𝟷𝟼.

38 6 0
                                    

„Camerona už znáš a Trent ti očividně už taky něco říká," Tessa míchala karty, zatímco zbytek osazenstva ji zvědavě sledoval.

Na rohu terasy byl dřevěný stůl se dvěma lavičkami, na něž jsme si posedali. Já jsem zůstala na kraji vedle Tessy. Po její levé ruce si zase sedla ta slečna, kterou vídám vedle sebe u snídaně. Kluci zaujali místa naproti nám, Trent přímo přede mnou a Cameron uprostřed. Krajní místo na jejich lavičce zůstalo prázdné.

„Takže abych doplnila tvé znalosti, dovol mi představit ti Wendy." Sestřenice přestala horlivě míchat karty a začala je po dvou rozdávat mezi jednotlivé hráče.

Wendy se trošku zaklonila, aby na mě přes Tessinu postavu lépe viděla. Přátelsky se na mě zazubila, přičemž si přiložila dva prsty k čelu na znamení pozdravu.

„Jade," natáhla jsem k ní s úsměvem ruku, s níž mi krátce za Tessiny zády potřásla. „Ale ty už mě asi znáš," dodala jsem pak trošku rozpačitě.

Snědá dívka se zvlněnými vlasy sčesanými do vysokého culíku pokrčila rameny: „To víš, tady je to jedna velká drbárna. Moc informací se tady neutají."

„Obzvláště ne příjezd takové hvězdy," vložil se mezi nás Trent.

Oči jsem upřela na černošského mladíka před sebou a zvedla obočí.

„Srandičky, srandičky," zavrtěla Tessa hlavou, načež umístila zbytek karet doprostřed stolu. „Jade tu není ani dva dny a už ji tady šikanuješ."

„Já že ji šikanuju?" nenechal se Trent, přičemž si ublíženě položil ruku na srdce.

„Jó, ty," drkl do něj Cameron a vzal si svůj balíček karet. „Než abys jí na féra řekl, že se ti líbí, tak ji tady budeš přede všemi zesměšňovat... Jak typické," teatrálně si odfrkl a hnědýma očima přelétl své karty.

Pobaveně jsem se jeho poznámce uchechtla a při tom po očku sledovala, jak Trent pevně sevřel víčka a hlavu mírně zvrátil dozadu. Na rtech mu ale také pohrával úsměv. „Ty jsi fakt idiot," utrousil jeho směrem, když překonal nutkání pořádně ho praštit a natáhl se po svých sedmi kartičkách. Během toho, co si je přerovnával v ruce, ke mně na chvilku zvedl tmavé oči. „Prosím tě, jestli ti bude cokoli takového namlouvat, tak ho neposlouchej. Je trošku natvrdlej."

Vyprskla jsem smíchy. A Cameronův výraz, jímž počastoval svého spolusedícího, mě rozesmál ještě víc.

„Vítej na Canyon Creek Ranch," završila to všechno Wendy s bezstarostným úsměvem.

Tessa si jen zhluboka povzdechla, zatímco si mnula kořen nosu. „A já tak moc doufala, že se aspoň v tvojí přítomnosti nebudou chovat jak naprostí blbci."

„Tak to jsi do nás vkládala až moc velké naděje," odpověděl jí Cameron, který ji zřejmě během slovní přestřelky s Trentem mimoděk zaslechl.

Tessa se na něj úkosem podívala: „To mi došlo. Příště už to dělat nebudu."

„Rozumné," ozvalo se zpoza mě.

Ohlédla jsem se na mladíka v kárové košili, který právě přišel. Zaujal poslední volné místo u stolu, kde na něj čekaly jeho karty. Ani jsem si nevšimla, že mu je tam Tessa připravila.

Ještě, než si je vzal, položil na kraj stolku malý reproduktor. Vypadal opravdu hrozně – jeho černý povrch byl celý zaprášený a ležely na něm drobné zbytky sena.

Snažila jsem se zamaskovat překvapení smíšeně se znechucením. Většina lidí, které jsem znala, se o své reproduktory pečlivě starala. Proto jsem nikdy na žádné párty a vlastně kdekoli jinde neviděla něco tak... zanedbaného.

Mezi NÁMIKde žijí příběhy. Začni objevovat