Arleen
Ma tõesti ei saa aru, mis Michaelil viga on.
Istusin pahaselt klassis oma koha peal ning mõtlesin pingsalt, mis Mikeyl viga võib olla.
"Noh, ma olen vist paljust ilma jäänud," istus Hayley minu kõrvale.
"Ma ei saa aru, mis Michaelil viga on!?" kukutasin oma pea vastu lauda.
"Ma tean, et ma pole mingi ütleja, aga kõik ei ole teie suhtega korras," tunnistas Hay.
Tõstsin kiiresti oma pea laualt ning vaatasin kortsus kulmuga tüdrukule otsa.
"Mida sa sellega mõtled?"
Hay ohkas: "Ma arvan, et sa ei taha sellest koolis rääkida."
"Tõsi," laususin.
"Meil on ainult kaks tundi veel, siis tuled minu juurde," lausus Hay.
"Viimane on kehaline, laseme üle?" pakkusin.
"Davai, mul pole nii kui nii asju ka kaasas," nõustus sõbranna.
Õnneks läks järgnev tund kiirelt ning õpetaja lasi meid ka kümme minutit enne tunni lõppu minema.
Enamjaolt selle pärast, et meil oli järgmine kehaline.
Läksime koos teistega garderoobi ja ootasime kuni kõik on oma asjad võtnud ja riietusruumidesse läinud.
Panime siis kiiresti riidesse ja jalutasime koolis välja.
"Ma ei taha teada, mis jama meil sellest tuleb," turtsatasin autosse istudes.
"Mida ta ikka meiega teeb? Käsib meil topelt Cooperi testi joosta?"
Naersime koos selle mõtte peale. Me mõlemad olime viimased kolm aastat suutnud Cooperi testist kõrvale hiilida.
Käisime enne Hayley juurde jõudmist poes ning ostsime midagi süüa ning ka juua. Tänu sellele, et ma juba paar kuud 18 olin, saime ka veidi lahjemat alkoholi ostetud. Peamiselt sellepärast, et kumbki meist ei kannatanud kanget alkoholi.
"Noh, nüüd on vist piisavalt aega seletada, mis täpselt toimub," Hayley potsatas krõpsupakiga oma elutoa diivanile.
Võtsin poekotist veel teisedki söögid välja ning avasin endale ühe siidri.
"Noh, põhimõtteliselt, mina ja Michael oleme suhtes," laususin tugitoolile istudes.
"Päriselt? Ma poleks seda isegi arvanud?!" teeskles Hay imestus, "kamoon, kas sa pead mind lolliks või? Ma enda arvates ei ole pime, sest ma nägin kuidas te sööklas amelesite."
Pööritasin Hay targutamise peale silmi.
"Tahad, et ma räägiks või ei?" küsisin temalt.
"Sorry, räägi," Hayley tõstis käed kaitsvalt üles ja jäi vait.
Rääkisin tüdrukule minu ja Michaeli esimesest ja, noh, põhimõtteliselt ainukesest kohtingust ja, et Ash on millegi pärast Mikey peale pahane.
Terve selle aja oli ta tõesti vait ning kuulas.
"Ütle, kas ma saan õigesti aru," lausus Hay, kui ma olin rääkimise lõpetanud, "sa ütlesid Michaelile, et ta meeldib sulle kui sa olid purjus ja sa ise seda ei mäleta. Siis käisite te ühel kohtingul, mille lõpus Michael sind juba oma tüdruksõbraks palus ning peale seda on ta Ashiga tülis ja talle meeldib kõigile nina alla hõõruda, et sina oled temaga koos."
"Põhimõtteliselt," nõustusin ta lühikokkuvõttega.
"Tead. Sa oled idioot," ütles Hay surmtõsiselt mulle otsa vaadates.
YOU ARE READING
Vihkan Sind [Luke Hemmings]
FanfictionVihkamine ei tähenda surma soovimist. Vihkamine on mitte meeldimise kõige rängem vorm. Copyright somebody08 ©2017