Sziasztok! Ahogy ígérem itt vagyok a következő résszel!
Remélem tetszeni fog!
Vasárnap jelentkezek!
Jó olvasást! Puszi!.::Grace Midelton::.
- Harry!- mivel egy kicsit felegyenesedett, követtem, így a térdemre kerültem. A kezem a hosszúra nőtt hajába vezettem. – Akarlak! Most már teljesen szeretnék a tiéd lenni! Nem is tudod mennyire!....
Harry- nek ennyi kellett. Nagy tenyerét a mezítelen hátamra csúsztatta, majd szép lassan ledöntött az ágyra.
- Annyira gyönyörű vagy!- vezette végig rajtam a tekintetét. Megcsókolt, majd levette magáról a boxerét. Végig a szemébe néztem, nem mertem máshová. Ha belenéztem azokba a gyönyörű smaragd szemeibe megnyugvást találtam. A mellkasom rettentő gyorsan emelkedett, miközben Harry kivett a fiókból egy zacskót, és a fogával tépte fel. Mindezt végig a szemembe nézve végezte el. Felhelyezte magára az óvszert, majd egy kicsit megnyalta a szája szélét, ez pedig még izgatóbbá tette, már ha ezt lehet még fokozni. Nyeltem egy nagyot, közben pedig próbáltam helyretenni a légzésem. Hazz az egyik tenyerén támaszkodott, míg a másikkal megsimította az arcom, eltűrt belőle egy hajszálat.
- Készen állsz?- suttogta. Nem tudtam megszólalni, így csak bólintottam egyet. Az izgatottság, a vágy és a félelem egyszerre kerített hatalmába, mikor megéreztem Harry- t. Még nem tolta belém magát, sokkal inkább az arcomat fürkészte. Behunytam a szemet, és kikapcsoltam az agyam. Nem tudtam mire számítsak, de most már nem volt visszaút...
Lejjebbereszkedett, majd behatolt. Alkarjával támasztotta meg magát a fejem mellett. Fájt, nem is kicsit, bár még nem volt benne teljesen és még nem is mozdult meg. Az agyam szinte magától kikapcsolt, így semmire sem tudtam gondolni. A lélegzetem elállt, a pulzusom az egekbe szökött. Azonnal kivert a víz, ezt valószínű Harry is észrevette, meg láthatta a fájdalmat is az arcomon, pedig igyekeztem elrejteni.
- Annyira sajnálom, bébi!- suttogta a fülembe. - Ígérem jó lesz. Teszek róla.
Nem tudtam megszólalni, mert még beljebb tolta magát. A lélegzetem pedig ismét elakadt, valahol félúton.
Eljutottunk arra a szintre, mikor kezdtem élvezni. Már nem éreztem fájdalmat, sokkal inkább gyönyört. Kicsit megemeltem a csípőm, valószínűleg ösztönből. Ezt a barátom célzásnak vette, így elkezdett mozogni, viszont lassan, őrjítően lassan. De én többet és többet akartam belőle.
Fél óra múlva...
Harry még mindig a mellkasomon fekszik. Testünk egybefonódott, lábaink összegabalyodtak. Imádtam ezt az érzést. Azt kívántam, bárcsak örökké így maradhatnánk. Ennyi idő elteltével már mind a ketten egyenletesen lélegeztünk, de még egyikünk sem szólalt meg.
- Köszönöm!- suttogtam, közben pedig a hajával babráltam. Feljebb emelte a fejét, majd rám mosolygott.
- Szívesen, baby!- ezek után ismét nem szólaltunk meg, de Harry még úgy maradt, és jól esett a csönd.
~Visszaemlékezés vége~
Egy apró puszit éreztem a nyakamon, majd egy mély hangot hallottam meg.
- Min gondolkozol ennyire, édes?
- Csak... Semmi!- ráztam meg a fejem a szemébe nézve.
- Kérlek, mond el!- kérlelt, én pedig nekikezdtem, kiönteni a gondolataimat.
YOU ARE READING
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.