Arleen
"Heii!" hüüdis Hayley esikust. Ta ei vaevunud koputamagi.
"Kõnnid sisse nagu oma koju," naersin, kuid jätsin järgi, kui mulle meenus, kellele ma veel seda öelnud olin.
"See põhimõtteliselt ongi mu kodu ju," naeris Hay samuti, märkamata mu tujumuutust.
"Jajah," sundisin näole jälle naeratuse.
"Ma tõin süüa!" kuulutas tüdruk kilekotiga vehkides.
"Hunnikutes krõpsu ja cocat?" kergitasin muiates tema poole kulmu.
"Ja jäätist ja siidrit," lisas Hayley.
"Kus sa siirdit said?" imestasin.
Hayley oli ikkagi alles seitseteist. Mina olin juba paar kuud kaheksateistkümne aastase elu mõnusid nautinud, kuigi mitte täiel rinnal, kuna mu vanemad olid minu ja alkoholi koha pealt skeptilised.
"Osadel poodidel on jumala pohlad kes ma olen või kui vana ma olen," lausus tüdruk ja tõstis toitu laua peale.
Viisin kaks jäätisepakki sügavkülmikusse ning samal ajal kallas Hayley krõpsud kaussi ja viis need elutuppa.
Tassisime telekalauale ka kaheliitrise coca-cola ja alustuseks kaks siidrit Hay toodud kuuest.
Me pidime need muidugi selle õhtuga ära hävitama, sest mu vanemad kindlasti märkaks nelja siidri tekkimist külmkappi ja siis ma ei kuuleks lõppu sellele, et ma ei tohi nii noorelt juua.
Valisime sõbrannaga filmi ja sättisime seda vaatama.
Kuna me kumbki ei olnud seda filmi enne näinud keskendusime sellele, kuid see osutus äärmiselt jamaks.
"Alustame sellest..." hakkas Hay rääkima, püüdes minu tähelepanu filmilt, mis magama uinutas, "mis kurat toimub Luke, Calumi ja Michaeli vahel?"
"Nad on tülis, ma arvan," ma ei tahtnud jätta muljet nagu ma teaks, millest ma räägin, kuid Hayley hammustas sellest läbi.
"Ma tean, et sa tead midagi, mida mina ei tea."
"Okei, jah nad on tülis," tunnistasin, et ma tean seda.
"No shit eks, terve kool teab seda," pööritas tüdruk silmi, "räägi."
"Mida?"
"Mida mida? Mida sa tead?"
"Ma ei tea rohkem midagi!"
"Tead, ära valeta mulle," pinnis Hay.
"Okei," andsin ohates alla. "Nad on tülis Ariana pärast."
"Mida?!" hüüatas tüdruk, "sa tahad öelda, et Calumile või Michaelile meeldib ka Ariana?!"
"Mida? Ei!" hüüdsin, "eieiei, Luke on Arianaga rohkem kui kuttidega. Nad on selle pärast tülis!" seletasin kiiresti.
"Jumal tänatud," hingas Hay kergendatult välja, "ma kardsin, et Arianal on rohkem neid tallalakkujaid."
"Calum, Michael ja Ashton vihkavad Arianat," lasin sellel kohemata üle oma huulte libiseda.
"Kust sa tead?" uuris Hayley kohe.
"Ma arvan nii," proovisin enda nahka päästa.
"Lõpeta see kuradi valetamine, sa ei oska seda," pööritas tüdruk silmi ja jäi minu seletust ootama.
"Noh, Ashton kutsus üks päev mind enda juurde ja Michael ja Calum olid ka seal ning nende jutust oli aru saada, et nad Arianat vihkavad," võtsin selle lühidalt kokku.
"Oota nüüd!" kortsutas Hay kulmu, "mis ajast sa nendega sõber oled?!"
"Ega me enne vihavaenlased ka ei olnud ju."
"Jaa, aga--" otsis Hay sõnu, et oma mõtet sõnastada.
"Ma ei tea, miks nad minuga äkki suhtlema hakkasid," laususin. "Ja sama hästi ma võiksin küsida, mis asjaoludel sul Ashtoni number on?"
"Aga mis toimub sinu ja Luke vahel?" päris tüdruk edasi ja ignoreeris julmalt minu küsimust.
"Miks peaks midagi toimuma?" küsisin kohe vastu.
"Te vahepeal saite normaalselt läbi ja nüüd te jälle vihkate teineteist," seletas ta.
"Midagi ei toimu. Lihtsalt Luke oli vahepeal normaalne, aga siis keeras jälle ära."
Jätame mainimata, et ta väitis, et ma talle meeldin ja siis uuesti Arianaga käima hakkas.
"Mis ta tegi siis?" uutis Hayley edasi ja jõi oma esimese siidri lõpuni.
"Hakkas jälle ülbitsema," mis ei olnud ka vale.
"Veel midagi?"
"Peaks olema veel midagi või?"
"Ma tean, et on, ma tahan, et sa seda ise ütleksid," lausus Hay ja vaatas mulle otsa.
"Mida ja kust sa tead?" uurisin, ta küsimusele vastamata.
"Arleen, mind sa ei lollita, võib-olla Luke'i, aga mitte mind."
"Okei jah, ta meeldib mulle--" tunnistasin ohates.
"Mida?!" hüüatas Hay, "ma ei mõelnud se-- woah!"
Shit...
Hay pomises midagi omaette ja hakkas siis naerma.
"Sa vihkad Arianat, sest sa oled kade," irvitas ta.
"Ei!" hüüdsin.
"Jaa," naeris Hayley.
"Ma pole kade!"
"Oled."
"Ei ole!"
"Oled, sa lähed näost roheliseks, kui sa Luke ja Arianat koos näed!"
"Ei lähe," pomisesin pahaselt.
YOU ARE READING
Vihkan Sind [Luke Hemmings]
FanfictionVihkamine ei tähenda surma soovimist. Vihkamine on mitte meeldimise kõige rängem vorm. Copyright somebody08 ©2017