Untitled Part 24

2.7K 134 0
                                    

Aš šito taip ilgai laukiau, o dabar negaliu patikėti jog tai vyksta.

Pagilinau bučinį ir pravėrusi savo burną įsileidau jo liežuvį vidun. Ėmiau jį čiulpti ir išgirdusi, kaip jis sudejuoja, nusišypsojau.

Rankomis apsivyniojusi jo kaklą, prisiglaudžiau arčiau jo kūno. Zayn rankos slydo mano liemeniu ir tai privertė mano odą pašiurpti. Nusileidus jo rankoms ant mano užpakalio, jis kilstelėjo mane ir pasodino ant stalo. Zayn ėmė bučiuoti mano kaklą ir kai švelniai sukando mano kakle jautrią vietą, aiktelėjau.

Tai buvo man kažkas naujo, nes niekada nesu iki to nuėjusi. Pajutusi Zayn iškilimą remiantis į save, pajudinau klubus ir prisiglaudžiau prie jo arčiau. Mūsų lūpas paliko aimanos.

Staiga pajaučiau, kai kažkas sugriebia man už plaukų ir nutempia nuo stalo. Nukritusi pajaučiau spyrį sau į pilvą. Sudejavusi, apsikabinau save rankomis, taip apsaugodama nuo dar vieno spyrio, kuris pataikė man į rankas. Po kelių sekundžių pajutau jog esu pakeliama nuo žemės ir pastatyta už vaikino nugaros. Pakėlusi savo akis sutikau Kerės perkreipta veidą.

-Kas tu manai esanti, jog bučiuoji mano vaikiną?!-sušuko ji ir bandė pulti, bet Zayn ją sustabdė.

-Jei jis būtų tavo vaikinas, nebūtų atsakęs į mano bučinį,-nusijuokiau. Ir iš kur pas mane tiek drąsos? Yeah, turbūt veikia alkoholis.

-Aš tave užmušiu, tu prakeikta kale!!-rėkė ji.
-Nejuokink. Patikėk aš jį įsiversiu į lovą. O už kale, tu atsiimsi,-tarusi priėjau arčiau jos ir sugniaužusi kumštį, iš visų jėgų vožiau jai į snukį.

Nuo tokio smūgio ji nukrito ir ėmė verkšlenti, kai pamatė iš nosies bėgantį kraują. Nusijuokusi patraukiau prie gėrimų ir paėmusi nebaigtą butelį, jį užsiverčiau. Pakėlusi akis pamačiau gražų šokantį vaikinuką. Jis bus laimingasis. Nusijuokusi iš savo minčių patraukiau prie jo ir ėmiau judinti klubus pagal taktą. Akies krašteliu stebėjau tą gražuoliuką ir nusišypsojau, kai jis patraukė prie manęs.

- Ar tu viena?-paklausė jis.

-Yeah, vaikino neturiu, tad nesijaudink.

-Beje aš Lukas, o tu gražuole?

-Šią naktį visiems būsiu Kara,-nusišypsojau ir kažkur numetusi butelį apkabinau Luką.

Jis tik linktelėjo ir padėjęs savo rankas man ant liemens pradėjome šokti. Netrukus kelioms minutėms mes ėmėme bučiuotis ir kažkur eiti. Sustoję prie vienų durų jis prirėmė mane prie jų ir ėmė liežuviu glamonėti mano kaklą. Atsidususi iš malonumo įvėliau savo rankas į jo plaukus ir juos timtelėjau. Iš jo lūpų išėjo urzgimas ir staigiu judesiu nuplėšė nuo mano kūno maikutę.

-Man tai patinka,-sukikenau ir taip pat nuplėšiau nuo jo kūno marškinėlius. Nė neįsivaizdavau jog tai galiu.

-Nesuprantu, kaip tokia karšta mergina neturi vaikino,- atsitraukęs tarė.

-Man vaikinų, nereikia. Noriu būtų laisva, o dabar šššš,-tariau sujungdama mūsų lūpas.

Vaikino rankos nusileido prie mano užpakalio ir jį stipriai suėmė.

-Užšok man ant liemens.-taip ir padariau.

Mano sijonas buvo pasiskėlęs, todel per plonyti apatinių audinį jaučiau jo išlikimą. Sudejavau, kai jis labiau prisiglaudė prie manęs ir viena ranką per liemenėlę suspaudė mano krūtį. Kita ranka jis slinko prie mano sijono ir bandė jį numauti, bet aš nušokau nuo jo liemens.

- Nenoriu jog mus kažkas pamatytu, tai darant čia,-sumurmėjau.

-Surasiu kambarį mažytė,-šyptelėjo ir priglaudė savo lūpas prie manųjų. Staiga vaikino nebejaučiau ir atmerkusi akis aiktelėjau.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now