76

931 103 15
                                    

Vaid paar päeva oli jõuludeni jäänud ning nagu me olime ennustanud, polnud lumest peaagu midagi järele jäänud.

Kammisin oma juukseid ning ootasin, kuni Luke minu juurde jõuab, et me saaks koos Ashtoni juurde peole minna. Ash ütles, et ta kutsub sinna vaid mõned oma sõbrad ning mingit suurt pidu ei tule. Me kõik aga juba teadsime, et see läheb läbuks ära, sest kus alkoholi, seal kari teismelisi.

"Arleen, Luke on siin!" hüüdis ema alumiselt korruselt.

"Tulen!" vastasin ning viskasin veel viimase pilgu peeglisse. Silusin oma punast kleiti ja pühkisin üleliigse ripsmedušši silmalaolt ära. Jooksin siis kingad näpus trepist alla enne, kui mu ema mind uuesti hüüda jõudis.

"Tšau!" tervitasin uksel seisvat kutti. Luke'il olid seljas tema tavalised mustad teksad ja valge triiksärk. See oli küll väga lihtne riietus, kuid damn. 

"Tervist, kaunitar," tervitas Luke mind vastu ja lasi häbenematult oma pilgul üle minu keha käia, mis mind punastama pani.

"Noh, lõbutsege siis," muigas mu ema enne, kui ta esikust lahkus. Mu vanemad olid väga rahul, et ma Luke'iga koos lõpetasin. Nende arvates oli ta perfektne poisssõbramaterjal.

"Kas lähme?" küsis Luke ning sirutas oma käe minu poole.

Panin kingad jalga ja jope selga ning võtsin siis Luke'i väljasirutatud käest kinni.

"Lähme," laususin.

Meie ootused peo kohta osutusid tõeks niipea, kui Ashtoni maja silmapiirile tekkis.

"Et siis väike pidu, jah?" pilkasin ning nägin silmanurgast, kuidas Luke muigas. 

Õnneks olid vaid vähesed autoga tulnud (kes ei tahtnud purjus peaga rooli istuda, kes ei olnud piisavalt vana, et autot juhtida) nii, et saime ilusasti Ashi maja ette parkida.

Pidu oli kõige rohkem kestnud tund aega ja juba oli majahoov joogitopse täis ning keegi ropsis põõsasse.

Häid jõule!

Läksime Luke'iga käsikäes majja ning otsisime Ashtonit, et talle tere öelda. Esikus kohtasime Hayley'd. Lehvitasin talle ning tüdruk lehvitas mulle vastu. Olime just enne telefonis rääkinud nii, et otsustasin mitte temaga vestlema minna. Eks me näe üksteist ka hiljem.

Märkasime Ashtonit lõpuks vetsu ukse ees põrandamopiga möllamas.

"Noh, hakkame lõpetama, hakkame lõpetama, koristaja on ka inimene!" naeris Luke Ashtoni üle, mille peale ta mopiga peaaegu pikki pead sai.

"Nüüd ma mäletan, miks ma ainult teid enda juurde jooma lasen," pööritas Ashton silmi. "Te vähemalt teate, kui palju te alkoholi kannatate. Need kuradi tatid joovad end täiesti täis ja siis ropsivad peldiku ukseesise täis. No kurat, ei jõudnud veel kolm sekundit kinni hoida, et potini jõuda või?" pahandas kutt omaette.

"Siis sa vist ei taha teada, et üks oksendab sul maja ees põõsasse?" ütlesin ja üritasin muiet tagasi hoida. Ma ei oleks tahtnud Ashtoni nahas olla. 

"Jumal hoia, kutsuks siia politsei, kui ma ise jamadesse ei satuks," ohkas Ash ning viskas mopi nurka.

"Me aitame sul hommikul koristada, ära põe," lubas Luke ning patsutas kutti seljale.

"Tänks, mees, minge vaadake, kas köögis on veel mingit alkoholi alles," lausus Ashton ning kõndis ohates minema, sest nägi, kuidas keegi kohe-kohe lillevaasi oksendama hakkas.

"Mis kurat teismelistel nüüd viga on, ma küll ei mäleta, et ma kuskil pidudel koguaeg oksendanud oleks," kortsutas Luke kulmu.

"Ma ka ei tea," kehitasin õlgu.

Vihkan Sind [Luke Hemmings]Where stories live. Discover now