.::Lily Smith szemszöge::.
Reggel a nap meleg sugarai töltötték be a szobát. Lágyan simogatták a bőröm, ami félig kilógott a takaró alól. A derekamon Louis keze pihent, ezért nagyon óvatosan kellett kimásznom az ágyból, nehogy felébredjen. Miután ezt megtettem, kibotorkáltam a gardróbba, ahonnan egy farmert és egy egyszerű pólót vettem ki. Miután felkaptam a fehér neműket, belebújtam a kiválasztott ruhákba. A fürdőben fogat mostam, majd kifésültem és feltűztem a hajam. Benéztem Emma szobájába, ahol a kislányom még mélyen aludt. Elmosolyodtam a látványon. pontosan úgy aludt, ahogy az apukája. Pár percig csak néztem, majd észbe kaptam, hogy el fogok késni, így gyorsan lementem a lépcső, felvettem egy topánkát, és egy vékony kabátot, majd a kezembe kaptam a kocsi kulcsot. Beültem az autóba, és elindultam a kórház felé...
.::Grace Midelton szemszöge::.
- Ébresztő kicsim, megjöttünk!- hallottam meg Harry mély hangját, majd belenéztem smaragd íriszébe. Egy lágy csókot lehelt a számra, mire visszacsukódott a szemem. Elengedett, és a kezét felém nyújtotta. Nekem azonnal görcsbe rándult a gyomrom, a kezem pedig remegni kezdett. Megszorítottam Harry kezét, mire elmosolyodott.
- Nem kell félned! Most csak anya és Gemma vannak otthon, és Gamma- t már ismered!- mosolygott.
- Nem félek!- mosolyogtam, de még mindig nem engedtem el a kezét, sőt egyre jobban szorítottam.
- Érzem!- kuncogott fel Harry, mire elengedtem a kezét. Még nagyobb vigyor ült ki az arcára, majd összekulcsolta az ujjainkat. Az igazság az, hogy borzasztóan féltem, bár nem tudom miért. Elértük az ajtót, és én próbáltam egy magabiztos mosolyt magamra erőltetni, amit Harry is észrevett. Felém fordult, majd lágyan megcsókolt, miközben kezét a csípőmre tette. Ezzel a mutatvánnyal sikerült Harry- nek egy pillanatig elfelejtetni velem, hogy hol is állunk. Belemosolyogtam ebbe a csodálatos pillanatba.
- Harry, te vagy az...- nyílt ki mellettünk az ajtó, amin feltételezem, hogy Harry édesanyja dugta ki a fejét. Mikor meglátott egy széles vigyor rajzolódott ki az arcán.
- Te szent ég!!!- suttogta maga elé. - Sziasztok, gyerekek!
- Szia, anya!- ölelte meg Harry.
- Jó napot!- köszöntem széles mosollyal.
- Jaj kedveském! Tegezz csak nyugodtan!- ölelt meg engem is. - Hívj csak Ann- nek!
- Anya! Ő itt Grace! A barátnőm!- mondta Harry, miközben beléptünk a házba, vagy mielőtt én bármit is mondhattam volna.
- Gemma!- kiáltotta el magát Ann, mire megjelent Harry nővére. Mikor meglátott minket azonnal Harry karjaiba katapultálta magát. Pár percig ölelkeztek, majd Gem hozzám fordult.
- Te már nem vagy Németországban?- kérdezte ezer wattos mosollyal, miután engem is megölelt.
- Pár hónapja hazajöttem egy villámlátogatásra, de kicsit hosszabbra nyúlt, most már nem hiszem, hogy visszamegyek!- válaszoltam, miközben levetkőztük és elhagytuk az előszobát...
STAI LEGGENDO
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.