Untitled Part 9

2.9K 165 0
                                    

Pajaučiau alkoholio skonį ir pakėlusi akis pamačiau Zayn ir jis buvo girtas. Bandžiau pasitraukti nuo jo, jis stipriai suėmė mano liemenį ir kišo rankas po mano suknele.

-Zayn? Prašau paleisk aš bijau,-sušnabždėjau.

Su tais žodžiais jis atsitraukė ir į mane pasižiūrėjo.

-Tu graži,-taręs vėl mane pabučiavo, bet šį kart švelniau.

Jis atidarė mano kambario duris, ir įėje kritome į lovą. Jis ėmė grubiai bučiuoti mano kaklą ir man tai buvo kažkas naujo. Sugriebęs suknelės apačią, ją nuvilko ir jau bandė nuimti liemenėlę, bet supratusi jog tai blogai, jį nustūmiau.

-Zayn nešdinkis iš čia! Aš nesu kėkšė jog mane dūlkintum ir paskui eitum pas kitas!

-Tu man nerūpi, todėl man neaiškink ką turiu daryti,-išspjovė žodžius ir trenkęs durims išėjo.

Susmukau ant lovos ir nusijuokiau. Nejau aš nusikeikiau ir apgyniau save? Pagaliau tai padariau ir tuo didžiuojuosi! Po truputi vis daugiau pasitikėsiu savimi ir Kerė manęs nebežemins.

Nusipraususi ir persirengusi, griuvau į lovą. Po ilgo laiko supratau jog nežinau kelintą valandą reikia būti rytoj darbe. Tad paskambinau Elijai.

-Atsiprašau, tikriausiai nesutrukdžiau?-tariau.-Gal žinai kelintą man būti rytoj darbe?

-Hermis sakė, jog abi dirbsime nuo 9 valandos, nors reikėtų nuo aštuntos, bet manau tu jam patikai.

-Netiesa. Kaip galiu kažkam patikti,-nusijuokiau.

-Įdomu kam tu nepatinki.?

-Nebetrukdysiu, tad labanakt.

-Labanakt gražuole!-šūktelėjo Elija.

Šyptelėjusi numečiau ragelį ir atsigulusi smigau.


Rytas

Šokusi iš lovos ir pamačiusi jog jau aštunta valanda, nuskubėjau į vonią. Nusipraususi, apsivilkusi suknelę, bei kedukus pasiėmiau striukę ir patraukiau į valgyklą. Ten sutikau keistus vaikinų žvilgsnius, tad tik pasiėmusi obuolį išskubėjau lauk. Prie išėjimo pamačiusi Niall, nuskubėjau jo link.

-Sveikas, galėtum mane pavežti?-paklausiau jo.

-Sveika, šok.

Isėdę į mašiną, patraukėme mano nurodytu adresu.

-Ko tau toje kavinėje? Nejau susitiksi su vaikinu, jog net esi su suknele?

-Aš ten dirbu padavėja, o ši suknelė mano uniforma.

-Tada aišku.

Privažiave prie kavinės padėkojau Niall ir iššokusi iš mašinos įėjau į kavinę. Daiktus pasidėjau kambariuke ir paėmusi padėklą ėmiausi darbo.

Nukrausčiusi paskutinį stalą prisėdau pailsėti.

-Manau tu galėtum ir priimti užsakymus,- kruptelėjusi pamačiau Hermį.

-Išgąsdinai. Manau man patiktų, o nuo to pasikeis alga?

-Atsiprašau. Man patiko jog esi maloni, todėl tau ir siūlau tai. Alga padidėtų 30€.

-Tada to imsiuos. Pradėti nuo šiandien?

-Nuo tada kada tau geriau. Atsistojus nuo kėdės ėmiausi su Elija ir viena blondine aptarnauti staliukus. Baigusi savo pamainą ir patraukusi prie durų, buvau sustabdyta Hermio.

-Ar galėčiau tave pavežti?-paklausė jis.

-Jei taip nori.

Įšėje iš kavinės įsėdome į prabangę audine. Pasakiusi adresą, patraukėmė į vaiknamį.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now