Sziasztok! Nem tűntem el ám teljesen! Itt vagyok az újabb résszel, amelyben egy váratlan fordulat érkezik! Jó olvasást!
.::Niall Horan szemszöge::.
Óráknak tűnő percek teltek el, miközben mi kint várjuk a vizsgálat eredményét. Nagyon feszült volt a hangulat. Bármennyire is szerettem volna most Melody mellett lenni, nem engedték, így most csak Liam társaságát élvezhettem. Nem értem, miért ilyen bunkó velem. Nem tehetek róla, hogy Melody velem többet van, mint vele. Mondjuk persze ez nekem sincs ellenemre. Nagyon jól tudom, mit érezhet Liam, és ezért nagyon sajnálom, de most minden Melody áll. Azon, hogy ő mit akar, hogy melyikünket választja. Én lennék a legboldogabb ember, ha engem választana, de fáj látnom, hogy ezáltal Liam szenved. Mégiscsak a legjobb barátja vagyok. Nem szeretem, ha valaki szomorú, főleg nem azt, hogyha valamelyik barátom az illető. Aggódó tekintettel vizslattam a mellettem ülő haverom arcát. Ő pedig egész végig az ajtót nézte. Az arcáról sugárzott a csalódás, a vágy, és a mérhetetlen mennyiségű fájdalom. Nagyon megesett rajta a szívem. Nagyon szereti Melody- t, és úgy érzem, hogy még talán nálam is jobban. Melody jobban megérdemli Liam szeretetét, mint az enyémet. Nem volt más választásom. Bármennyire is fájt, el kellett innen tűnnöm, addig ameddig még nem lesz késő. De lehet, hogy már most is késő lesz... Nem volt vesztegetni való időm. Lassan álltam fel, hiszen még mindig nem szoktam meg a mankóval való közlekedést. Fogalmam sem volt, hogy hová megyek, de a muszáj volt megtennem. Melody jobbat érdemel nálam. Liam még utánam szólt, de nem érdekelt. Elengedtem a fülem mellett. Nehéz léptekkel, nehéz szívvel bicegtem ki a kórház épületéből.
- Hová igyekszel?- kapta el a karom Liam, mire visszafordultam.
- Melody jobbat érdemel nálam! Te tökéletes lennél neki, és csak azt kívánom, hogy legyetek boldogok. Mond meg neki, hogy nem fog többé látni! Jobb lesz, így neki! És kérlek, most hagyj elmennem!
.::Melody Smith szemszöge::.
Megragadtam a kilincset, majd kicsit habozva nyomtam le. Lassan húztam magam felé. Egy kicsit megnyikordult, mire Liam felkapta a fejét. Niall- t nem láttam mellette, ami kicsit aggasztott. „Biztosan csak egy kávéért ment!" gondoltam magamban, de belülről egy rossz érzés marcangol. Próbáltam kifejezéstelen arccal Liam mellé érni, aki időközben felállt, és felém igyekezett.
- Na! Megvan az eredmény?- kérdezte reményteli pillantással. Bólintottam.
- Niall?- csak ennyit tudtam kimondani. Szűnni nem akaró rossz érzés járta át a testem.
- Nem tudom! Már elég régen elment!- ettől tartottam.
- Pontosan mennyi ideje?- kérdeztem, közben pedig csak úgy gyűltek a szememben a könnyek.
- Úgy egy órája!
- Hová ment?
- Azt nem mondta, de azt üzeni, hogy nem fogod többé látni, és, hogy jobb lesz így neked!
- Istenem!- motyogtam, közben pedig eleredtek a könnyeim. Liam nem tétovázott sokat, gyorsan a karjaiba zárt. A fejem a mellkasába fúrtam, hogy elrejtsem a kitörni készülő zokogásomat.
- Ő az apa, ugye?- kérdezte Liam halk hangon. Kicsit elemeltem a fejem a mellkasától.
- Igen!
KAMU SEDANG MEMBACA
Story Of My Life
Fiksi PenggemarLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.