Untitled Part 2.1

2.8K 140 2
                                    

#Po daugiau nei dviejų metų

Karin pov*

Per visą prabėgusį laiką iškenčiau didžiulį emocinį, bei fizinį skausmą. Pasikeičiau, nes tai privertė padaryti sąlygos. Buvau pagrobta daugiau nei dviejus metus ir seksualiai išnaudojama. Kentėjau skausmą, nes pusę metų bandžiau ištrūkti iš ten, bet man nepavykus - nukentėdavau. Be to nežinojau kur aš esu, nes buvau kitoje šalyje ir neturėjau pinigų, kurių dabar turiu iki soties.

Blogiausia buvo, tai žinojimas kada mane paleis. Prabėgus metams aš pripratau, prie mano išnaudojimo. Klausiau jų, buvau paklusni, vykdžiau jų paliepimus, šokau jiems, dariau tai ko niekada negalvojau daryti ir rengiausi kaip kekšė. Kai iškentėjau daugiau nei du metus jie mane paleido, nes žinojo jog pasikeičiau į blogąją pusę.

Džiaugiuosi jog aš pagaliau laisva, bet aš ir vėl turiu grįšti atgal. Turiu atvykti į Louis vestuves, bet tuo pačiu aš atkeršysiu Kerėi. Nes tai ji suorganizavo mano pagrobimą, kurį vykdė tas pats vaikinas, kuris bandė manimi pasinaudoti.

Viešnamyje neleidau laiko veltui. Aš mokiausi elgtis su ginklu, kovoti ir gintis, be to išlaikiau motociklo teisės, o dabar esu pasiryžusi atkeršyti tiems, kurie su manimi elgėsi, kaip su lėle. Nuo šiol vaikinai man bus tik vienkartinis nuotikis, nežadu turėti santykių nors tą žmogų net mylėčiau.

Šiuo metu esu Airijoje. Nusipirkau suknelę, aukštakulnius ir bilietą atgal į Angliją. Dabar vilkėjau odinius, juodus drabužius, kurie buvo mano mėgstamiausi. Nežinau kodėl, bet man ėmė patikti rengtis atviresniais, ryškiais drabužiais. Myliu savo kūną, nors ir ką su juo darė visi vyrai. Man nusispjaut į viską, nes dabar manęs nieks nepažemins ir net nepalies piršti.

Sulaukusi lėktuvo, ramiai įsėdau į keleivio vietą ir prisisegusi diržą nusprendžiau nusnūsti.

:;

-Panele,-pajudino mane stiuardesė, pažadindama.-Mes jau nusileidome.

Linktelėjau ir atsisegusi diržą, užsimečiau kuprinę ant pečių ir išskubėjau į šiltą, įpusėjusi pavasario orą. Galvojate kodėl turiu tik šią maža kuprinę? Todėl nes visus savo drabužius išmečiau. Man nereikia tokių drapanų, kurie man primintų praeitį.

Sustabdžiusi taksi paliepiau nuvažiuoti į artimiausią motociklų parduotuvę. Kai buvome vietoje, sumokėjau taksistui ir išlipusi iš taksi, nukaukšėjau į parduotuvę.

-Tiesiog duokite man geriausią motociklą,-tariau ir numečiau 50 gabalų.-Grąžą pasilikite sau.

Pardavėjas linktelėjo ir davęs man motociklo raktelius palydėjo prie mano mylimojo.

-Geros kelionės, panele,-nusišypsojo jis.

Apžergusi motociklą, užvedžiau jį ir nuspaudusi gazą, ėmiau skrieti Londono gatvėmis. Pirma stotelė buvo viešbutis, kuriame apsistosiu. Nenoriu būti pas Louis ir klausytis jo pamokslų, kaip aš atradau ir elgiuosi. Aš esu suaugusi moteris, kuriai jau 20 metų. Nežadu niekam sakyti kur iš ties buvau, nes nenoriu grįšti ten vėl.

Užsisakiusi kambarį savaitei, nusprendžiau nuvykti į tatuiruočių saloną pasidaryti dar kelias tatuiruotes. Būdama ten pasidariau deimantą ant rankos, kryžių ant pilvo šono, gėlę ant paties ir ji beveik tęsiasi iki alkūnės, dar dvi tatuiruotes ant abiejų šlaunų, tai buvo kaspinai, ant riešo turėjau penkiakampę žvaigždę, ant nugaros buvo užrašyti keli žodžiai. Dabar nusprendžiau pasidaryti dar vieną tatto, kuri eis nuo alkūnės iki dilbio. Tai bus lyg sparnas.

#Po dviejų valandų

Darbas buvo baigtas. Nauja tatuiruotė vis dar buvo uždengta ilgu šaldančiu pleistru. Jis malšino skausmą nors man net neskaudėjo. Tiesiog esu patyrusi didesnį skausmą...

Beje pradėjau rūkyti elektroninę cigaretę, nes tai mane atpalaidavo ir nuramindovo, po patirto seksualinio prievartavimo.

Po dviejų dienų Louis vestuvės ir aš nežinau kodėl atvykau čia taip anksti. Manau dėl to nes man nepatiko būti toje vietoje, kur mane pagrobė.

Staiga į duris ėmė kažkas belstis. Pravėrusi jas, prie jų pasirodė miela mergina, kuri rankose laikė padėklą su maistu ir laikraščiu.

-Ačiū,-leptelėjau.

Ji linktelėjo ir nuskubėjo ilgų koridoriumi tolyn.

Padėjusi padėklą ant stalo, paėmiau į rankas laikraštį ėmiau ji vartyti. Mano žvilgsnis nukrypo į didelę antraštę pirmajame Puslapyje. Joje laimingi stovėjo Louis ir Megė. Jie atrodo tikrai mielai, bet nesuprantu, kodėl tai skelbia laikraštyje. Lėtai perbėgusi per tekstą iš karto supratau, kodėl. Louis buvo garsus advokatas.

Numetusi laikraštį šalin, pavakarieniavau ir nusirengusi, pusnuogė kritau į lovą.

#Rytas

Pramerkusi akis žvilgtelėjau į laikrodį. Jame rodė po 12:40. Neturiu kur skubėti tad išlipusi iš lovos, gerą valandą prausiausi duše. Po to apsivilkau tuos pačius odinius drabužius ir ėmiausi džiovinti, bei tiesinti savo plaukų. Baigusi, lūpas padažiau ryškiai raudonu lūpdažiu, akis juodu laineriu ir blakstienas akių tušu. Lygiai 15 valandą išėjau iš viešbučio ir sėdusi ant motociklo nurūkau į drabužių parduotuvę.

Ilgai vaikščiodama nusipirkau odinę striukę su kniedėm ir odinius leginsus. Po to sedėjau kavinėje ir lėtai gurkšnojau kavą.
-Karin čia tu?-tarė pažįstamas balsas. -Kada sugrįžai?

----

Na štai ir pirmoji antrojo sezono dalis, tikiuosi nenusivažiavau :))

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now