47

1.9K 229 39
                                    

"Ma lähen Ashtoni juurde," ütlesin emale, kes köögis laua taga istus.

"Ole seekord normaasel ajal ja kuivade riietega kodus," lausus ta irooniliselt vastu ning jätkas ajalehe lugemist.

Pööritasin vaid silmi ning läksin edasi esikusse. Hakkasin nagist oma jopet võtma, kui mulle meenus.

"Mu jope ja pluus on sinu käes," laususin Michaelile, kes oma ketsipaelu sidus.

"Jaa, ma tean. Need praegu kuivavad minu juures. Me võime pärast neile järgi minna," vastas ta.

"Okei," võtsin jope puudumise tõttu ühe pusa ning tõmbasin jalanõud lihtsalt jalga. Ma ei viitsinud paelu kinni siduda.

"Davai, lähme," hakkasin uksest välja astuma.

"Oota, su paelad on lahti!" juhtis Mikey tähelepanu.

"Ma tean. Ma ei viitsi neid kinni siduda," vastasin.

"Sa kukud nii," muretses kutt.

"Ei kuku ma kuskile," turtsatasin ja hakkasin uuesti uksest välja astuma.

"Oota," takistas Michael mind jällegi ning kükitas maha.

"Mida sa teed?" kortsutasin kulmu.

"Seon su paelad kinni," ütles ta ning asuski minu kingapaelu siduma.

Naersin vaikselt ta üle ning kui Michael oli paelte sidumise lõpetanud tõusis ta püsti ning suudles mind kiirelt.

"Sa oled idioot," naersin jällegi.

"Sinu idioot," muigas ta mulle vastu.

Turtsatasin ning astusin lõpuks uksest välja.

"Kas me räägime teistele?" küsisin, kui olime autosse istunud.

"Räägime mida?"

"Meist."

"Emh... Kuidas oleks, kui see asi oleks veidi aega ainult meie kahe teada?" pakkus Michael mind küsivalt vaadates.

"Okei," nõustusin ja Michael suudles mind kiirelt enne kui ta auto käivitas.

Autosõit Ashi juurde läks pigem kiiresti ning peagi olime kohal.

"Tšau!" hüüdsime Michaeliga, kui me majja astusime.

"Tšau," kostus elutoast Ashi ja Cali hääl.

Võtsime jalanõud jalast ning kampsunid seljast ja liitusime kuttidega.

"Noh, miks nii kaua aega läks?" päris Ashton.

"Sorry, ma palusin, et Mikey mulle järgi tuleks, aga ma magasin sisse," vabandasin.

"Mikey?" imestas Ash ja vaatas kahtlustavalt meie kahe vahel.

"Ei ole hullu," segas Calum kiiresti vahele ja vaatas Ashi noomiva pilguga.

Istusime Michaeliga teisele, vabale, diivanile.

"Mis teeme?" päris Michael.

"Vaatame filmi?" pakkus Calum.

Nõustusime sellega ning Ash valiski mingi filmi ning tõi köögist popkorni.

Minu arvates ei olnud see film erilist vaatamist väärt ning ma ei viitsinud sellesse süveneda. Kutid tundusid filmist küll väga huvitatud olema ja Michaeli käsi puhkas liikumatult üle minu õlgade.

"Hei!" ma arvan, et film oli kuskil poole peal, kui koridorist uus hääl kostis.

Michael vaatas segaduses pilguga Calumi ja Ashtoni poole, kes polnud viienda inimese saabumisest sugugi üllatunud.

Vihkan Sind [Luke Hemmings]Where stories live. Discover now