Bak skolen

891 36 0
                                    

Det er Kian, og ved siden av ham står Liam.

"Hvorfor sånn hastverk? Viste ikke du var så glad i skolen" sier Kian med en lattermild stemme.

"Selvfølgelig er jeg ikke glad i skolen! Jeg prøver bare å bli fortest mulig ferdig så jeg kan stikke fra dette helvete." svarer jeg tilbake og guttene begynner å le.

Vi står egentlig vare og snakker om alt og ingenting, helt til skoleklokka ringer og jeg og Liam går inn til klasserommet vårt, mens Kian går til sitt. Jeg og Liam har Geografi sammen.
Vi setter oss bed ved siden av hverandre. Heldigvis. For da har ikke Cade mulighet til å ta plassen ved siden av meg, og plage meg. Og jeg har ikke akkurat lyst til å møte på ham... litt på grunn av at han har planer om å ta hevn etter det jeg gjorde mot ham...

*~*

Jeg og Liam er på vei inn til kantina. Rett foran inngangen merker jeg at jeg egentlig må på do. Jeg unnskylder meg til Liam som nikker forståelsesfullt. Jeg snur på hælen og går i retning mot jentedoen.

Jeg åpner døren inn til jentedoen og går inn. Heldigvis er det ingen her, bare meg. Jeg kjapper meg å gjøre det jeg kom for, så jeg kan komme meg raskt tilbake til de andre.

Jeg vasker hendene og er på vei ut. Akkurat i det jeg lukker døra, får jeg et par muskuløse armer slengt rundt meg. En over munnen og den andre rundt midjen som også holder fast armene mine. I tillegg kjenner jeg et fast gret rundt bena mine, og jeg står ikke lenger på bakken.

Jeg blir bært ut av skolebygningen og bak skolen. Det står allerede en stor gjeng med gutter der, og jeg skjønner mad en gang hva det er som kommer til å skje når jeg ser det selvgode gliset til Cade dukke opp.

Jeg blir båret midt inn i mengden så jeg er omringet, før de setter meg ned og dytter meg så jeg faller rett foran føttene på Cade. Han står bare å ser ned på meg. Jeg prøver å reise meg men Cade bare dytter meg ned igjen med benet.

"Du reiser deg når du får beskjed om det! Skjønner?!" Sier han bestemt med en stemme som får han til å høres ut som om han tror det er han som dominerer. Noe han IKKE gjør.

"Nei! Det kan du bare drite i! Jeg er faen meg ingen hund!" skriker jeg tilbake muligens enda høyere enn ham.

Øynene hans mørkner og det er tydelig at han begynner å bli skikkelig irritert. Han bøyer seg ned og tar et hardt tak i kragen på genseren min og kaster meg inn i veggen uten å gi slipp. Jeg gir fra meg et høyt stønn fordi det faktisk gjør drit vondt. Etter hvert gir han slipp på kragen men flytter grepet ned til håndleddene mine. Denne gangen er grepet enda fastere og mer bestemt. Hvordan skal jeg komme meg unna denne? Tenker jeg. Så kommer jeg på hvordan jeg gjorde det sist. Jeg sparket ham. Jeg gjør meg klar til å sparke, men Cade merker tydeligvis hva jeg har planer om å gjøre og planter det høyre beinet sitt mellom mine og gjør at jeg ikke kan røre meg eller gjøre noe motstand. Han lener seg nærmere meg og hvisker noe inn i øret mitt.

"Ikke idag søta, idag slipper du ikke unna så lett. Hva sier du til at vi drar hjem fil meg denne gangen?" hvisker han. Jeg sperrer opp øynene.
.................
Nytt kapittel endelig ute! Sorry for ikke å ha publisert noe. Har ikke hatt mulighet på grunn av arbeidsuke og uten tilgang på Internett! Sorry! Ily❤️

⚠️VOTE & COMMEMT⚠️

TrickedWhere stories live. Discover now