16

2.5K 262 24
                                    

Ma pole kunagi olnud see, kes end pidudel pildiduks joob. Jah, see tunne võis õhtul hea olla (võis ka mitte), aga pool hommikut maha magada ja potti kallistada polnud kõige toredam.

"Kamoon, tule, joo," proovis Hay mind ikkagi jookide juurde tirida.

Polnud kahtlustki, et sellest peost joomapidu tuleb. Kassid läinud, hiirtel pidu ja Ashtonil oli siiralt savi, mis me tegime. Kui aus olla, siis ta tõi isegi joogid.

Suurem osa rahvast oli juba päris purjus, sest nad lihtsalt ei kannatanud eriti alkoholi.

"Ma juba jõin," vaidlesin.

"See siider on sama, mis limonaad," pööritas tüdruk silmi.

"Mul tuleb õhtul ilmselt jälle purjus Luke'ga tegemist, nii et--"

"Nii et joo, on kergem vahtida," surus Hayley mulle mingi topsi kätte.

Võib-olla oli tal õigus.

Võtsin paar sõõmu topsist ja istusin mingi laua taha. See oli üks magedamaid pidusid, kus ma olnud olin.

See oli igav.

See oli mõttetu.

Ja kõik olid maani täis.

Palju õnne hommikul laga koristamisel.

Lõpetasin oma joogi ning läksin, kerge sumin peas, tagasi oma kämpingusse.

Vahetasin riided ning ronisin teki alla. Mul polnud viitsimist midagi teha ega korda saata ja üritasin magama jääda.

-

"Arleen! Arleen! Arleen!" jooksis Luke tuppa, äratades mind mu magusast unest.

"Mida sul viga on?" mõmisesin.

"Välku lööb!" hüüdis ta ning hüppas mu kõrvale voodisse.

"Sa oled purjus," pomisesin uuesti ning hakkasin teda jalgadega togima, et ta ära läheks.

"Aga äike on!" vaidles ta lapsikult.

"Johhaidi," ohkasin ja hõõrusin silmi.

Samal hetkel kostus õuest kõuemürin ning poisi pea nõksatas kiiresti akna poole.

"Kasva suureks, ausalt," porisesin teist külge keerates, "ja kobi oma voodisse."

"Ma ei taha," vaidles Luke.

"Ära mängi last, eks? See, et sa purjus oled, ei anna sulle selleks õigust."

"Palun!"

"Tee, mis tahad, ma tahan magada," ütlesin ning vajusin paari hetke pärast uuesti ära.

-

"Mida kuradit?!" ärkasin karjatuse peale ning lendasin hetke pärast ka põrandale.

"Mis sul viga on?" porisesin ennast istukile ajades.

"Mida sa siin teed?" Luke hääl oli hommikuselt kähe.

"See on minu voodi," laususin uniselt ja ronisin tagasi voodisse.

"Mida ma su voodis teen?" kortsutas ta kulmu.

"Järgmine kord joo vähem, siis mäletad ka midagi," ütlesin ja tõmbasin endale teki peale.

"Kui täis ma olin?"

"Ikka väga."

Tõmbasin tekki endale rohkem ümber ning üritasin magama jääda, kuid Luke'l olid teised plaanid ning ta hakkas toas ringi kolistama, visates oma riideid suvaliselt spordikotti.

Vihkan Sind [Luke Hemmings]Where stories live. Discover now