Author's Note ✍🏽
This joke is not remotely rude or offensive in any way but we just had to put this in........ for obvious reasons.... as those of you who know us well will certainly understand why.
An Afghan, an Albanian, an Algerian, an American, an Andorran, an Angolan, an Antiguans, an Argentine, an Armenian, an Australian, an Austrian, an Azerbaijani, a Bahamian, a Bahraini, a Bangladeshi, a Barbadian, a Barbudans, a Batswanan, a Belarusian, a Belgian, a Belizean, a Beninese, a Bhutanese, a Bolivian, a Bosnian, a Brazilian, a Bruneian, a Bulgarian, a Burkinabe, a Burmese, a Burundian, a Cambodian, a Cameroonian, a Canadian, a Cape Verdean, a Central African, a Chadian, a Chilean, a Chinese, a Colombian, a Comoran, a Congolese, a Costa Rican, a Croatian, a Cuban, a Cypriot, a Czech, a Dane, a Djibouti, a Dominican, a Dutchman, an East Timorese, an Ecuadorean, an Egyptian, an Emirian, an Englishman, an Equatorial Guinean, an Eritrean, an Estonian, an Ethiopian, a Fijian, a Filipino, a Finn, a Frenchman, a Gabonese, a Gambian, a Georgian, a German, a Ghanaian, a Greek, a Grenadian, a Guatemalan, a Guinea-Bissauan, a Guinean, a Guyanese, a Haitian, a Herzegovinian, a Honduran, a Hungarian, an I-Kiribati, an Icelander, an Indian, an Indonesian, an Iranian, an Iraqi, an Irishman, an Israeli, an Italian, an Ivorian, a Jamaican, a Japanese, a Jordanian, a Kazakhstani, a Kenyan, a Kittian and Nevisian, a Kuwaiti, a Kyrgyz, a Laotian, a Latvian, a Lebanese, a Liberian, a Libyan, a Liechtensteiner, a Lithuanian, a Luxembourger, a Macedonian, a Malagasy, a Malawian, a Malaysian, a Maldivan, a Malian, a Maltese, a Marshallese, a Mauritanian, a Mauritian, a Mexican, a Micronesian, a Moldovan, a Monacan, a Mongolian, a Moroccan, a Mosotho, a Motswana, a Mozambican, a Namibian, a Nauruan, a Nepalese, a New Zealander, a Nicaraguan, a Nigerian, a Nigerien, a North Korean, a Northern Irishman, a Norwegian, an Omani, a Pakistani, a Palauan, a Palestinian, a Panamanian, a Papua New Guinean, a Paraguayan, a Peruvian, a Pole, a Portuguese, a Qatari, a Romanian, a Russian, a Rwandan, a Saint Lucian, a Salvadoran, a Samoan, a San Marinese, a Sao Tomean, a Saudi, a Scottish, a Senegalese, a Serbian, a Seychellois, a Sierra Leonean, a Singaporean, a Slovakian, a Slovenian, a Solomon Islander, a Somali, a South African, a South Korean, a Spaniard, a Sri Lankan, a Sudanese, a Surinamer, a Swazi, a Swede, a Swiss, a Syrian, a Taiwanese, a Tajik, a Tanzanian, a Togolese, a Tongan, a Trinidadian or Tobagonian, a Tunisian, a Turkish, a Tuvaluan, a Ugandan, a Ukrainian, a Uruguayan, a Uzbekistani, a Venezuelan, a Vietnamese, a Welshman, a Yemenite, a Zambian and a Zimbabwean all go to a nightclub... The doorman stops them and says sorry.....
.
.
.
.
.
.
.
"I can't let you in without a Thai!"
Giggle Of The Day
How do you titillate an Ocelot?
You oscillate its tit a lot.
Author's Note ✍🏽
How many of you scrolled back to see if Thai was really missing?
Don't forget to hit the 'LIKE STAR' at the foot of the page 🙏🏽
M❤️&T 💋💋 aka DupliTwins
YOU ARE READING
Shrimpy's Very, Very, Naughty Joke Book ⚠️
HumorAs the title suggests this a very, very naughty joke book so if you are easily offended... then this collection of jokes is not for you. Some are clean but the majority are not but the only reason they are in this book is because, rightly or wrongly...