Epiloog

697 88 0
                                    

Midagi polnud enam sama. 

Arleen keeldus Luke'i olemasolu tunnistamast. Ta ei tahtnud kutiga tegemist teha. Arleen ignoreeris Luke'i igal pool. Ka tüdruku vanemad olid poisis väga pettunud ning ta isa tahtis väga Luke'ile korraliku keretäie anda. 

Sellegi poolest said nad Liz'iga hästi läbi. Ei olnud ju lõppude lõpuks naise süü, et ta poeg midagi sellist tegi. Naine muidugi vabandas korduvalt Arleeni ees Luke'i käitumise pärast, kuid ei vihjanud kordagi, et noored peaksid üksteisega ära leppima. Liz sai aru, et see pole realistlik.

Arleen lõpetas ka Hayley'iga suhtlemise. Nad olid küll parimad sõbrannad lapsepõlvest, kuid Arleen ei suutnud talle andestada. Hayley üritas mitu korda vabandust paluda ja sõprust taastada, kuid sai üsna pea aru, et sellel polnud mõtet. Arleen pidas pikka viha.

Luke üritas ikka edasi. Ta üritas igal võimalusel Arleeniga rääkida ja ära leppida, kuid tüdruk ei lasknud ennast mõjutada. Ta ei usaldanud enam Luke'i ning suhe usalduseta ei toimi. Luke aga ei tahtnud seda aktsepteerida . Ta oli siiani Arleenist sisse võetud ning ei suutnud endale tehtud viga andestada. Kuidas ta võis küll nii loll olla ja Arleenile nii teha? Ta ei tea, mida ta sel hetkel mõtles või kas ta üldse mõtles. Ilmselt see viimane variant.

Arleen ei olnud ainuke, kes Luke'i eiras. Ka Ashton ei suutnud kutile vihastamata otsa vaadata. Tema parim sõber ja tüdruk, kes talle meeldis. Ash poleks iial arvanud, et midagi sellist juhtub. Siiski igatses ta aega, kui kõik oli korras. Pidi Luke kõik persse keerama? Jah, Ashton nägi ainukest süüd Luke'il. Kellel siis veel? Muidugi oli sellesse segatud veel Hayley. Ashton süüdistas ka Hayley'd.  Luke'i peale oli aga lihtsam vimma pidada. 

Kui kutt tegi midagi, mis Ashile ei meeldinud sai ta talle lihtsalt pasunasse anda. Kui vihane aga Ashton ka poleks, ta ei suuda iialgi tüdrukut lüüa, see on tema loomuse vastu. Kuid ta ei suutnud tüdrukule ka andestada. Ashton arvas, et nende tunded on vastastikkused, aga ilmselgelt see nii polnud.

Michaeli ja Calumi elu läks aga raskeks. Ühest küljest tahtsid nad Luke'i täiest südamest vihata ja ignoreerida, kuid nad lihtsalt ei suutnud.

Michael oli just enne kogu seda jama Luke'iga ära leppinud ning terve selle aja, kui nad tülis olid igatses ta nende kahe sõprust. Nüüd tundis ta survet Luke'ist uuesti võõrduda, kuid ta ei tahtnud seda teha. Jah, ka tema arvas, et see oli äärmiselt sitt lugu, mille Luke korda saatis, aga ta ei suutnud end nii kaugele viia, et teda ignoreerida. Asi oleks ilmselt teisiti olnud, kui see oleks teda lähemalt puudutanud. Ta aga südamest lootis, et midagi sellist ei juhtu.  Muidugi hoolis ta Arleeni ja Ashtoni tunnetest, kuid Luke on ka ju inimene.

Calum üritas ennast sellest draamast välja jätta. Ta suhtles nii Luke'i kui ka Ashtoni ja Arleeniga, kuid ei viinud neid kolme kunagi kokku. Temagi ei suutnud Luke'i vältida. Üleüldse ei meeldinud talle sellised konfliktid, nii et ta veetis rohkem aega oma, siiani salapärase, poisssõbraga. Calum lubas oma kaaslast sõpradele tutvustada, aga ta oli siiski närvis. Teoorias võisid ta sõbrad teda ju aktsepteerida, aga, mis siis, kui nad päriselt Calumit poisiga koos näevad? Äkki see hakkab nende silma riivama ja nad ei ole siis enam nii mõistvad?

Mitte midagi polnud enam endine. Ja kuidas saakski olla?


Vihkan Sind [Luke Hemmings]Where stories live. Discover now