Season 1. ~ Chapter 17.

1.3K 73 0
                                    


- Azt... hiszem, hogy... terhes vagyok... –sírta Grace, miközben a kezébe temette az arcát. Nem állhattam csak úgy ott, ezért megöleltem, hagytam, had sírja ki magát a vállamon. Már egy ideje így álltunk, amikor mögülünk léptek hallatszódtak.

- Mi történt?- hallottuk meg Louis hangját, mire elengedtem Grace- t és beinvitáltam a nappaliba. Segítettem neki leülni a kanapéra. Én az egyik, míg Louis a másik oldalára ült le. - Elmondanátok végre mi a baj?

Louis értetlenkedve simogatta Grace hátát.

- Azt hiszem, terhes vagyok!- mondta ki Grace, mire Lou- ban megfagyott a vér.

- De hiszen ez jó hír, nem?- kérdezte mikor egy kicsit észhez tért. A barátnőm megrázta a fejét. Nem örül ennek a váratlan babának. – Elmondtad már Harry- nek?

Végre Louis is fel tudott tenni egy okos kérdést. Grace ismét csak a fejét rázta.

- Még nem vagyok benne biztos, hogy tényleg...- fejezte volna be Grace a mondatod, de megelőztem.

- Akkor előbb meg kéne bizonyosodni róla! Louis, öltözz fel, most elmegyünk egy patikába és veszünk tesztet!- húztam fel a vőlegényem a kanapéról. Visszamentünk az emeletre, ahol Emma békésen szuszogott az ágyunkba. Lou a lehető legcsöndesebben magára kapott egy fekete farmert, meg egy szürke V nyakú pólót, rá egy fekete kapucnis pulcsit. Kicsit megfésültem a hajam, majd visszatértünk a földszintre, ahol Grace a kanapén ült egy csomag zsepi társaságában.

- Mindjárt jövünk! Emmát fent hagyjuk, jó?- mentem oda Grace mellé, aki erre csak bólogatott. Louis- val elhagytuk a házat, majd beszálltunk a fekete Range Rover- be.

- Nem kellene elmondanunk Harry- nek?- gondolkozott hangosan Lou, közben egy pillanatra rám kapta a tekintetét az útról.

- Eszedbe, ne jusson!- emeltem fel a hangom. - Még nem is vagyunk benne biztosak, egyébként is ez Grace feladata lesz!

- Jól van, na! Igazad van.

Megforgattam a szemem, majd elmélyültem a gondolataimban, miközben az utat figyeltem. Arra eszméltem fel, hogy Louis keze a combomra vándorol. Rá kaptam a tekintetem.

- Megérkeztünk!- mondtam miután leállította a motort. Kiszálltunk, majd a patika felé mentünk. Mikor sorra kerültünk és kikértük a terhességi tesztet, a pult mögött a nő elég furcsán nézett ránk, nyilvánvaló volt, hogy felismert. Miután megkaptuk, amit kértünk, fizettünk és elhagytuk a gyógyszertárat. Kiiszkoltunk, anélkül, hogy a táskámba süllyesztettem volna a tesztet.

- Sziasztok!- hallottunk meg egy mély hangot. - Az az, amire gondolok?

Harry a kezemben lévő teszt felé bökött. Na, ebből, hogy mászunk ki?

- Ismét gyereketek lesz?- húzódott mosolyra a szája. Nem én akartam elmondani neki, hogy ez a barátnőjéé. Nem az én feladatom volt. - Grace?

- Gyere velünk!- sóhajtott mellettem Louis, mire a könyökömmel oldalba böktem, jelezve ezzel neki, hogy ez nem jó ötlet. A szemeim összeszűkültek, mikor a gyönyörű kék szemeibe pillantottam.

- Grace- el minden rendben?- kérdezte aggodalmasan Harry. Nem akartam, hogy aggódjon, ezért engedtem, hogy velünk jöjjön. 

 .::Grace Midelton szemszöge::.

Ajtócsapódásra lettem figyelmes. Felé fordítottam a fejem, majd megláttam Lily- t.

- Meghoztam a tesztet!- kezdett el kotorászni a táskájába. Mikor megtalálta a kezembe nyomta. Bementem a fürdőszobába megcsinálni, de előtte elolvastam a használati utasítást. Mikor készen lettem, vártam egy kicsit. Pozitívet mutatott. Ne, ne, ne, ne! Én ezt nem akarom! Nem állok rá készen! A szememből könnyek kezdtek potyogni. Nem bírtam tovább, keserves zokogásban törtem ki. Ekkor kopogást hallottam.

-Grace! Szívem, minden rendben?                 

Story Of My LifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang