Žinojau šio balso savininką, tad jam neatsakiusi nukaukšėjau prie rudaplaukio vaikino. Jau geriau šoksiu su bet kuo, nei su Zayn.
-Labas,-tariau vaikinui.-Liam?!
-Karin?-paklausė nustebęs jis.
-Aš taip tavęs pasiilgau,-tariau ir stipriai jį apkabinau.-Kaip sekasi?
-Na matai kaip čia ir pasakius, dar merginos neturiu,-sukikeno jis. -Tau?
-Na matai aš taip pat neturiu vaikino,-tariau.-Bet man jo ir nereikia. Man patinka būti nuo nieko nepriklausoma.
-Aišku. Eime linksmiau praleisti dieną. Gal pašokime?-su viltimi balse tarė.
-Mielai.
Liam švelniai suėmė mano ranką ir nusivedė į šokių aikštelę. Jo rankos apsiviniojo aplink mano liemenį, o aš savasiomis apglėbiau jo kaklą. Ėmėme lėtai judėti muzikos ritmu. Prisiglaudusi prie Liam arčiau, padėjau galvą ant jo krūtinės ir lengvai siūbavome į šonus. Pasibaigus trečiai dainai, pasigirdo kiek trankesnė muzika, tad atsiprašiusi Liam, išėjau ko nors išgerti.
Lėtai gurkšnojau jau trečią taurę šampano. Man patiko jo skonis ir sukeliami šiurpuliukai, kurie bėgiojo mano stuburu, bei priversdavo mano kūno plaukelius pasistoti.
-Kaip jautiesi?-paklausė priėjęs Louis.
-Jei turi omeny jį, tai man tas pats,-sumurmėjau.-Aš jį pamiršau, tad gali nurimti. Man viskas yra gerai.
-Tikiuosi,-šyptelėjo jis.-Sušokam greitą šokį, taip prisiminsim vaikystę?
Linktelėjau ir abu patraukėme į šokių aikštelę. Pradėjus groti greitai muzikai, mes susikibome rankomis ir jas iškėlę prieš save ėmėme judėti tango ritmu. Tai buvo puikiausia ką moku ir tai teikė malonumą. Kai šokis baigėsi visi ėmė ploti, abu nusilenkėmė ir Louis jau pasigrobė Megę, kuri tik linksmai sukikeno. Staiga pajaučiau, kai esu pritraukta prie kažkieno kūno. Vaikino rankos buvo ant mano liemens, ir tai paskleidė per mano kūną tūkstančius šiurpuliukų. Jau žinojau, kas jis tad tiesiog apglėbiau jo kaklą ir drąsiai pakėliau akis į viršų sutikdama jo gilias rudas akis. Mane tai visada užburdavo, bet dabar tai nebeveikė manęs.
-Kur buvai dingus?-tarė dusliai Zayn.
-Ten kur tave pamiršau,-nusišypsojau ir žiūrėjau į jo veido išraišką.
-Nejaugi, jau nieko man nebejauti?
-Jaučiu...-šyptelėjau.-...pyktį ir norą tau užvožti.
Kaip sakiau, taip ir padariau. Stipriai trenkiau jam per skruostą, kad net man palengvėjo.
-Jaučiuosi kur kas geriau, bet tai nėra toks skausmas, kurį privertei kentėti mane,-tariau.
-Tu nieko nežinai. Tai padariau ne dėl to jog norėjau,-papurtė piktai galvą.
-Tai tada pasakyk, kodėl mane įskaudinai?
-Tai dėl pinigų. Man pasiūlė didelę pinigų sumą ir aš sutikau.
-Dėl ko gavai tuos pinigus?
-Man tiesiog reikėjo tave suvilioti.
-Oh,-tariau, taip ir maniau jog jis buvo su manimi iš pareigos.-Tai kodėl tada mane pažeminai?
-Nes taip norėjo Kerė.
Nusišypsojau. Man tai nekėlė skausmo ar nuostabos, nes ir taip maniau jog ji dėl to kalta. Jie abu kalti ir jie atsiims. Ypač Kerė.
-Paprašysiu tavęs vieno dalyko,-tariau ir sulaukusi jo linktelėjimo, tariau.- Nesiartink prie manęs.
-Aš to ir nedarau,-nusikvatojo-Aš susižadėjęs.
Kažkas manyje sukrutėjo. Ne, aš jam nieko nejaučiu.
-Ir nesakyk, jog tai Kerė,-tariau su pašaipa balse.
-Taip, tai ji.
Hmm vienu šūviu nušausiu du zuikius. Man tai ėmė patikti.
Atsitraukusi nuo Zayn, pamačiau Liam ir priėjusi prie jo įsiurbiau į lūpas. Man to reikėjo. Man reikia atsipalaiduoti, nesvarbu kuriuo vaikinu tektų pasinaudoti.
Po kelių minučių mes atsitraukėme, bet aš ir vėl priglaudžiau prie jo lūpas, tik šį kartą tai dariau aistringiau.
-Mes to negalim,-tarė jis ir mane atstūmė.- Tu man reiški per daug.
-Tiesiog pasimylėk su manimi ir pamiršk tai!
Jis tik papurtė galvą, tad tiesiog tai nuomojusi ranka nuėjau prie gėrimų. Išsitraukusi brendžio butelį ėmiau iš jo gerti, išgėrusi pusę butelio ir numetusi jį šalin, patraukiau į tualetą. Žinojau jog Zayn matė, kaip būčivausi su Liam.
Atlikusi tualeto reikalus, išėjau iš jo ir atsitrenkiau į kieta krūtinę.
Staiga vaikinas įsisiurbė man į lūpas ir prirėmė mane prie sienos. Nepakėlusi galvos jau žinojau, kas šių putlių lūpų savininkas.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo