-Juk sakiau nejudėti!-sušuko mergina klykiantiems žmonėms. Jie pakluso Teri ir visi sustojo savo vietose, nes suprato, kad čia nejuokai ir jų gyvybės kabo ant plauko.
-Neverta jų žudyti, juk ne toks planas,-sušnabždėjau ir toliau vaidinau išsigandusią. Dabar norėjau atsisukti į ją ir išsitraukusi ginklą ištaškyti jos smegenis. Jaučiau jai priešiškumą, dėl nepaaiškinamų priežaščių. Atrodė, kad ji per daug vaidina šio spektaklio valdove.
-Taip atrodys tikroviškiau,-nusišypsojo ji pažvelgdama į ateinantį Harry. Šiai kalei tikrai nerūpėjo nekaltų žmonių mirtys.
-Paleisk ją,-tvirtai paliepė garbanius ir aš laikiausi nesuprunkštus. Vis dėl to jis patikėjo šiuo spektakliu. Nors jei būčiau jo vietoje, taip pat elgčiausi kaip jis.
-Su mielu noru,-nusijuokė Teri ir perbrėžė man ploną liniją per kaklą. Ji stumtelėjo mane į Harry glėbį ir pradingo išsigandusių žmonių minioje.
-Ta šiukšlė man įpjovė,-suurzgiau ir atsitraukusi nuo Harry paliečiau pirštais kaklu lašantį kraują. Tai buvo tik menkas įbrėžimas, tad numojusi ranka ir toliau vaidindama sumišusią išsivedžiau garbanių iš klubo.
-Kai grįšime visi į butą, viską paaiškinsiu,-šaltai tariau, nes mano nuotaika subjuro, per tą kalę. Va todėl nepasitikiu merginomis...
Įlipę į mašiną pažvelgiau pro mašinos langą, stebėdama plūstančius žmones iš klubo. Jie yra per daug bailūs ir kvaili, kad bėgtu tada, kai iš baro gali nemokamai išgerti ko tik širdis geidžia. Nepraleisčiau tam progos, bet taip tik sugadinčiau savo planus.
-Ką tu veikei su Teri!?-suurzgė Harry užvezdamas variklį. Vis dėl to jis suprato, kad tai ji, nors ir devėjo kaukę.
-Tiesiog užsičiaupk,-atsidusau valydama servėtelę savo kaklą. Nenorėjau kalbėti, kai visi nesame kartu juodaplaukio bute. Aš nesu pasirengusi tai pasakoti daugiau nei vieną kartą.-Pakalbėsime kai galėsiu ištiesti savo pavargusias kojas ir išgerti vyno taurę.
Mačiau kaip jis raukėsi visą kelią iki namų. Supratau, kad tai jam nepatinka, bet ir aš nesu robotas, kad viską neperstojant dėstyčiau. Hermis vis dėl to pasirūpino apsauga, todėl dabar žinosiu kas gali grėsti sučiumpant mane. Jis turi spragų, nes nežino kaip galiu netikėtai viską pakreipti savo linkme, kaip ir šiąnakt.
Pagaliau patekusi į butą ir padariusi ką sakiau sulaukiau Zayn. Jis taip pat nebuvo patenkintas mano elgesiu. Juk taip ir turi būti, nes jei net jie žinos mano tikslus, tai lengvai išsiduos.
-Paaiškink kas ten nutiko,-sudribo į fotelį pavargęs Zayn. Mačiau, kad jam taip pat patiko šiek tiek šiąnakt gauti veiksmo. Pastarosiom dienom jis tik slampinėjo ir skundėsi, kad nieko smagaus nevyksta.
-Norėjot veiksmo - gavot.Tiesiog man buvo įdomu ką darys Hermis, jei "išsiskirčiau" su Harry,-ėmiau pasakoti.-Jis pasiuntė tą merginą, Teri, bei liepė jai taisyti padėtį dėl mūsų. Ta kalė liepė suvaidinti tą spektaklį, kuris vyko pagal mano planą. Dabar sužinojome Hermio pliusius ir minusus.
-Šauniai sugalvota,-įsiterpė Zayn ir aš jam šyptelėjau. Bent vienas nėra toks bukas...
-Taigi Hermis visur siunčia ginkluotą apsaugą ir stebi kažkaip mano elgesį... bet jis nežino, kad aš galiu jo planus sugadinti,-paaiškinau ir žvilgtelėjau į Harry.-Atsiprašau, bet tau teks išklausyti Hermio moralo, dėl mano iškelto spektaklio ir savo nederamo elgesio. Teri aš pasakiau, kad tu kalbėjai apie kitas moteris mums būnat kartu, tad nesusimauk.
-Tu pasielgei protingai, bet tu neatsisžvelgei į kitų žmonių gyvybes, Karin.
-Aš nežinojau, kad ji kalba rimtai. Nekaltink manęs, nes dabar bent jau žinome apie Hermio apsaugą,-šaltai tariau. Jis sugeba mane dar labiau suerzinti, nei maniau, kad galiu taip pykti.-Bet man taip pat kyla klausimas. Kaip tu supratai, kad ta mergina yra kažkokia Teri, nors ji dėvėjo kaukę?
-Gal todėl, kad savo buvusiosios balsą atpažinčiau visur?-atkirto jis su pašaipa.-Nežinojau, kad ji dirba pas Hermį dėl to nustebau.
-Tau tikrai nepasisekė,-nusivaipiau.
-Mums nepasisekė, nes ji puiki kovotoja ir niekada nebuvo suklydusi. Be to galiu pridurti, jog Teri nesvarbu kitų gyvybės.
-Pastebėjau,-ir pasimuistydama labiau įsitaisiau ant sofos.
-Bet žinai kas keista?-surimtėjo garbanius pažvelgdamas man į akis.-Jog ji nenužudė tavęs.
-Nes ji dirba Hermiu. Kur tavo logika?-suprunkščiau.
-Ji neklauso niekieno pavedimų ir visada nužudo auką per pirmą susitikimą. Tai ir kelia man susidomėjimą. Teri kažką sugalvojo, todėl Zayn visada pasiliks su tavimi bute ir man nesvarbu, kad tavo žmonelė kels tau dramas,-šaltai tarė ir pakilo nuo kėdės.-Užsirakinkit, nes bet kada Teri gali jus aplankyti.
Nusileidusi palinkčiaujau galvą, nes vis dėl to nepažįstu tos nevisprotės, kad teigčiau, jog man nieko nenutiks. Nežinia kas toliau manęs laukia.
☆☆☆Šiandien jaučiuos lyg apdujus, nes man trūksta miego. Čia man vienai atrodo, kad ėmiau klysti į lankas? :D Nesuprantu ką pati rašau, nes galvoje vėjai... Tiesiog pasakykit tiesiai ar nesušikau visko ;) beje ačiū už vote ir tuo labiau nuomuones. Už jas jus ir myliu :* ☆☆☆
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo