Untitled Part 20

2.6K 134 1
                                    

Stovėjau Letės virtuvėje. Džiaugiausi, kad ji to nepatyrė ir aš spėjau laiku čia atvažižiuoti.

Vyrą išvežė policininkai į komisariatą, o tuo tarpu aš nuraminau Letę ir ji dabar ramiai miega savo kambaryje. Nors vis dar pykstu ant jos, kad ji man nepasakė ką Kerė rezga, bet man šiuo metu reikia jos palaikymo.

#Po savaitės

Apsistojau pas Letę. Jai papasakojau apie planą sužlugdyti Kere, bet nutylėjau kur buvau dingusi. Ji pritarė man ir todėl aš ją šiandien kartu vešiuos į pokylį - Kerės tėvų namuose. Kiek žinau jis vyks septintą valandą vakaro. Tad laiko dar turiu į marias.

Kalbant apie mamą - jos gydimas sumokėtas. Tikiuosi, kad viskas pavyks ir ji liks sveika. Nenorėčiau netekti jos ypač šiuo metu.

Be to Kerės vestuvinės suknelės pirkimas atidėtas mano dėka. Jos pinigų neužteko suknelei nupirkti, tad įsivaizduoju jos kainą.

Suskamabėjas mobilusis nutraukė mano mintis.

-Karin, klauso,-tariau atsiliepdama.

-Kada žadi įsivesti mano numerį,-suniurzgė Mičas.-Aš dėl pokylio.

-Vis pamirštu,-atsidusau.-Kas dėl jo?

-Po valandos laukiu jūsų pas mane. Drabužiai paruošti, stilistai jau pakeliui. Trūksta tik jūsų.

-Manyk kad mes jau ten,-nusijuokiau.-Iki.

Baigiau pokalbį ir įsidėjau telefoną į kišenę.

-Lete ruoškis!-sušukau.

-Gerai!

Nusileidus jai iš viršaus apsiovėme batus ir sėdome į Letės automobilį. Jai jį užvedus ėmėme skrieti gatvėmis tolyn. Lauke švietė saulė, pūtė lengvas vėjalis. Puiki diena Kerės apkvailinimui.

Mašiną pastatėm aikštelėje ir užlipome laiptais viršun. Nesibeldusios įėjom į Mičo butą.

-Mes jau čia!-sušukau Mičui į ausį, o tas net šoktelėjo.

-Karin,-suurzgė jis.-Tiesiog eikit ruoštis.

Nusijuokiau ir patraukiau į jo miegamąjį. Čia stovėjo du vidurinio amžiaus vaikinai, kurie liepė mums sėstis į kėdes.

-Tavo plaukų priekį pašviesinsiu trumpalaikiais plaukų dažais,-kalbėjo prie manęs stovintis vaikinas. - Plaukai gražiau atrodys prie jūsų suknelės.

-Darykite kas reikia,-tariau ir užmerkiau akis.

Jaučiau kaip vaikinas tepa mano plaukus dažais. Po pusvalandžio mano plaukais bėgo šiltas vanduo ir po to juos džiovino džiovintuvu. Paskui jis ėmė kažką daryti su mano plaukais ir baigęs patraukė prie mano veido. Pirma jaučiau tepama krempūdrą, po to sausą pudrą ir pagaliau buvo koreguojami mano veido kontūrai. Švelniai šepetėliu sklaidomi šešėliai ant mano akių vokų, ryškinami antakiai, putlinamos lūpos ir galiausiai dažomos blakstienos.

-Apsivilk šiuos,-tarė baigęs vaikinas paduodamas man didelę dėžę į rankas ir nupėdinau į vonios kambarį.

Atvėrusi dangtį iškračiau viską iš jos ir apsivilkau nuostabaus grožio ilgą, raudoną, atvira iškirpte suknelę. Apsiavusi juodus aukštakulnius nukaukšėjau atgal į kambarį.

-Viena detalė,-tarė vaikinas ir pasikuites savo krepšyje ištraukė vėrinį.-Tobula.

