.::Lily Smith szemszöge::.
Az eset után, rögtön felhívtam Grace- t, hogy mihez kezdjek. Azt javasolta, hogy repüljek ki Németországba hozzá egy pár hónapra, aztán, ha közeledünk a szüléshez, akkor, majd egyűt visszamegyünk. Így is tettem, és már három hónapja nem láttam Louis- t. Csak Emmát sajnálom, mert az esti altatás az apja nélkül egyenlő a nullával. Egyfolytában sír. Én meg korán felkelek, mert akkor is nyöszörög. Ma is így történt, de most kivételesen vissza tudtam altatni. Mivel én nem tudtam újból elaludni, kimentem a nappaliba, filmet nézni. természetesen ismét sírdogáltam rajta, ezért csak azt vettem észre, hogy Grace mellém ül.
- Ugye le jössz velem ma az ultrahangra?- kérdezte, miközben leállítottam a filmet.
- Hiszen megígértem!- válaszoltam.
Délután...
- Grace Midelton!- hallottuk meg a nővér hangját. Felálltunk, majd besétáltunk egy szobába. Grace az ágyra feküdt, majd felhúzta a hasán a pólót. Fiatal orvos lépett mellénk. Bemutatkozott nekünk, majd neki is látott a vizsgálatnak.
- Úgy látom, hogy minden rendben van, a két szívhang is megfelelő...
- Hogy? Két szívhang?- kérdeztük egyszerre a barátnőmmel.
- Igen! Ikrek lesznek!- mondta az orvos, majd köszönés után otthagyott minket.
Grace kifelé menet, elővette a telefonját.
- Ezt személyesen mond el neki! Hazarepülünk! Még ma!- vettem ki a kezéből a mobilt. Tudtam, hogy mi jár ezzel a hazarepülős dologgal, de nem lehettem önző.
- Ugye tudod, hogy mi jár azzal, hogyha még ma hazautazunk? Találkoznod kell vele!- tette fel a kérdést Grace a kocsiban, amivel leparkoltam a ház előtt. Vettem egy nagy levegőt, majd bólintottam. A babafigyelő jelzett, hogy Emma felébredt, így gyorsan kiszálltam az autóból és bementem a házba. Emma a kiságyában forgolódott és nyöszörgött. Felvettem, majd megnyugtattam. Letettem a puha szőnyegre, a játékai elé, míg én pakolni kezdtem...
Bocsi, hogy egy ilyen uncsi résszel érkeztem, de talán még este tudok hozni egyet, de nem ígérem biztosra!
YOU ARE READING
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.