Season 1.~ Chapter 34.

1.1K 44 3
                                    

.::Lily Smith szemszöge::. Három hét múlva..

Úgy éjfél fele lehetett. A fejem Louis mellkasán pihent, miközben ő a derekamat cirógatta, amelyet most nem fedett semmi. Érintése helyén bizsergett a bőröm, miközben hallottam egyenletes levegővételét, azonban biztosra vettem, hogy nem alszik. Néma csend uralkodott a sötét szobában.

- Baby, elzsibbadt a karom!- szólalt meg Louis, szilánkokra törve a hosszú időn át fennálló csendet. Megemeltem a fejem, de visszavont a mellkasára, és egy apró puszit adott a hajamba. – Maradj!

Felé fordítottam a fejem, így láthattam észveszejtően kék szemeit. Kicsit följebb kúszta, majd egy lágy csókot adtam a szájára. Louis átfordult, maga alá temetve engem, de nem szakította meg a csókunk. A keze a derekamról a combomra vándorolt, mire felkuncogtam.

Reggel...

Ismét Lou ölelésében ébredtem fel, ám ő még mélyen aludt. Óvatosan feljebb kúsztam, így az arcához kerültem. Tanulmányozni kezdtem minden szegletét, és még jobban megbizonyosodtam róla, hogy szerelmes vagyok belé. Kezem a mellkasán lévő írásra simítottam, majd körberajzoltam. Ahogy végighúztam a bőrén az ujjam, megrezzent. Elmosolyodtam, majd továbbvezettem az ujjam.

- Jó reggelt!- hallottam meg Louis reggeli mély hangját, mire összerezzentem.

- Neked is!- belenéztem a szemeibe, amelyek most az álmosságtól fáradtan csillogtak. Mosolygott, miközben közelebb húzott magához. Megcsókolt. Belemosolyogtam ebbe az idilli pillanatba. Levegőhiány miatt elváltunk. Lou újra megcsókolt volna, de ekkor lépteket hallottunk. Nem sokkal később Emma édes szemeit fedeztük fel. Bedugta a fejét az ajtón, ám a szája lefelé görbült, szemei pedig könnyesek voltak.

- Kicsim! Mi a baj?- öleltem magamhoz a szipogó kicsit, mikor bemászott mellénk az ágyba.

- Rosszat álmodtam!- szipogta, miközben a nyakhajlatomba fúrta a fejét.

- Mond el szépségem, hogy mit álmodtál!- kúszott oda Louis a hátam mögé, ezzel átkarolva engem.

- Azt, hogy te és anya veszekedtetek, és te elmentél és nem jöttél vissza soha többé...- nézett Emma az apja szemeibe. Nekem pedig rögtön könnybe lábadt a szemem.

- Kicsim, ez nem fog megtörténni! Együtt fogunk maradni, míg világ a világ!- mondta Lou, mire a kislánynak felcsillant a szeme.

- Örökké?

- Örökké!- suttogta, miközben átölelt minket...


Lenne egy kérdésem: Ha minden 1D albumról választani kellene 4 számot, -amiket nagyon szeretsz-melyik 4 lenne az? 

Valahogy így gondoltam:                                    Up All Night

1. Up All Night 

2. I Want

3. One Thing

4. What Makes You Beautifull

Take Me Home

1. Little Things

2. Heart Attack

3. Kiss You

4. I Would

Midnight Memories

1. Happily

2. Story Of My Life

3. Little Black Dress 

4. Best Song Ever

Four

1. No Control

2. Where Do Broken Heart Go

3. 18

4. Act My Age

Made in the AM

1. Drag Me Down

2. Perfect

3. Love You Goodbye

4. AM

Várom a válaszaitokat! Jól gondoljátok meg! :)

        

Story Of My LifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora