Untitled Part 31

2.6K 136 2
                                    

Karin pov*

Jau praėjo diena, kai niekas manęs nerado. O gal tiesiog niekas manęs ir neieškojo? Tai mane kankina, nes nenoriu likti su Niall. Nesuprantu kodėl jis taip elgiasi. Juk aš myliu Zayn ir prievarta nieko nepamilsiu. Niekada nepamiršiu savo mylimojo nors niekas ir manęs nerastų. Nebūčiau pagalvojus jog toks mielas vaikinukas, kaip Niall elgsis taip žiauriai.

-Jau pabudai,mylimoji?- tarė Niall įžengdamas į kambarį.

-Paleisk mane,-suurzgiau.-Tau iš to nieko gero nebus.

-Tu niekada neištrūksi iš čia, tad priprask ir būk meilutė, nemėgink pabėgti, nes tave suradęs gausi bausmę,-sušnabždėjo pasilenkdamas prie manęs ir pakštelėjo į skruostą.

-Pasitrauk nuo manęs!-sušukau ir tėškiau jam antausi.-Tu man šlykštus.

-Nereikėjo to daryti, mieloji,-grėsmingai nusišypsojo ir pakėlęs ranką man trenkė atgal.

Aiktelėjau ir užsiėmiau už skruosto. Jo smūgis buvo stipresnis nei tikėjausi. Akyse ėmė kauptis ašaros. Nėjau jis tikrai tapo pabaisa?

-Tu blogas! Aš niekada tau nieko nejausiu!

-Nebūk tuo įsitikinus,-nusijuokė ir per prievartą pabučiavo man į lūpas.-Laikui bėgant tu pati norėsi tai jausti, nes juk nenori kentėti, mieloji.

Tylėjau. Jis tikrai nesiruošia manęs paleisti. Tikuosi jog mane kažkas suras iki tol, kol dar nieko man blogo neatsitiko.

Zayn pov*

Su vaikinais ieškome jų buvimo vietos. Sekasi blogai. Žinau jog jie už miesto ribų. Man reikia jog Niall paskambintų tada sužinočiau tikslią vietą. Staiga ėmė skambėti mano telefonas. Visi nutilo, o Harry prijungė mano telefoną prie kompiuterio pakeldamas ragelį.

-Malik,-tariau apsimesdamas jog nežinau kas skambina.

-Ar pasiilgai Karin?-šaipėsi jis.-Žinok ji nenori būti rasta, jai patinku aš.

-Tik priliesk ją ir aš prižadu tau jog nepasigailėsiu, kai tu klupėsi ant kelių ir maldausi manęs pasigailėti.

-Hahaha. Nepraradai savo humoro jausmo, Malik. Suprask, kad ji su manimi bus laiminga. Tu ją skaudini.

-Tu pats prašaisi būti nužudomas. Ji tau nieko nėjaučia ir aš įsitikinęs jog jos jausmai nepasikeis. Koks tu kvailys esi jog manai kitaip?

-Nemanai, kad tai jau pasikeitė? Mes bučiavomės, o po kiek laiko preisime ir prie intimesnių santykių,-nusikvatojo.

Harry parodė jog rado vietą, kur jie yra. Tai buvo gražus, didelis namas už kalno, kuris kažkada priklausė Niall tėvui. Nėjau negalėjo rasti atokesnės vietos?

-Žinai Niall? Pasilik ją aš susirasiu geresnę kekšę nei ji,-tariau ir baigiau pokalbį.

-Visi pasiruoškite ginklus. Mes juos radome. Manau Niall ten kartu su savo šunyčiais. Ruoškimės!-paliepiau ir visi ėmė ieškoti ginklų.-Harry, kai rasime Karin, tu turi ją kuo greičiau iš ten išvešti! Nenoriu jog ji pamatytų, kaip bus nužudomas Niall.

Jis linktelėjo ir išskubėjo ruoštis.

Pagaliau Niall tave pribaigsiu. Atkeršysiu tavo tėvui per tave. Tai man bus puiki proga! Per tavo tėvą dabar nesėdėčiau vaikų namuose ir negraužčiau savęs jog būdamas mažas nepadėjau savo tėvams išgyventi. Nežinau, kas atsitiko mano seserims, bet kai sužinosiu kad jos gyvos žūtbūtent surasiu jas!!

Savo kambaryje persirengiau į tamsius drabužius ir po odine striuke užsisegiau neperšaunamą liemenę. Saugumo dėlei, gali būti jog ji pravers. Išsitraukęs ginklą iš po grindų įsikišau jį už diržo. Seniai po viena grindų lenta slepiu tai kas dažniausiai praverčia. Susiradęs ten pat vieną grandinėlę ją užsisegiau. Tai mamos dovana ir ji man neša sėkmėmę.

Jau ruošiausi išeiti iš kambario, bet nespėjus man išeiti į vidų įpuolė Kerė.

-Išgirdau kas nutiko,-išbėrė ji.-Mums ji daugiau nebetrukdys.

Ji nusišypsojo ir įsisiurbė man į lūpas.

-Ne dabar,-tariau nustumdamas ją kuo toliau nuo savęs.

-Tik nesakyk jog išsiruošrei išvaduoti tą mažą kalaitę!? -Sušuko ji, bet aš turėjau.-Zayn, juk sakei jog ji tau nerūpi, ar aš klystu?!!

-Neklysti, bet nežadu palikti ją su savo priešu. Nenoriu jog ji kentėtų,-suurzgiau.

-Ji to ir tesiekia! Ji mus išskirs!! Palik ją ten su Niall. Gal jai ten ir vietą!!!

-Paklausyk manęs!..

-Ne! Ji tave apsuko aplink pirštą!! Kodėl taip elgiesi su manimi!? Aš myliu tave, o ji tik tavo plano dalis! Susiprotėk Zayn ir palik ją su juo!!

-Ne!-sušukau.-Negaliu!! Man ji nerūpi, bet nenoriu jog ji kentėtų, nes ji nėra tokia, kaip visos. Ji nieko nėra padariusi blogo, todėl aš ją išgelbėsiu!

-Ji kalė, Zayn, kalė! Ji netokia kokia dedasi iš tikrųjų!! Prašau mažuti.

-Nutilk, ji ne tokia!

-Bet tu pats ją sužlugdysi, kai ji sužinos tiesą! Ji tavęs nekęs, o tu gausi savo pinigus ir visi būsim laimingi. Jei nenori jog ji sužinotų, ką padarei ir kad žaidei jos jausmais, tai palik ją su Niall. O mes ir toliau būsim kartu.

Ji sako tiesą. Aš ją labiau įskaudinau ir ji man neatleis. Bet jau geriau jog ji manęs nekęs, nei įsimylės mano priešą!

-Ne.

-Kodėl?

-Nes ji nėra tokia beširdė kalė kaip tu!-sušukau ir trenkęs durimis išbėgau į kiemą, kuriame manęs laukė visi kiti.

Linktelėjau ir visi įsėdo į automobilius.

Tu neįsivaizduoji su kuo prasidėjai Niall Horan.

Kerės pov*

Daugiau nebepakęsiu Zayn tokio elgiosio. Jis įsimylės tą kekšę, o tai man ne į naudą

-Mike,-tvirtai tariau.-Mes turime kuo greičiau užbaigti jūsų sandorį. Jau rytoj gausi įrodymus ir manau Zayn patiks gauti pinigai.

-Laukiu nesulaukiu,-nusikvatojo jis.-Malonu su jumis derėtis.

-Man taip pat. Viso,-nusišypsojau ir baigiau pokalbį.

Jau rytoj. Jau rytoj Karin tu būsi šlykšti ir pasibjaurėjusi. Visi tavęs nekęs ir aš sugriausiu tavo meilę jam. Kentėsi kiekvieną akimirką, kai mudu matysi kartu. Raudosi kiekvieną dieną, kai suprasi jog Zayn tavimi tik naudojosi. Bus smagu matyti tave palaužtą ir tokią silpną. Bet tai dar nepabaiga. Tavęs laukia baisesni dalykai. Tu net nesi to sapnavusi mažoji kalyte.

___________

Noriu nuomonių!!!!! Plyzz


All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now