.::Lily Smith szemszöge::.
Lefékeztem a kórház előtt, majd remegő gyomorral szálltam ki az autóból. Miután felmentem a második emeletre, bekopogtam a nőgyógyászom ajtaján. Egy halk „szabad" után benyitottam a szobába. Az asztalnál ülő orvosom most felállt, és bekísért egy másik szobába, ahol elvégett pár vizsgálatot, majd megkért, hogy várjak. Negyed óra múlva egy nagy mosollyal az arcán tért vissza, majd közölt velem egy jó hírt...
.::Grace Midelton szemszöge::.
Ebéd után...
Az isteni ebéd elfogyasztása után még az asztalnál maradtunk. Harry megfogta az asztal alatt a kezem, és bíztatóan megszorította, miközben a nővére mesélt valamit, amire már nem is emlékszem. Harry megköszörülte a torkát, mire Gemma abbahagyta a mondandóját, és kérdőn nézett az öccsére.
- Szeretnénk bejelenteni valamit!- mondta azzal a bizonyos gödröcskés mosolyával. Nekem pedig rögtön görcsbe rándult a gyomrom, mikor felállt, így kénytelen voltam vele együtt én is, mivel nem engedte a kezem. Csak zavartan pislogtam, közben félve mosolyogtam.
- Tudom, hogy kicsit előbb kellett volna, ezt bejelentenünk, de három, lassan négy hónapja tudtuk meg, hogy kisbabánk lesz!- mosolyodott el, majd megcsókolt. Ann, meglepődöttségében a szája elé kapta a kezét. Miután elengedtük egymást, Gemma- val együtt, mind a ketten megöleltek minket.
- Most nem mondjátok komolyan, hogy unokám lesz!- nézett ránk Ann. Harry, a derekamnál fogva magához húzott, majd egy kicsi durvább csókot lehelt a számra. Beleharapott az alsó ajkamba, mire elmosolyodtam. Egyik kezével még mindig a derekamat tartotta, a másik keze, pedig a pocakomra vándorolt.
- Szeretlek!- suttogta a számba.
- Most rúgott egyet!- mondtam mosolyogva, miközben mélyen pásztáztam Harry smaragdzöld íriszét.
- Éreztem!- mosolygott a gödröcskés mosolyával, amitől több ezer lány van oda, de közülük én szeretem a legjobban.
- Én is megtapogathatom!- nézett kiskutya szemekkel Gemma, mire felkuncogtam.
- Szeretem ezt a hangot!- suttogta a fülembe Harry, amitől kirázott a hideg. – Gyere!
Intett Gem- nek, aki mosolyogva fogta meg a kezét. Harry óvatosan felhúzta a pólóm, majd Gemma kezét a pocakomra helyezte. A pocaklakóm pont akkor rúgott egyet.
- Érezted?- kérdeztem a lányt, aki csak telt vigyorral bólintott, majd elvette a hasamról a kezét.
- Beszélhetnék veled négyszemközt?- lépett oda hozzám Ann, mire egy aprót bólintottam...
Hihetetlenül hálás vagyok, azoknak, akik támogatnak, akik vote- olnak! Köszönöm a 3.1K megtekintést, és a 248 Vote- ot! Mérhetetlenül hálás vagyok! Sajnálom, hogy ez a rész, most ilyen gagyi lett!
ESTÁS LEYENDO
Story Of My Life
FanficLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.