Season 1.~ Chapter 35.

1K 46 2
                                    

.::Lily Smith szemszöge::.

Reggel üres ágyban ébredtem, amit először kicsit furcsának találtam, de aztán leesett, hogy Lou- nak ma interjúja van. Elterültem az ágyon. Nem volt kedvem felkelni, de meg kellett néznem Emmát. Kikászálódtam az ágyból, majd magamra kaptam Louis egyik pólóját, no meg egy tiszta francia bugyit. Átbattyogtam a szembe lévő szobába, ahol a kislányom édesen nyújtózkodott, miközben egy nagyot ásított.

- Jó reggelt Hercegnő!- elmosolyodtam, majd felvettem a lányom, aki egy fáradt mosollyal az arcán nyújtotta felém a kezét.

- Szia, mami!- nyomott egy puszit az arcomra. Levittem az emeletről, egyenesen a konyhába, ahol Louis ténykedésének a nyomai voltak találhatóak. Ez nem más volt, mint egy és fél adag rántotta. Beleültettem Emmát az etetőszékébe, Ezek után bedobtam a mikroba a rántottákat. Egy perc múlva raktam oda a tányért a Kislányom elé, aki boldogan kezdte el falatozni az ételt. Leültem vele szembe, majd én is megettem a reggelit. Miután ezzel végeztünk berakta a mosogatóba a tányérokat, majd átvittem Emmát a nappaliba. Odaléptem a zenelejátszónk mellé.

- Na, mit hallgassunk?- néztem Emmára, mire a kislány egy kisebb nyújtózkodás árán megkaparintotta a polcról a Midnight Memories albumot, és a kezembe nyomta.

- Ezt!- mondta egy levakarhatatlan mosollyal az arcán. Mosolyogva tettem be a CD- t, amin fel is csendült a Best Song Ever című szám. Miután adok egy kis hangot rá, leteszem Emmát a fehér, bolyhos szőnyegre, a játékai elé. Elhelyezkedem a kanapén az egyik kedvenc könyvem társaságában. Az olvasásban semmi sem tud megzavarni, mint mindig most is csak úgy habzsolom az Alkonyat című könyve, és észre sem veszem, hogy csengetnek. 

- Anya! Csöngettek!- zavar fel a kislányom édes hangja, leteszem a könyvet a kezemből, majd megfogom Emma kezét, és az előszoba felé veszem az irányt. Kinyitom az ajtót, ami mögül a nővérem összetéveszthetetlen feje bukkan fel. Meglehetősen ramaty állapotban van. A szemfestéke lefolyt az arcán, ami arra enged következtetni, hogy sírt.

- Lily, én újra rákos lettem!


Story Of My LifeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt