Untitled Part 23

2.9K 134 0
                                    

23 Dalis

Ėmiau lenktis arčiau Zayn veido, ir kai jau jaučiau jo kvėpavimą sau į lūpas, jis atsitraukė. Iš ties sutrikau nuo jo veiksmų ir dabar man labai gėda. Ko aš tikėjausi, tai darydama? Juk jis draugauja su Kere. Bet kodėl aš norėjau jį pabučiuoti? Juk aš nusprendžiau nesivelti į santykius su vaikinais. Ką jis dabar galvoja apie mane? Turbūt dabar atrodau, kaip kekšė, kuri lenda prie svetimų vaikinų.

-Vis dar gulėsi ant žemės?-kiek suirzęs paklausė Zayn, nutraukdamas mano mintis. Kokios jo bėdos?

Nekreipusi į ištiestą Zayn ranką dėmesio, pati atsistojau ir nusivaliau savo užpakalį. Nesuprantu jo. Iš pradžių buvo mielas vaikinukas, o dabar nesuprantu dėl ko čia pyksta. Urgh, nesuprasi tų vaikinų...

-Susitiksime vakarėlyje,-tarė jis ir išėjo.

Dirbtinai šyptelėjus užtrenkiau savo kambario duris. Aš tokia kvaiša. Jei man visada taip bus su juo, turėsiu jo vengti. Nes protas vis nerimsta, kai jis būna per arti manęs. Nuvijusi mintis, susiradau kuprinę ir ištraukiau kelis sąsiuvinius. Turiu padaryti namų darbus, nes per visas bėdas atsilikau nuo viso šito. Kartais tiesiog viskas išgaruoja iš galvos. Paruošusi pamokas, nupėdinau į vonios kambarį ir prileidau į vonią šilto vandens. Nusimetusi nuo kūno drabužius, įlipau į vonią. Šiltas vanduo, atpalaidavo mano įsitempusius raumenis.

Nusipraususi, apsivilkau savo pižamą ir atsiguliau į lovą. Ėmiau galvoti apie Louis pasakytus žodžius. Ką jis turėjo galvoje, kad manęs neatsikratė tėvai? Ar tai tiesa? Mane kankino klausimai į kuriuos neturėjau atsakymų. Prisiminusi svarbų dalyką šoktelėjau iš lovos ir ėmiau ieškoti savo mobilaus. Radusi jį džincų kišenėje, surinkau Megės numerį.

-Kodėl tavęs nebuvo darbe? Mes su Sofi išnešėm tavo kailį. Ir beje sužinojai Ar tas Louis turi merginą?-ėmė klausinėti.

-Pirma apie darbą užmiršau, nes buvau su Louis. Antra ačiū ir trečia jis neturi merginos.

-Ką veikei su juo jog viskas išgaravo iš galvos?

-Tiesiog, tai asmeniški reikalai susije su mano šeima ir praeitimi. Tikrai jums dėkoju, susitiksime rytoj, labanakt,-atsidusau ir padėjusi ragelį, atsiguliau į švelnius patalus. Užmerkusi akis, panirau į saldų miegą.

*Rytas*

Pramerkusi sulipusias akis, atsiklojau antklode savo kūną ir nerangiai išlipusi iš lovos, nupėdinau į vonios kambarį. Nusipraususi veidą, nusprendžiau dabar nesidažyti. Perbraukusi šepečiu per plaukus, juos surišau į arklio uodegą ir išsivaliusi dantis patraukiau prie spintos. Letė vis dar nebuvo grįžusi, nes jo lova buvo nepaliesta. Iš spintos ištraukusi leginsu, bei juodą palaidinę juos apsivilkau. Apsiavusi sportinius batelius ir užsimetusi ant nugaros kuprinę, išėjau iš kambario. Nusileidusi laiptais žemyn patraukiau į mokyklą.

Harry pov*

Nuo vakar esu toks piktas, kad užmuščiau, bet ką. Nekenčiu to vaikino, kuris man trukdo pasidūlkinti su Karin. Negaliu patikėti, kad tai jos vaikinas, o gal jis tik meluoja. Bet kodėl Karin to nepaneigė? Esu susipainiojęs. Aš taip noriu neprakišti Zayn. Kam aš lažinausi... Jei man jos nepavyks išdūlkinti, aš mėnesį kentėsiu be sekso. Vakarėlyje bus gera proga su ja pasismaginti, juk man bus lengviau, kai ji bus girtut girtutėlė.

Išėjęs iš savo kambario, paslapčia nuslinkau pas Kerę į kambarį.

-Manau, jog mūsų nuotaika bus geresnė, kai aš tave išdūlkinsiu,-šyptelėjau ir abu griuvome į lovą.

Greitai bučiavau jos lūpas, kai ji numovė man kelnes. Suurzgiau, kai Kerė glostė mano pasididžiavimą. Pašalinusi jos apatinius, greitai į ją įėjau, o ji sudejavo iš malonumo. Po kelių gilių įėjimų į ją, baigiau jai ant pilvo ir apsivilkęs savo kelnes pasišalinau iš jos kambario. Iš ties Kerė tik kekšė, kuri patenkina mano norus ir numaldo mano pyktį. Juk merginoms patinka blogi vaikinai. Manau Karin taip pat patiks.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now