54

2.2K 229 53
                                    

Luke

Koputasin närviliselt Ashtoni maja uksele.

"Mida sa tahad?" avas ta ukse, "oodata ei oska või?"

Sammusin sõnagi lausumata majja sisse, tõmbasin jalanud jalast ja tammusin sokkis elutuppa, kus ma diivanile potsatasin.

"Ei no jah, tunne ennast siis nagu kodus," turtsatas Ash ja jäi mind muigega vaatama.

"Mis Michaelil viga on?" küsisin just seda, mis mul mõttes oli.

Ashtoni muie kadus ning ta istus ohates tugitooli: "Mis ta tegi?"

"Ta teab, et mulle meeldis Arleen. Miks kuradi pärast peavad nad minu ees amelema?" ohkasin samuti ja toetasin ennast vastu diivani seljatuge.

"Oota, mida?!" Ash vaatas mulle segaduses pilguga otsa.

"Mis?" kortsutasin kulmu.

"Michael ameles kuskil kooli nurgas Arleeniga?"

"Kooli nurgas," turtsatasin vaikselt, "kuradi fucking keset sööklat amelesid!" hüüatasin.

Ashton ohkas veelkord sügavalt ja vangutas pead.

"Türa küll, pidin ma täis peaga Ariana ukse taha minema. Miks ma ei oleks võinud Arleeni juurde minna?" rääkisin omaette.

"Mida?" Ashi pea nõksatas järsult minu poole.

"Mis?" kortsutasin uuesti kulmu.

"Millal sa Ariana juures käisid?" uuris Ashton.

Ma ei saa aru, kas tal on väga lühike mälu või?

"See õhtu, kui me kõik täis olime ja kus sa hommikul mulle mu auto ära tõid," selgitasin.

Kas Ash tõesti ei mäleta?

"Sa käisid Ariana juures?" imestas ta edasi.

"Jaa?" vastasin, "ma ilmselt ütlesin seda ka teile."

Ashton hammustas huulde ja jäi mõttesse.

"Mida sa mõtled?" küsisin peale paari minutilist vaikust.

"Sa ei käinud Ariana juures," teatas Ash.

"Ma sooviks jah, et see nii oleks," ohkasin nukralt.

Ashton raputas pead.

"Point selles ongi, et see oli nii. Sa käisid Arleeni juures," lausus kutt.

"Ariana ise ütles, et ma olin tema juurde tulnud," olin segaduses.

"Ja sa usud mida see libu räägib?" päris Ashton mõtlemata.

Sain väga hästi aru, kui väga Ariana Ashtonile vastukarva oli, sest Ash ei solvanud kunagi kedagi nii.

Teadsin ka, et ta sellele küsimusele vastust ei taha.

"Sa käisid Arleeni juures. Arleen rääkis meile, et sa olid talle mingeid tundeid avaldanud. Ilmselt saatis ta su kaineks magama, aga koduteel koperdasid Ariana otsa, kes otsustas olukorrast kasu võtta," Ashton tundus oma teooria üle väga uhke ja ootas minu reaktsiooni.

"Sa tahad öelda, et ma käisin Arleeni juures ja koperdasin peale seda Ariana otsa, kes mind enda juurde vedas," hakkasin samuti selle peale mõtlema.

Toas valitses paar minutit täielik vaikus.

"Nüüd ma saan aru, miks Arleen nii solvunud oli!" hüüatasin ja tõusin diivanilt püsti.

"Kuhu tormad?" küsis Ash, kui ma jalanõusid jalga tõmbama hakkasin.

"Ma pean Arleeniga rääkima," vastasin kiirustades.

"Jõuad hiljem ka. Arleeni läheb Michaeliga täna välja," ütles Ash tüdinenud häälel.

"Kust sa tead?" kortsutasin kulmu ja jätsin ketsipaelade sidumise.

"Mikey helistas mulle, küsis paaris asjas nõu. Ma saatsin ta perse," ütles Ashton ja kõndis tagasi elutuppa.

Võtsin järjekordselt endal jalanõud jalast ning järgnesin kutile.

"Mis sinul nende vastu on?" ei saanud ma aru.

Ma ei tahtnud Mikeyga suhelda, sest ta oli Arleeniga. Alguses sain ma ennast ja enda lollust süüdistada, kuid nüüd sain süüdistada vaid Arianat, mis oli kordades hullem varjant.

Kuid Ashtonil polnud ju mingit põhjust Michaeli peale pahane olla.

Ashton tundus tõsiselt kaaluvat, kas mulle seda rääkuda või mitte.

"Sa ei tohi sellest Arleenile rääkida," nõudis kutt minult ja lõpetas oma alahuule närimise.

"Olgu," nõustusin kahtlevalt ta esimese tingimusega.

"Ja Mikey ei tohi teada, et sina tead," tuli järgmine tingimus.

"Sa ei taha ometi öelda, et Arleen meeldib sulle?" uurisin. See oleks veel puudunud, et peaaegu meile kõigile sama tüdruk meeldiks.

"Ei!" vastas Ash kiirelt, "ta on mulle kui õde."

Jumal tänatud.

"Aga, miks sa siis Mikey ja Arleeni suhte vastu oled?" küsisin, "nad on tegelikult koos ju," hammustasin korra huulde ja neelatasin, "armsad," suutsin kuidagi ka selle sõna kuuldavale tuua, kuid krimpsutasin peale selle ütlemist võimalikult nähtamatult nina.

Ashton ohkas järjekordselt ja toetas oma pea kätele.

"Michael valetas Arleenile," lausus kutt.

"Mida ta valetas?" kortsutasin kulmu.

"Üks õhtu kui me kõik siin koos Arleeniga parajalt täis olime tulid jutuks sina ja siis tuli välja see ukse taga käimise asi. Siis hommikul Arleen ei mäletanud mida ta rääkinud oli ja küsis Mikeylt ja tüüp ütles talle, et Arleen oli oma sügavatest tunnetest tema vastu rääkinud."

"Nii et, Michael lihtsalt manipuleeris Arleeni tunnetega?"

"Ma ei ütleks nii."

Lasin Ashi kommentaari kõrvust mööda. Ei ole vaja asjaolusid pehmendada.

Ma ei saa Mikeyst aru. Arleen on ka ju tema sõber. Miks ta mängib Arleeni tunnetega?

Ma ei taha, et Arleen haigeks saaks.

Endast on mul juma savi. Ma olen nii palju haiget saanud, et ma ei tunne enam valu. Seest on lihtsalt kõik tuim.

"Ma pean Arleenile rääkima!" ütlesin ja hakkasin püsti tõusma.

"Ei. Ma andsin Michaelile võimaluse seda ise teha. Tal on nädala lõpuni aega," keelas Ashton.

Ilmselgelt annab Ashton Michaelile aega. Ash on liiga hea inimene.

"Kolm päeva?"

"Nojah, kui tänane ka sisse arvestada."

"Kas Michael tahab mulle tagasi teha?" küsisin täiesti lampi, aga see küsimus vaevas mind tõesti.

Oli ta siis selle Ariana jama pärast nii pahane, et selliste vahenditega mulle tagasi teha otsustas. Ja puududaks see ainult mind. Ei, ta peab Arleeni ka mängu vedama, kes milleski süüdi ei ole.

"Ma ei usu, et ta tahab tagasi teha," arvas Ash.

"Sa ei usu mitte kellestki midagi sellist," pomisesin vaikselt, kui Ashton kuulis seda siiski.

"Sest ma tean teid väga pikka aega ja ma tean, et Michael ei teeks midagi sellist. Ta ei ole selline ning ta hoolib ka Arleenist," selgitas kutt oma seisukohta.

"Jäägu sulle su arvamus," ohkasin ja tõusin järjekordselt diivanilt.

"Kuhu sa lähed?" päris Ash ja kortsutas kulmu.

"Koju," vastasin, sest Ashton poleks mu tegeliku plaani üle just kõige õnnelikum olnud.

Tõmbasin jalanõud jalga, kuid jätsin paelad lahti ja jalutasin uksest välja.

Michael parem palvetagu kõikide jumalate poole, et ma teda ja Arleeni ei leiaks.

Vihkan Sind [Luke Hemmings]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن