.::Louis Tomlinson szemszöge::.
Annabell nyelve bejutásért esedezett a számba, de ezt az örömöt nem adtam meg neki, mivel elléptem tőle.
- Bell, nekem családom van!- suttogtam, mire a lány kék szemei felragyogtam, amit igazából nem nagyon értettem. Hosszú barna haját, a háta mögé dobta, majd megfordult és csak úgy szó nélkül elsétált egy diadalmas mosollyal az arcán. Most tönkre akarja tenni az életem? Miért tenne ilyet? Ezekkel a kérdésekkel indultam haza. Útközben benéztem a kedvenc pékségembe, ahonnan kértem egy kávét. Csak hogy tudjak mit mondani Lily- nek.
.::Lily Smith szemszöge::.
Reggel nagy meglepetésemre nem Louis- t találtam magam mellet, hanem Emmát, aki még javában az igazak álmát aludta. Felültem és egy ideig csak néztem, ahogy a tündérkém édesen alszik. Furcsálltam, hogy nem hallok kinn semmit, ezért jobbnak láttam lemenni, és megkeresni Louis- t. Első utam a fürdőszobába vezetett, ahol fogat mostam, majd kifésültem és lófarokba kötöttem majdnem derékig érő szőkés barna hajam. Mikor visszaértem Emma még mélyen aludt, ezért a lehető leghalkabban hagytam el szobát. Körbejártam a házat, de a vőlegényem sehol sem találtam. A konyhában viszont megtaláltam a ténykedésének a nyomát, ami nem más volt, mint két tányér rántotta. Elmosolyodtam, ekkor meghallottam a bejárati ajtó csapódását, majd nem sokkal később két kezet éreztem a derekamon. A „támadóm" apró csókokat szórt szét a nyakamon, mire felkuncogtam és nagy valószínűséggel elpirultam. Louis a csípőmnél fogva magával szembe fordított, így elvesztem gyönyörű szemibe. Lou további csókokat szórt szét a nyakamon, le a kulcscsontomig, onnan pedig visszatalált a számhoz.
- Akarlak!- morogta a számba. Kezét a fenekemre csúsztatta, majd belemarkolt, ezzel kicsikart belőlem egy kéjes nyögést, amit elmosolyodott. Felemelt, a lábamat a dereka köré csavartam. Meg nem szakítva a csókot vitt fel a lépcsőn, egyenesen a szobánkba. Lábammal belöktem az ajtót. Louis letett a földre, majd egy pillanatra elengedett. Gyorsan levette a pólóját, ami a sarokban végezte. Elém tárult a felsőteste. Mikor ismét az ajkaimra tapadt, egy apró morgást hallottunk a hátunk mögül, mire azonnal odakaptunk a tekintetünket. Emma forgolódott az ágyon, miközben nyitogatta a szemeit.
- Majd később nagyfiú!- suttogtam a fülébe, miközben elmentem mellette. Leültem az ágyra Emma mellé. A szöszi kislány, már kezdte nyitogatni a szemeit. Mikor meglátott édesen elmosolyodott.
Másnap...
- Ez meg mit jelentsen!- csaptam le a mai magazint az asztalra, aminek a címlapján Louis volt, amint egy lánnyal csókolózott. Szemem megtelt sós könnyel, amelyek szépen lassan kiszivárogtak a szememből. Louis azonnal felpattant, de olyan hirtelen, hogy a szék, amin ült felborul. Lenézett az újságra, majd vissza rám.
- Ez nem lehet igaz, hogy megint...- keltem ki magamból.
- Én nem...- makogtam.
- De. Az a lány megcsókolt!- vágtam vissza dühösen.
- Igen, ő csókolt meg engem, de én nem csókoltam vissza. Az a kép csak a legjobb pillanatban lett elkapva!- nem tudtam a szemébe nézni. – Kérlek, bocsáss meg!
- Nem tudok! Bármennyire is akarok, nem megy! Louis egyszer már eljátszottuk ezt! Akkor megbocsátottam, de ezt nem nyelhetem le olyan könnyen!
KAMU SEDANG MEMBACA
Story Of My Life
Fiksi PenggemarLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.