74

747 94 7
                                    

Arleen

"Cal, ulata mulle siider." Olime kõik taaskord Ashtoni juurde kogunenud ning vaatasime enamuse tungival soovil "Üksinda kodus". Jõuludeni oli veel tubli mitu nädalat, aga püüdsime äkki maha sadanud lumest viimast võtta ja teeselda, et pühad on käes, sest 24. detsembriks on lumi ilmselt juba kadunud, nagu on juhtunud mitu eelmist aastat.

Calum aga ei reageerinudki minu palvele ning jätkas oma telefoni näppimist.

"Calum," kordasin uuesti kuti nime, kuid ka see ei toonud mingeid tulemusi.

Võtsin siis Luke'i selga tagant ühe padja ning lennutasin selle Cali poole.

"Mille eest see oli?" Olnud padjaga pikki pead saanud, tõstis Calum oma pilgu ekraanilt ning vaatas segaduses pilguga ringi.

"Anna siidrit mulle," käskisin ja sirutasin oma kätt tema poole.

"Las Luke toob sulle, näed, et otsas on ju," lausus Calum pahaselt ning tahtis tagasi oma virtuaalmaailma sukelduda.

"Ei ole otsas, sinu kõrval maas on ning ma põhimõtteliselt laman Luke'il otsas," pööritasin kuti poole silmi ning tundsin, kuidas Luke vaikselt naerab.

Ka Calum pööritas silmi ning ulatas lõpuks palutud pudeli. "Ma saan aru, et te olete nüüd koos, aga te ei pea koguaeg üksteise otsas istuma," lisas kutt pahuralt.

"Kes sind hammustanud on?" naeris Luke.

Calum hakkas talle juba midagi salvavat vastu ütlema, kuid Ashton ei lasknud sellel juhtuda ja segas poistele vahele: "Mida te kraaklete pühal jõuluajal?"

"Luke alustas," süüdistas Calum ning näitas näpuga tema poole.

"Mees, ma pole midagi teinud, rahune maha." Luke tõstis käed endale kaitsvalt ette ning üritas muiet maha suruda.

Calum oli viimasel ajal väga lühikese süütenööriga. Ükskõik, mida me ütlesime või tegime, ajas teda närvi. Eriti, kui me tegime kommetaare tema telefoni kasutamise harjumute kohta. See oli väga hell teema ning keegi ei teadnud, mis tal viga on.

"Jätke rahule mind," nähvas kutt ning tormas majast välja.

Jäime kõik üksteisele küsivalt otsa vaatama.

"Keegi peab temaga tõsiselt rääkima. Midagi on korrast ära," lausus Michael ning tõmbas Sami endale lähemale, sest tüdruk oli Calumi väljapurskest väga kohkunud. 

"Selles probleem ongi, et ta ei räägi kellegagi," ütles Hayley ning toetas ennast mugavamalt Ashtoni vastu.

"Äkki ta tunneb ennast väljajäetuna?" arvasin.

"Mis mõttes? Me ju kutsume teda alati igale poole, tema lihtsalt otsustab mitte tulla," oli Ashton segaduses.

"No vaadake meid," ütlesin. "Mis on meil, mida Calumil pole?"

Kõik vaatasin üksteisele küsivalt otsa ning ei suutnud midagi välja mõelda. Isegi Luke, kes peaks mind poolelt sõnalt mõistma, vaatas mulle sellise näoga otsa, nagu ma oleks hulluks läinud. Pööritasin selle peale silmi ja vangutasin pead.

"Me kõik oleme suhtes," laususin ning selle peale läksid kõigi näod selgemaks.

"Calum tunneb end third wheel'ina," said teised nüüd aru ning noogutasid vaikselt kaasa.

"Mina ja Ash ei ole ju tehniliselt koos," juhtis Hay tähelepanu nende kahe keerulisele suhtele.

"No ega te sellest ka kaugel pole," muigas Michael ning hakkas laualt uut õllepudelit võtma. Samantha aga haaras kuti randmest enne, kui see alkoholile lähedale hakkas jõudma ning vaatas Mike'ile tõsiselt otsa. Kutt ohkas korra, kuid naeratas siis, suudles kiirelt Sami huultele ning valjus uuesti diivanile.

Samantha oli Michaelile väga hea. Mike'ist, kes polnud enne tükk aega kainet nädalavahetust näinud, sai vastutustundlikum inimene ning ta oli ka tunduvalt oma tarbitavat alkoholikogust vähendanud. Samuti oli Michael ka palju õnnelikum võrreldes, kuidas ta minuga oli. Need kaks olid teineteisele mõeldud ja ma ei saaks Mikey pärast õnnelikum olla.

"Mis me peaks Calumile kedagi otsima hakkama või?" päris Luke.

"Ei hakkas siin mingit kosjakontorit mängima, eksole," keelasin ning vaatasin Luke'i pahaselt, mille peale ta süütu näo pähe tegi ning käed alla andmise märgiks jällegi üles tõstis.

"Mis me peaksime tegema siis?" küsis Hayley.

"Äkki peaks mingi õhtu klubisse kõik koos minema?" pakkusin välja.

"Ise just ütlesid, et ei hakka kosjakontorit mängima," kiusas Luke.

"Me ei hakkagi," väitsin. "Me lihtsalt viime ta seltskonda, kus on vabasid tüdrukuid ja vaatame, mis saama hakkab. Kosjakontor on see, kui me teda konkreetse inimesega kokku hakkaks sobitama," selgitasin ning näitasin Luke'ile keelt, kuna ta üritas mu sõnu minu vastu pöörata.

Luke aga ei jäänud ka võlgu ning näitas mulle keelt vastu.

"Mõlemad pange keel suhu tagasi ja vaadake, et see ikka teie enda suu on," muigas Hayley.

"Ooh, see oli hea," naeris Mike ning high five'is tüdrukut.

***

Kinda filler, kinda lühike, aga kui ma olen päris aus, siis tahan selle looga juba lihtsalt lõpule saada.

Somebody08

Vihkan Sind [Luke Hemmings]Where stories live. Discover now