Arleen
"Noh, leidsid ka aega tulla," pilkasin, kui Luke viimaks minu maja ette sõitis.
"Sorry, keegi suutis pikki posti sõita ja kogu liiklus oli häiritud," vabandas kutt.
"Ash helistas mulle juba mingi kolm korda selle aja jooksul," naersin ning kinnitasin turvavöö.
"Ta helistas mulle ka," lausus Luke ning võttis autoga järksu kohalt.
"Kas Calum ikka tuleb?" pärisin. Cal oli viimasel ajal kahtlaselt käitunud ning näitas oma nägu meile aina vähem ja kui ta ka kuidagi juhtus meiega koos hängima, oli ta pidevalt ninapidi telefonis.
"Ma sain temast aru nii küll," kehitas Luke õlgu.
Varsti jõudsime ka Ashtoni maja ette.
"Tšau!" hüüdsime Luke'iga tuppa astudes.
"Läks ka aega!" hüüdis Ashton vastu.
Viskasime oma jalanõud nurka ning joped nagisse ja kiirustasime elutuppa. Olime kõiki piisavalt ootamas hoidnud.
"Oh tšau, ma ei teadnudki, et sa täna tuled!" üllatusin Samanthat nähes ning naeratasin talle. Tüdruk naeratas mulle, midagi ütlemata, vastu. Oli aru saada, et ta tundis end meie seltsis siiski veidi ebamugavalt. Ma ei saa teda selles ka süüdistada ega me just kõige normaalsem kamp polnud.
Ühelt poolt mulle meeldis see, et ta ei ürita kohe meiega üli sõbralikult läbi saada. See kõlab ebaviisakalt, aga ma ei saa sinna midagi parata. Samas austan seda, et ta ei ole Mikey't tema kahtlaste sõprade pärast jätnud.
"Okei, istuge maha nüüd," käskis Michael.
Luke võttis kiiresti istet ainukesele vabal kohal, milleks oli tugitool.
"Aitäh teile," pööritasin silmi ja hakkasin põrandale istuma, kuid Luke'il olid teisel plaanid. Ta võttis märkamatul kinni mu pihast ning põranda asemel maandusine kutile sülle.
"Aga palun," muigas Luke, pani oma käed ümber minu ja tõmbas mu selja enda rindkere vastu. Ma ei saanud eitada, et see oli mugav.
"Calum, kas sa saad telefoni oma käe küljest lahti ka või ei?" pööras Mike tähelepanu nüüd kutile
"Mis?" tõstis kõnetatud poiss oma pea.
"Sa jääd silmanägemisest varsti ilma, kui sa aina seda väikest ekraani vahid," noomis Ashton.
"Sa kõlad täpselt nagu mu vanemad," pööritas Cal silmi ning suutis viimaks telefoni lauale asetada.
Luke võttis ühe käe mu ümbert ära ja lükkas minu juuksed endalt näost. Peale seda asetas ta oma käe selle endisele kohale tagasi ning surus oma näo vastu mu kaela.
"Mida sa teed?" pomisesin talle vaikselt.
"Shh, ma olen unine," ütles ta mulle tasasel häälel vastu ning tugvendas oma haaret minu ümber.
"Kuulge, minu tugitoolil seda tegema ei hakka," hüüatas järsku Ashton ning vaatas minu ja Luke'i kurja pilguga.
"Vaata, et sa ise seda tegema ei hakka," ütles Luke uniselt, viidates Hayley'le, kes Ashtonile väga lähedal istus.
"Ole vait, Ash!" laususin kiirelt peale Luke'i.
"Okei, tegelikult on mul teile midagi teatada," tõmbas Michael tähelepanu uuesti endale ning köhatas.
"Nonii, mina olen ristiisa," segas Calum kohe vahele.
"Ole vait, Calum," nähvas Hayley. "Lase Michaelil rääkida."
"Igatahes," köhatas Mike uuesti. "Mina ja Sam oleme suhtes," lausus kutt viimaks ja jäi meie reaktsiooni ootama.
"No shit, Sherlock," pööritas Luke silmi ning ma lõin teda selle peale vastu käsivart.
"Palju õnne," laususin ning vaatasin Luke'ile etteheitvalt otsa.
"Mida?" küsis ta minult vaikselt.
"Õnnitle neid," käskisin sosinal ning lõin teda uuesti.
"Lõpeta mu peksmine," virises kutt, mille peale ta veel ühe löögi kirja sai. "Ai!" virises ta. Vaatasin talle veel tungivamalt otsa kuni ta lõpuks ohkas ning Mikey'le ja Samile otsa vaatas: "Palju õnne!"
"Tõesti palju õnne," soovis ka Hayley. "See ei tulnud ootamatult, aga ikkagi," muigas tüdruk.
"Mis mõttes ei tulnud ootamatult?" oli Sam segaduses.
"Võttes arvesse seda, kuidas te üksteist vaatate, imestan ma, et ma juba ristiisaks ei ole saanud," muigas Calum, kes oli oma telefoni uuesti kätte võtnud.
"Cal, telefon ära!" käskisin rangel häälel.
"Eiii, mida ma tegin?" virises ta ning surus telefoni vastu oma rindkere.
"Esiteks, sa ei oska normaalselt käituda ja teiseks, sa rikud oma silmad ära," laususin ning üritasin Luke'i sülest püsti tõusta, et Calumilt ta käepikendus ära võtta. Kuid Luke ainult hoidis minu ümbert tugevamini kinni.
"Hay, võta Calumilt telefon ära," ohkasin ning pöördusin oma sõbranna poole, kes istus kutile palju lähemal ning keda ei takistanud vastassoost imbetsill.
Hayley reaktsioonid olid kiiremad kui Calumi omad ning ta suutis poisilt telefoni käest napsata.
"Heiii!" virises Calum ning hüppas Hay poole, et telefon tagasi võtta, kuid Ashton takistas teda.
"Kuradi telefonisõltlane," sõimas Ash ning sundis Cali tagasi oma kohale istuma.
"Vaataks äkki, kellega meie Calumike ka nii innukat räägib," kiusas Hay ning üritas Cali telefoni sisse saada.
"Mkm! Jätke rahule!" hüüatas kutt ning üritas uuesti Hayley poole söösta.
"Okei, okei," muigas Hay ning jättis Calumi telefoni rahule. Ta ei andnud seda kutile siiski tagasi, mille peale Cal mossitama hakkas.
Lõpuks suutsid kõik rahulikuks jääda ning Ashton valis mingi filmi välja. See ei olnud minu jaoks eriti huvitav ning ka Luke keskendus rohkem mu juustega mängimisele, kui telekast tulevale filmile.
"Arleen," kõnestas ta üks hetk mind vaikselt.
"Mhm," vastasin loiult. See pea silitamine oli mind uniseks muutnud.
"Mida sa laupäeval teed?" päris Luke ning tõmbas mind endale veelgi lähemale.
"Midagi," pomisesin ning sulgesin väsimusest silmad.
"Kas sa minuga välja tahaksid tulla?" küsis kutt.
"Me just käisime ju väljas," muigasin ning keerasin end Luke'i süles nii, et mu jalad läksid üle käsitoe.
"Niiet ei?" kuulsin kuti hääles veidike pettumust.
Naersin vaikselt ning pugesin Luke'ile veel lähemale. Enda kaitseks öeldes, mul oli külm ja Luke oli soe.
"Ei, ma ikka tulen, kui sa kutsud, aga miks sa nii tihedalt seda teed," selgitasin ennast. "Ma arvan, et korda kuus on täitsa normaalne väljas käia, aga iga paari päeva tagant? Sa lähed nii pankrotti, sest sa ei lase mul ju enda eest maksta."
"Mul on lihtsalt vaja, sinuga ühte asja arutada," kuulsin poisi hääles kõhklust, kuid ei lasknud ennast sellest segada.
"Okei, aga ma maksan enda eest," seadsin tingimuse.
"Ma ei ole nende tingimustega nõus," muigas Luke.
"No siis jääb vist ära," kehitasin õlgu, kerge naeratus mu suul.
"Aga kui ma ütlen, et kummalgi meil pole vaja midagi maksta," pakkus kutt.
Avasin silmad ja vaatasin talle kergitatud kulmuga otsa.
"Niiet siis säästudate?" naersin vaikselt.
"Kui sa seda tahad," muigas Luke edasi.
"No teeb ära!"
ESTÁS LEYENDO
Vihkan Sind [Luke Hemmings]
FanficVihkamine ei tähenda surma soovimist. Vihkamine on mitte meeldimise kõige rängem vorm. Copyright somebody08 ©2017