jau praėjo trys ilgos valandos, kai ieškau Karin. Vienas žmogus iš vakarėlio matė, kai ją kažkas išsitempė iš vakarėlio ir įsodino į mašiną. Aš užmušiu tą žmogų, kas tai padarė.

-Harry!-sušukau ir jis greitai prisistatė prie manęs. -Dingo Karin. Vienas iš žmonių matė, kai kažkoks vaikinas ją iš čia išsivedė. Jei bent sužinosiu, kad kažkas ją prilietė nužudysiu. Kol nerasi, informacijos apie tai tol nesirodyk mano akyse!

Staiga į mano telefoną atėjo vaizdo medžiaga. Joje rodė, kai Karin miega ant lovos, o kažkoks vaikinas glosto jos skruostą. Pasilenkęs jis pakštelėjo jai į lūpas, o ji pasivarčius ištarė mano vardą.

Pasibaigus vaizdo įrašui suskambėjo mano mobilus.

-Kai tave surasiu užmušiu!-suurzgiau.

-Tu mūsų niekada nesurasi, Malik,-nusikvatojo iki kaulų pažįstamas balsas. -Jos niekada nebepamatysi.

-Nebūk toks įsitikinęs, Niall! Žinau jog tai tu!

-Negalvojau jog tu toks protingas,-nusikvatojo.-Atsisveikink su ja amžiams!

-Aš tave surasiu. O tada nesitikėk jog pasigailėsiu tavęs!!

Telefonas supypsėjo, ir supratau jog jis baigė pokalbį.

-Harry susek jo buvimo vietą,-tariau ir mestelėjau jam savo mobilų.-O aš pasirūpinusiu, kai kuo kitu.

Sukvietęs savo žmones pasiruošėme medžioti.

---------------

Tikiuosi sulaukti komentarų apie dalį :]]]]


All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now