Lõppsõna

774 71 9
                                    

Oeh... See pikk ja käänuline teekond on viimaks läbi saanud. Olen südamest tänulik kõigile, kes vaatamata minu ebastabiilsele uuendamisgraafikule lõpuni vastu pidasid. Ma ei osanud elu sees arvata, et "Vihkan sind" nii populaarseks saab. See algas ju tegelikult sünnipäevakingitusena LeenuLillekesele . Kindlasti kõike kauamängivam sünnipäevakink, mille ma olen teinud :) PS! Tegelikult oli selle raamatu algne mõte ka tema poolt.

See teekond on kestnud kokku umbes täpselt kaks aastat, kaks kuud ja kümme päeva. See rada on olnud vaheldusrikas ka mulle endale. Olen ennast täielikult juttu sisse elanud ning aktiivselt kirjutanud ja tükk aega kuskil mõtte taga kinni istunud. Seda viimast on raamatu lõpu poole rohkem olnud.

Jah, tõesti. Peale kahte aastat hakkab see storyline end ammendama. Ma olen ausalt sellest loost väsinud. Olin juba varem. Mäletan nii hästi, kui ütlesin seda raamatut alustades, et kõige rohkem tuleb siia 30 peatükki. Joke's on me, right? Lõpetasin ikka 77-ga. Ma ei tea, kuidas seda suutsin, aga te võite kindlad olla, et nii pikka teost minu sulest enam tükk aega ei tule. (Vaadake, kuidas ma oma järgmise raamatu sama pikaks kirjutan).

Rääkides järgmistest teostest ;)

Ma arvatavast võtan nüüd väikese pausi kirjutamisest. Ma ei viska arvutit nurka, vaid lihtsalt ei hakka kohe uut lugu avaldama. Mul on paar peatükki ette kirjutatud, kuid ma tahan natuke rohkem edumaad, et ma end jälle kirjutamisega tapma ei hakkaks. Tõesti loodan, et suudan järgmise raamatuga piiri pidada ning seda mitte nii pikaks venitada, sest mul on järgmiseks aastaks planeeritud üks suurprojekt, mis on mulle väga südamelähedane ja tähtis. 

Mu eesti keel on hetkel kohutav, aga ma olen väsinud, ma tahan selle raamatuga viimaks ühele poole saada ning eesti keele eksam oli juba ära :)

Someobdy08


Vihkan Sind [Luke Hemmings]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora