.::Melody Smith szemszöge::.
Automatikusan lecsukódott a szemem, és a pulzusom az egekbe szökött. Olyan jó érzés volt érezni Niall meleg leheletét az arcomon. Kettős érzelmek tapostak a szívem legmélyére. Egyik részem azt kívánta, bár sose érne véget ez a pillanat, míg a másik minél gyorsabban véget akart vetni neki, és a számon akarta érezni a srác ajkait. Amikor ez a pillanat mégsem következett be, résnyire nyitottam a szemem. Niall már nem tartózkodott annyira közel az ajkaimhoz, amit csalódottan vettem tudomásul.
- Azt hiszem jobb, ha én most megyek!- törte meg a régóta fenn álló csendet Niall. Nyeltem egyet, majd én is felálltam, hogy kikísérjem. Mire kiértem Niall már felhúzta a kabátját és a cipőjét. Kitárta az ajtót, majd némán kifelé indult, ezzel otthagyva engem.
„Most menjek utána? Hiszen tudnia kell, mit érzek. De mi van, ha ő nem így érez?" - Ahogy ezen gondolkoztam, eldöntöttem magamban, hogy nem hagyhatom csak úgy elmenni. A lábaim önálló életre keltek, ezért kiszakadtam az ajtón, le a lépcsőn. Szerencsére Niall még a lépcsőházban tartózkodott...
.::Grace Midelton szemszöge::.
- Azt mondta, hogy szenteste kérjem meg a kezed, annak biztos örülni fogsz- folytatta, miközben turkált egy kicsit a zsebében, mire teljesen ledöbbentem. – Tudom, hogy most nem hiszel nekem, amit teljesen megértek, de valamit tudnod kell. Én téged szeretlek! Ha nem így lenne, szerinted most te álnál itt előttem? Most neked intézném ezeket a szavakat? Bár nem ilyen körülmények között, de neked mutatnám meg ezt a csodálatos gyűrűt?
Ezzel előhúzott a zakója zsebéből egy dobozkát, amit fel is kattintott. Azonnal a szám elé kaptam a kezem, a szívem pedig gyorsabban vert a kelleténél. A dobozban egy meseszép gyűrű lapult, mégpedig egy gyémántkristállyal díszített gyémántgyűrű.
- Most előtted térdelnék le, és mondanám ki ezt a pár szót? Hozzám jössz feleségül?- Harry letérdelt elém, miközben a könnycsatornáim eleredtek. Mivel nem tudtam megszólalni, csak bólogattam, majd miután felállt, felé nyújtottam a kezem. Felhúzta a gyűrűsujjamra az ékszert, majd éhesen egymás ajkaira tapadtunk...
STAI LEGGENDO
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.