Nužvelgiau savo atvaizdą veidrodyje ir nusišypsojau. Šalia atsistojusi Letė taip pat šyptelėjo. Jos juoda, ilga, žėrinti, su atvira iškirpte suknelė buvo nuostabi. Lengvai krintantys banguoti plaukai gulėjo ant jos nugaros ir darė ją prabangesnią.

-Laikas,-tarė įėjęs į kambarį Mičas paduodamas mums juodas delninukes,-Pasilinksminkit!

Nusileidusios laiptais žemyn mūsų laukė prabangus automobilis su vairuotoju. Įsėdusios į vidų patraukėme tamsiomis gatvėmis priekin. Atvykusios į vietą mums kažkoks vaikinas atvėrė duris ir išlipusios laukan nužvelgėme namą. Taip jis buvo kaip rūmai, bet man tai žado nekėlė.

Priėjusios prie namų durų mums kelią pastojo du sargybiniai.

-Bilietus,-tarė vienas iš jų ir ištiesė ranką į priekį.

Nepasimetusi atsegiau delninuką ir šyptelėjusi ištraukiau du bilietus.

-Gero vakaro,-tarė jie ir įleido mus vidun.

Čia grojo rami valsio muzika, susirinkę svečiai kalbėjosi apie namų gražumą ir t.t. Apsižvalgiusi aplink, sutikau Mr.Maikilsono iškrypėlišką žvilgsnį. Iš šleikštulio vos neapsivėmiau. Nusitempiau Letę prie staliuko ant kurio stovėjo šampano taurės.

-Karin,-atsikrenkštė ji ir atsuko mane į durų pusę.

Pro jas įėjo Zayn su juodu kostiumu, jis buvo susikabines rankomis su Kere, kuri vilkėjo geltoną, ilgą suknelę. Po jų taip pat su kostiumu įėjo Louis ir juoda, ilga suknele Megė. Pamačiusi mane Kerė susiraukė ir griebusi Zayn už parankės patraukė mūsų link. Iš paskos jų krypavo Louis ir Megė. Prikandau lūpą, kad nesusijuokčiau.

-Ką veiki mano pokilyje?-suurzgė ji.-Dink iš čia!

-Pirma čia tavo tėvų pokylis, antra turime pakvietimus ir trečia niekur mes iš čia neisim,-šyptelėjau.

-Tave išmes,-sušnypštė ji.

-Už ką ir kas?

-Kas čia vyksta?-priėjo Mr.Maikilson.

-Tėti aš nenoriu, kad ji čia liktų,-trypčiojo koja Kerė.

-Mieloji, baik taip elgtis. Aš daug ką pakviečiau iš tavo senosios mokyklos, kaip ir šią žavią panelę,-tarė parodydamas į mane.

-Bet tė...

-Jokių bet, juk nenori, kad nutraukčiau pokylį?

Ji linktelėjo ir aš arčiau priėjusi prie Kerės, užmyniau jos suknelę. Blondinė bandė pajudėti iš vietos, tad greitai paleidau jos suknelę ir ji atsitrenkė į padavėja. Visos šampano taurės išsiliejo ant Kerės ir greitai pasipylė fotoaparato blykstės. Ji suurzgė ir užbėgo laiptais aukštyn.

-Atsiprašau už tokį dukters elgesį,-sukrenkštė Mr.Maikilson.

-Nieko tokio,-šyptelėjau ir nusitempiau Letę į balkoną.

-Laukiu nesulaukiau kas bus toliau,-sikikeno Letė.

-Dabar turėsi pasidarbuoti tu,-atsidusau ir atsirėmiau į sieną. -Turi sužinoti pokylio eigą ir kas vyks, gerai?

-Gerai,-tarė ji ir išskubėjo iš balkono.

Atsistojau prie turėklų ir išsitraukiau iš delninukės cigaretę. Įsidėjusi ją tarp lūpų, uždegiau ir įkvepiau. Pajutusi dūmus plaučiuose, juos išpūčiau į orą.

Staiga pajaučiau rankas ant savo liemens.

-Patrauk rankas Zayn,-suurzgiau, nes maniau, kad tai jis. Visada būna jis...

-Tai ne Zayn, mieloji,-atsikrenkštė vyras, kuris privertė mane krūptelėti.

-Mr.Maikilsonai?

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now