#Zayn pov*
Stengiausi būti švelnus bučiuodamas Karin. Žinau, kad tai jai patiko ankščiau. Ji ilgai muistėsi ir neatsakė į mano bučinius, todėl ėmiausi naujos taktikos.
Grubiai sukandau jos apatinę lūpą, ir apverčiau mus, taip ją užguldamas ir užtikrindamas jog ji nepaspruks. Jos rankas sukėliau jai virš galvos, o liežuviu įsmukau į jos burną, ji aiktelėjo. Karin dar labiau ėmė priešintis, tarp mūsų padarydama trintį ir pajusdama mano pabudusį draugužį. Nustebau, kai ji paraudo. Hmm, reiškias toji Karin vis dar su ja.
Labiau pasitryniau į ją ir iš jos burnos išsklido atodūsis. Po to jos liežuvis pynėsi su manuoju ir kartkartėmis pati pasitryndavo į mane. Paleidęs jos rankas nesitikėjau, jos kitų veiksmų.
Karin kelienis susidūrė su mano tarpkojų ir iš mano burnos išsklido skausmo dejonė. Karin išsprūdo iš mano glėbio ir užsirakino vonioje.
-Kitą kartą būsi mano,-sušnypščiau iš skausmo.
-Užsikrušk Malik,-sušuko ji ir aš susiėmęs už tarpkojo pasišalinau iš jos kambario.
#Karin pov*
Ką jis sau galvoja?! Tikisi pasinaudot, kaip kilimėliu!? Jis su manimi tikrai nepermiegos. Nebent taip keršyčiau Kerei, nors ji patikėtu net tada, kai aš nieko su Zayn nedariau.
Nusprendžiau išsimaudyti, nes jaučiausi purvina, kai kažkoks mulkis manimi pasinaudojo. Tikiuosi jog jis degs pragare, kaip ir kitos žiurkės.
Šiandien reikia veikti ir po truputį žlugdyti Kere. Jau seniai buvo laikas ją sugniuždyti. Hmmm ko iš pradžių galėčiau imtis? Pirma susižinosiu visą informaciją apie ją, o po to pradėsiu nuo smulkmenų pavyždžiui: darbo netekimo, jei ji dar tokį turi. Nusikvatojusi išsimaudžiau ir apsivijusi kūną rankšluoščiu išėjau iš vinios kambario. Apsivilkusi juodus leginsus, marškinėlius ir odinį švarką, apsiaviau sportbačius. Plaukus palikau palaidus ir pasiėmusi motociklo raktelius nusileidau laiptais žemyn. Keista buvo tai, kad virtuvėje sutikau Kere, bet taip bus tik dar linksmiau.
-Gali nė neabejoti, kad tau bus atkeršyta,-tariau ir atsikaundau obuolio. -Jau dabar gali drebėti.
-Nebijau tavęs. Manau nenori, kad ir vėl atsidurtum ten pat,-nusijuokė.-Nejaugi nebuvo gera?
Suurzgiau ir stipriai trenkiau per stalą. Kerė persigandusi kruptelėjo. Obuolio likučiai iš mano burnos atsidūrė ant jos veido.
-Nė nebandyk man grasinti, juk nežinai kas tavęs laukia-sušnypščiau.-O dabar tik lauk mano kitų veiksmų ir nė nemanyk sprukti, nes aš tave surasiu ir nežadu pasigailėti kažkokios nudvisusios žiurkės.
Ji cyptelėjo ir tik dabar pastebėjau, kad aš suėmusi jos riešą ir jame sminga mano nagai. Atleidusi ranką pasišalinau iš namo ir atsisėdusi ant motociklo, jį užvedžiau. Turiu susirasti Mičą, kuris visus tuos metus, kai buvau pagrobta, man teikė informaciją apie viešnamį.
Važiuodama akligatviais privažiavau sandėlį netoli tilto. Manau, jog čia turėčiau jį rasti. Paspardžiusi į sandėlio duris jas pravėrė tapati mergina vakar klube, kuri sedėjo prie Zayn.
-Ko tau reikia?-paklausė ji nustebusi.-Tu turbūt Karin?
-O tu Darcy, Derse...-bandžiau prisiminti.
-Deise,-šyptelėjo ji. Man ji nepatinka ypač su ta nakalta šypsena veide. Taip ir norisi sugrūsti savo kūmšti į jos snukį.
Prasivibrovusi pro ją įsmukau vidun ir į mane susmigo visų skys tarp jų ir Mičo.
-Mičai, nešk savo subinę čia. Man reikia tavo pagalbos,-atsidusau.-Ir jokių atsikalbinėjimų.
-Gerai, luktelk,-pasišalinus jam iš kambario klestelėjau ant krėslo.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo