31

2.2K 257 29
                                    

Ashton

"Kus Luke on?" uurisin Calumilt ja Michaelilt.

Ootasime juba tund aega, et ta minu juurde jõuaks.

"Ta koduarestis ju," tuletas Michael mulle meelde.

"Liz tühistas selle või ei?" kahtles Calum.

"Ta sai uue aresti raudselt," muigas Michael.

"Aga ta oleks siis ju helistanud, et ta ei saa tulla?" arvasin.

"Tead, ma lasen sul kolm korda arvata, kellega ta on," pööritas Calum silmi.

"Ariana," ohkasin.

"Miks kuradi pärast Luke üldse selle libuga on?" kortsutas Michael arusaamatult kulmu.

"Ära kutsu teda libuks!" keelasin kutti.

"Sorry, ta on ju seda," õigustas Michael, "ta on Luke'ga koos, aga ikka satun ma talle kellegi teisega amelemast peale."

Ma olin täielikult nõus Michaeli väitega. Ariana on kooli hoor. Ilma mingi naljata.

"Kuidas Luke jälle tema juures lõpetas? Ta läks ju Arleeni juurde?" oli ka Calum segaduses.

"Vaevalt Luke Arleeni juures käimist mäletab," turtsatas Michael.

Tema jutt oli ka õige. Luke jõi tõesti liiga palju, et pärast kõike kordasaadetut mäletada.

"Ma helistan talle," laususin ning otsisin välja oma telefoni.

"Hei Luke!"

"Hei!"

"Kus sa oled?"

"Eehh, kodus. Mis siis?"

"Musi, kellega sa räägid?" oli taustaks kuulda Ariana häält.

"Sa pidid minu juurde tulema ju? Teised on juba siin."

"Ma ei saa."

"Miks?" kui ta oleks vastanud, et ta veedab Arianaga aega, oleksin talle molli andnud.

"Ma olen koduarestis," tunnistas kutt.

"Jälle," imestasin.

"Ma teadsin," pööritas Michael silmi, ilmselt kuuldes, mida me räägime.

"No jah."

"Mis sa tegid siis?"

Liz oli tore naine, aga kui Luke midagi väga valesti tegi (mida juhtus hetkel suhteliselt tihti), määras ta talle karistuse. Tavaliselt piirdusid need koduarestid paari päevaga ning edasi olid tal lihtsalt mingi aeg teatud piirangud, mida rikkudes ta jällegi koduaresti sai.

"Ma tulin liiga hilja koju."

"Jumal hoia, sul kella ei ole siis või!?"

"Noh, ma--"

"Jaajaa, ma tean, sa olid Arianaga. Ilusat elu sulle!" lõpetasin kõne.

"Ma ei tea enam kelle peale pahane olla, kas Luke'i või Ariana," viskasin telefoni lauale ja toetasin ennast vastu diivani seljatuge.

"Mis piirangut ta siis rikkus?" uuris Michael.

"Tuli liiga hilja koju," pööritasin silmi, "ja me võime järgmise nädala plaanid ka ära unustada, sest Ariana oli tema juures."

Calum ja Michael ohkasid tüdinult.

Vihkan Sind [Luke Hemmings]Where stories live. Discover now